Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annak azért kéne legyen jele ha ennyire "visszaégett" hogy megégette a membránlapot
És akkor ezt hogy lehetne megállapítani, hogy van-e visszaégés, illetve ha van hogy lehet orvosolni?
HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA.
Japán belpiacos, egyéb piacos, új és bontott (olykor nehezen beszerezhető) alkatrészek is, használt gumi és szervíz.
Tel.: 20/9806377
Durrogó hang nélkül is visszaéghet a keverék, még a szikra előtt, amikor feljön az égéstérbe a friss keverék, és még nyitva vannak a felömlők, ha a gyertya nagyon izzásban van.
Az, hogy meddig pörög szerintem nincs befolyásolva... egy ilyen szériamotornál szerintem alig észrevehető különbségeket okoz a lap vastagsága (ezt arra is alapozom, hogy az 50-es gyári manualjában 0,8mm-es felhajlási hézagot enged meg a membránlap és a ház között ahol zárnia kell.) Szóval ne gondolj ilyen radikális dolgokra... ezek még nem azok a fordulatszámok.. ha nem pörög a motorod, akkor inkább karbi-légszűrő-kipu résznél keresgélnék, ha a gyújtás ugyanaz mint a pörgősebb verziókon.
Ha a gyertyád elégett, akkor valszeg a keverék vagy a gyújtás nagyon nem jó.. vagy 120000km-t mentél vele?
Keverék az jó, gyertya az kuka mert már elégett teljesen, nekem is feltűnt, hogy mintha picit megégett volna, de durrogást soha nem hallottam..:)
Meg tudnád mondani hogy a kis fordulathoz illetve a magas fordulathoz kb milyen fordulatszám tartomány tartozik kb? mert eltéreően pörögnek ezek a DT-k pl nekem 9ezer fölé nagyritkán megy csak 10nél megáll. de van aki leforgatja 12ezrerig is.
ez akkor lehet amiatt is mert nekem olyan membránlapom lenne ami alul jó?
Hol találom a gyári beállítást a karbihoz?
4ezerrel olcsóbb a vadonat új polisport idomszett... mondjuk pl. egy YZ-re való... első sárvédővel, hátsó sárvédővel, kerék melletti oldalidomokkal, hűtőtakarókkal a tank alatt és előre egy rajtszámtartóval..
Ez nem úgy működik, hogy szív és kész, nem mindegy miből mennyit. Indításhoz többlet benzin kell. Ha ezt megadod neki és beindul, szóval öntesz bele, attól még hogy pötyög teljesen rossz a keverék, nem elég jó minőségű, hogy tökéletes égés legyen, nemhogy beindítani.
Helló!Ezzel mit lehetne akkor csinálni?
De azt nem értem ha a hengerben öntök benzint,rárúgok indul és akkor szívja a benzint,de ha nem öntök bele akkor nem szív és nem is indul.Hogy lehetne ezt megcsinálni?
Az a motor nem kap benzint, vélhetőleg már meg is akadt hatvan hatszor.
Ez ténylegesen megégett..

Meg kellene sasolni a kiput, hogy mennyire tömődött már el..
Ha tizenéves motrod van szezon előtt ki kellene égetni.

Továbbá akkor is lemegy a sarka, ha beleér a henger öntvénybe.
És NE OLLÓVAL VÁGJA,hanem késsel (nagypengés sniccer+vasvonalzó)
A vékonyabb kis fordulaton jobb, a vastag nagyon... válassz valami középértéket. Mérd le a tiédet. A kivágás legyen pontos és precíz, ne legyen szálkás a széle, vagy repedt. Nem durrog vissza a motorod néha? Olyan mintha megégett volna a membrán. Keverék, gyertya jó?
Köszönöm szépen!
Így már megtalálom
Találtam több vastagságút, melyik volna a megfelelő? :)
Apuci vagy valaki, nincs tapasztalatotok azzal hogy a só kikezdte a motort, tudjátok az a fehéres elszíneződés, oxid réteg, nemtudom mi lehet a pontos neve. Az mivel lehetne eltüntetni ?
A főfúvóka mellett helyezkedik el.
Ha leveszed a csészét, lesz egy műanyag barna hosszabbító, a főfuvihoz bedugva, na azt kihúzod, és mellette van az alapjárati is.
Bármelyik komolyabb motorosboltban kapsz szénszálas membránlapot, abból kell kivágni.
Helló! :)

Mivel lassan itt a jó idő, úgy döntöttem kicsit ápolgatom szeretett motoromat, de amikor a karburátor lekerült, ez a látvány fogadott..

Valaki esetleg tudna segíteni, hogy ez mitől történhetett, illetve hol lehet új membránt beszerezni?
Helló!
Van egy Yamaha dt 125ccm poweres motor a rokonságban.
Nyáron is elég nehezen indul be kb 35rugásra beindul de akkor is csak hebeg habog és leáll,ezután kb 15rugásra nagy nehezen beindul de a henger körül nagyon csörög valami mi lehet az oka?
Ja most télen szétszedtem a karbit kitakarítottam egy kevés kosz volt benne össze raktam és most vagy be se indul, ha beindul akkor is leáll.
Szikra van (baszott nagy) naftát kap aksi fasza!
Én sem tudtam megmérni menyi erő van benne de a gyertya helyére raktam az ujjam és kb 2-3rugásra lelöki az ujjam!
De ha a hengerbe öntök egy kevés benzint akkor 2-3-rugásra beindul kicsit járatom leállítom utána 2-őt rárugok rögtön indul