6305 R SH2 KOY - Ennek méretpontosnak kell lennie, ugye? (Bocsánat a hülye kérdésért, egyszer már befürödtem a a csapágyboltban mérethiba miatt, bár én is lehettem volna figyelmesebb.)
Sziasztok! 125 R-hez szeretnék rendelni Koyo főtengelycsapágyat. Ha jól tudom 6305R1 típus kell. Ha mégsem kérlek titeket javítsatok ki, ha pedig jól beszélek egy beszerzési ötletet szeretnék kérni! A csapágyboltból elhajtottak. Előre is köszönöm!
Segítségetekre lenne szükségem, szétszedtem a kormányt a DTR-ben (89-es kiadás), ugyanis összerakva középállásban erősen akadt a kormány illetve rázós úton kotyogott...
na azt tapasztaltam hogy az alsó kúpos csapágy jócskán lötyög, de ez elvileg normális. felül viszont nem tudom hogy most jó e ha ilyesmi csapágy van benne http://www.bercsekft.hu/motoro...
vagy felül is kúposnak kéne lennie. ugyanis több oldalon azt láttam hogy DTR kormánycsapágy alul-felül kúpos, LC2-nél találtam ilyesmi csapágyat... ráadásul hiányzik is belőle 2 golyó.
Üdv mindenkinek. Segítségeteket szeretném kérni, hogy Budapesten hová tudnám vinni a hengeremet fúratni ahol jól dolgoznak, és meg is hónolják nekem. Másik kérdésem az volna, dugattyút milyet érdemes venni Proxon, és Vertexen kívül ? Mert nekem egy kicsit ezek drágák. Van valakinek tapasztalata Meteor, For Yamaha dugattyúkkal kapcsolatba ? TKR(J)-t ahogy láttam R-es blokkba nem lehet kapni. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Úgy látom tik eg érthetetlenek vagytok!
Beindítom kicsit játszok a gázzal egy helyben ráhúzom a szívatót leáll ,de ha metet közbe ráhúzom akkor nem akar pörögni rendesen! úgyhogy szívató jó.
Hadjátok már azt a tetves karbit nem az a baja!Reggel ráraktuk a haverom 125Dt-jére és tökéletes!
Najó, mégegyszer: olyan nincs hogy megmelegszik a gumi és akkor tömít, azt nem úgy tervezik, hogy sokat táguljon, ha kopott akkor meg sehogyse tömít.
Egyébként egy gyűrű alakú cucc ha kitágul, akkor a lyuk is nagyobb lesz benne, ezért se lehet ez az oka. Felejtsd el!
Nem jó a szívató, ha be kell melegíteni a motort, nagy hidegben, meg mégtöbb benyát adni neki befúvással hogy induljon. (A szívató azért van a hidegindításhoz szükséges többelttüzelőanyagot biztosítsa.
Igazad van amúgy, hagynom kéne a karbit meg az egész motort. Csakhogy alapvető dolgokkal nincsenek tisztában a szakszervizes szerelőid, ha egy ilyen hétköznapi hibát nem tudtak kiszűrni. A kompresszióhiány tipikus lerázós szöveg. Ne hagyd magad átverni. Úgyis az lesz a gond, amire nem gondolsz. Az, hogy hideg vagy meleg van az nem a szimeringnek számít igazán, hanem annak, hogy mennyi benya kell az indításhoz, minél hidegebb van, annál több kell a levegőhöz. (Na és találd ki, azt mi befolyásolja, hogy mennyi a benya.. hát a karbi) Ha a szívató meg csak annyira elég hogy +15 fokban éppen beinduljon a motor, akkor 5 fokban már kevés lesz. A reggeli első indításkor a leghidegebb a motor. A szimeringet meg lepróbálod, hogy fújsz egy kis féktisztítót járó motorral a gyújtás alá, ha reagál rá akkor ott szív.
Amúgy hogy mértetek kompressziót? Mi az a 7 hp meg ilyenek? Sűrítési végnyomást lehet mérni, azt se hp-ban adjuk meg, legyen az akármi. Nem mindegy milyen fordulaton, milyen gázállásban mér az ember. Végnyomást kPa-ban vagy Bar-ban mérünk. Ne legyél átverve.
szívató jó,ha egyszer beindul bemelegszik akkor indulni fog egész nap.szimering gumi is bemelegszik szivni fog,de ha nagyon hideg van akkor nem mindig indul csak ha fujogatom! igen normális szerelők sőt szakszervíz! és ha vissza olvasnád a régebbi üzeneteket szivatóval indul, hagyad már a karbit a végén az is bedöglik
6305R1, és ennyi.
Fogja írni az árát, és küldi.
Ne fossál, és ne a webáruházból rendelj.
Ha félsz, hívd fel!