Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki igazán írhatna honnan tudok olcsón beszerezni súbertűt és tűszelepet mikuni 22 karbioz!
A nagy, Karsait ma hívtam 7500ft egy tetves súbertű és semmi garancia hogy jó lesz e hozzá!
Köszi szépen
498ml/szár
Connan88@citromail.hu-ra írj mailt.
Hali! Tudna valaki segiteni mennyi olaj kell a DT 125R elsö telojába?
Elöre is köszi!
Üdv!Keresek Yamaha DT 125-R papíros 95 töl -20 ig!Ha valakinek van eladó írjon!
Sziasztok!Eladó 1 keveset használt Rev'it! Kabát áron alul!Érd emailben: Connan88@citromail.hu
A bovdenes állítást értem alatta.
nekem is ilyen problémám volt.Vettem bontottat "Teszteltet ami biztos hogy jó!" és még is kuka volt.Ujra tekercseltettem és láss csodát olyan fénye volt majd kiégett a szemem
Oké köszi!
És neked tipp honnan szerezzek tűszelepet és súbertűt?
Valóban az ócó pasztákhoz képest drága, de ha szerelgetsz motort-autót akkor szerintem ruházz be egy ilyenre. Azoknál a piros izéknél klasszisokkal magasabb minőség. Eddig nem volt vele gondunk, pedig már nem az első flakon használódik :)

http://www.henkel.hu/huu/conte...
Helló!
Valaki meg tudná mondani honnan szerezzek mikuni 22 karbihoz tűszelepet és súbertűt?
ez így nettó zöldség.

Ha 130as fúvókával tovább forgogna, akkor a 120-assal úgy megakadna mint a sicc.
Power ráállítás alatt mit értesz? A bowdeneken kívül lehet máshol is állítani?
A piros általában a hatástalanító a filmekben
Amúgy több helyen is olvastam róla, mindenhol http://dt125.de/dt125/Mainpage... ezt a leírást mondják, viszont nekem pont nem ilyenek a vezetékek. De a csatlakozó állása alapján ki tudom választani melyiket kell elvágni, csak nem tudom, hogy ugyan úgy van-e bekötve minden.
A pirosat.
A filmekben is azt szokták többnyire.
Használd a keresőt, többször volt taglalva.
Srácok kis segítség kellene.

Van egy dt80 lc2. Világító tekercse leégett. Vettem bele bontottat. Beszereltem ma. Motor beindul, szépen jár. De se töltés se világítás nincs. A blokkból feljövő vezetékeken a sárga piroson 0,03 a multiméter szerint az érték. A fehér szálon 0,15. Járt a motor kb 10 percet míg mértem. Aztán leállítottam, levettem a lendkereket, a gyujtótekercs meleg volt, a világítótekercs langyos, épp hogy meleg. A világítótekercsen semmi sérülés nincs vértestolnáról van, tesztelt példány.

Ötletek? Mit nézzek még át?
milyen tömítés pasztát használjak majd összerakásnál ha vissza rakom a deknit? ?
ajánlottak eggyet benzinkutakon lehet kapni párszáz forint fém ragasztó talán piros szinű
Sziasztok!
Nekem egy 2003-as R-es 125ös Dt-m van és néhány kérdésem lenne. Az a problémám, hogy üresen kipörög 10000-10500-ig, terhelés alatt nem tudom pontosan, viszont menet közben 5.-ben még szépen kipörög, 6.-ban már csak 6000-6500-ig. Olvastam, hogy ilyenkor el kell vágni egy vezetéket, voltak hozzá képek is és direkt meg volt adva, hogy melyiket kell elvágni és letestelni, viszont nekem egyik vezeték se volt ugyan olyan színű. Tudna valaki segíteni? Meg esetleg abban, hogy a karbit, meg a powert(a bowdeneken kívül) hol lehet beállítani? köszi előre is!
Szia!
Én is szinte ugyanezzel a problémával küzdöttem egy ideig. Nálam is 7 ezerig nyomatékos volt, és utána semmivel sem forgott többet. Elvittük szerelőhöz. Power szelep mocskosul be volt koxolodva, (részben ezért nem tudta a power motor forgatni rendesen) másrészt a power motorjának egy testelése eloxidálódott. Power pucolva lett, vezeték cserélve. A mostani beállításokkal (csak 120-as főfuvi) üresben 10-et forog le, menet közben pedig 7-8-9 ezren él igazán. 6-tól nyit a power. De nagyobb fúvókával (pl 130-as)+ ráállítással (power, karbi) ki lehet belőle hozni a menet közbeni 10-11 ezret.
Amint már előttem is írták a kipufogó nyakba van belepontozva egy szűkítő. Ha még benne van, akkor az is produkálhat ilyesmit.
Ha minden patent, akkor még a karburátort is rá kell állítani! Anélkül nem fog kiforogni.
Remélem tudtam segíteni.
amúgy meg jól emlékszek az én cdi így kezdődik 3mb-0092f

egy kis érdekesség!
http://www.gyakorikerdesek.hu/...
Semmi ötletem nincs egyenlőre!
Kérdezted már az ismerősödet miért nem pörög 8e felé?
Kipufogó jutott hirtelen eszembe néha szoktak olyat csinálni hogy beleraknak valami buzi nagy fojtást hogy bejáratásnál ne tudd szétpörgetni, ha nincs benne akkor passz.
Egy ismerősömé volt, ő újította fel teljesen, majd megvettem tőle. Amióta nálam van ennyit forog. Volt gyertya is cserélve már.

Itt a videó: http://youtu.be/hWK2zdS66T0
Nekem is volt ilyen problémám. menet közben kihagyott dadogott 50-nél többet nem ment és 6e forgott üresbe is!
Kicseréltem a gyertyát 2800ft vettem ngk valami, azóta üresben 11500e, terhelés alatt vajnem 11e forog!
De más gond is lehet!Felújítás előtt nem csinálta vagy mióta csinálja?