Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap 80dt motoroztam kb 10Km után magától megált.
Nyugodt tempóval mentem nem is cibáltam neki mivel járatós még, dugulásra gondoltam de hál istennek semmi sem volt nálam .
Megtoltam mivel még szar a berúgom, beindult de hangos morgó hangot hallatom a tekercs felől!
Kicsit járattam majd 1be elindultam lassan 2-3-4 majd elhalkult ma levettem az oldalát de semmi gubancot nem látok, azóta néha de kicsit halható a hang!

Ötlet?
a közlőnél akkor kell hézagolni, ha azt igényli, tehát nem megfelelő a fogaskerék tengelyirányú helyzete a kuplungkosárhoz képest!

Kuplunghézagolás, én azt vettem észre ,hogy nem megfelelő hézagolással olyan lehet ,hogy ha combosan meghúzod a kuplungagy anyát akkor képes kis mértékben összeszorulni a kosárral ami baj. Tehát ott a hézagolással erre illendő figyelni. Ha csak 6 ba búg, akkor az szerény véleméjnyem szerint valószínűleg nem kuplung környéki baj lehet, mert akkor minden fokozatban búgna. Az enyém spec minden fokozatban sír valamelyest, de igazából az összes 80 asból jön ilyen áttétel hang. ezek ilyenek, a v4 hondák is sírnak a fogas vezérlés miatt, mégis jók!
Helló!
Főtengely érdekelne ha még használható és a hátsó farok
ha berakod a tóba lehet összefolyik, de amúgy valószínűleg nem fog ,mivel léghűtéses típusról megy a társalgás
Nyajj de le vagytok maradva. Itt szó sincs víztérről. Ami nyomatékkal meg vannak húzva a tűcsavarokon az anyák, annyi nyomja telibe az égésteret a tetejéhez, Nem oszlik el úgy a nyomaték se, mint LC társaiknál a nagy felületű tömítés miatt.
Helló
Pár maradék ha valakit érdekel
Ugyanolyan körülmények között, lehet az MX-ben nagyobb a kompresszió.
Amúgy meg arra asszociáltam, hogy érdemes volna belerakni, a belevalót.
Úgy egyszer kell megcsinyálni.
Részemről lezártam, pont ezért nem járok ide már.
Viszont olvasgatni, vidulni, ha engedi időm, felnézek.
nem hiányzik a tűzfogó karika, nem fog a keskeny részeknél összemenni a víz meg az égéstér? nem főzheti a vizet? sok a kérdés de te tudod
Monnnyuk, a dobozfedő tényleg aluminium fólia, semmivel nem rosszabb, mint ha tekercsbl vágná ki, csak kicsit hüléyn hangzik elsőre:)
Alu, tud alakulni. elégni nem fog.
az r nem az oninditot hanem a tipust jeloli, van re ami oninditos, ha 94es akkor az r. Elotte volt lc1 lc2. 2004tol meg r es x, xa supermotk r meg az elod rancfelvarrottja.


gyujtast raadid zizegjen a powermotor, mas szerintem nincs tipubaja. Meg forogjon ki teljesen es huzzon is mert ha fojtott akkor lehet cumizni.
Nincs mit. Egyébként nem a kompresszió miatt, az van ebben is, de inkább az égési csúcsnyomás a gázos. A tűzkarika a vizes hengereknél szükségesebb jóval, ezt mutatja a "tapasztalat".
sziasztok. újra motorvásárlás előtt állok. pár éve volt már Dt-m... most van egy jó lehetőségem megint egy 125 Dt-re. kérdésem az lenne hogy, nem R-es. tehát nincs önindító. miben más még a sima 125 meg az R? illetve ha veszek hozzá önindítót, fel lehet rá rakni megvan a helye? (1994.02) mire figyeljek?
Köszi szépen! :) Én is úgy gondoltam hogy egy öreg 80-as MX-nél nincs olyan kompresszió hogy tűzkarikás bolti tömítés kelljen. Hiszen nem egy YZ-ről van szó. Ha ez nem válik be akkor készítek vékony 0,5 alu lemezből hozzá. Henger alatt amúgy klingerit van tömítőpasztával az állta a strapát. Amúgy volt tavaly egy 50 ccm-es Derbi Rabasa-m nála bevált az alu doboztető is simán paszta nélkül, elsőre indult mindig azért merészeltem ide írni. De hát senkinek nem kötelező követnie csupán tapasztalatot írtam a régi motorom alapján. De nemsokára a DT-vel is kiderül hogy elegendő-e.
Üdv!
korábban már kértem segítséget, hogy egy megbontott blokkú 80-as lc2-őt szeretnék összerakni. na a berúgót sikerült megcsinálni, meg be is indítottam, jön, megy, de még lenne bár kérdésem, amivel kicsit bajba vagyok:
-a berúgó közlő fogaskerék mögé kell hézagolni?
-a kuplung tengelyénél a csapágytól kifelé hogy vannak sorba az alkatrészek, hézagolók, vagy mire figyeljek?
-és a nagyobb probléma, hogy 6. ban előjön valami rendellenes búgó hang.ennek lehet köze esetleg ahhoz, hogy a kuplungnál valami nem klappol?
valakinek ötlet?
köszi előre a válaszokat!
Az MX hez nem kell tűzkarika, mielőtt elkezdesz agyalni rajta, amit mondtak. A doboztető tényleg meredek, de egy puhább 0,5-ös alu lemez már kiszolgál, minden paszta nélkül is. A henger alá meg jó a papír tömítés.
Hát akkor mondj jobbat légy olyan szíves! :D Amúgy te biztos motorszerelő vagy gépészmérnök vagy hogy ennyire tudod!
Gondolom csak gyári tömítést vagy sikoltatást tudnál mondani ami a célnak megfelel.
Ezért szeretem ezt a fórumot, itt mindig tanul az ember valami újat.
Én meg kidobálgattam azt a sok joghurtos fedelet, pedig mennyi tömítést csinálhattam volna belőlük. A múltkor is, amikor eresztett a WC tartály, milyen jól jött volna.

G.
Csaó.
125 R be jó minőségű olajat szeretnék, ( Repsol/Valvoline stb.)
Full szintetikus kell alapból, csak viszkozitása hanyas legyen?
Kösz előre is !
dzsíszösz krájszt !

azért a joghurtos doboztető elég meredek!

hengertalp-még oké hogy vág az ember ha pontosan olyan vastag anyagot szerez, mint ami alatta volt. ilyet én is csináltam KTM-nél. de hengerfejhez miből farag tűzfogó karikát?
Mi a szakmád?
Kárpitos?
Ha neked úgy jó, akkor csináld.
Valaki elmagyarázza hogy mi a jó, vagy mi a szakszerű, oszt le van ugatva.
Felőlem bekenheted kefírrel is.
Én épp az előbb egy nagyobb joghurtos doboz alumínium tetejéből vágtam ki pontosan a hengerfej alá+tömítőpaszta vékonyan, de csak holnap tesztelem. Előző motoromnál bevált. Amúgy a klingeritet én a hengertalp alá tettem ugyanúgy pasztával. Na de majd reagáljon nyugodtan ha valaki nem ért egyet!
jha és 125 r.es dt ről van szó :) 93-as kb.
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tömítést csináltassak?
Klingerit vagy alumínium? És milyen vastagnak kell,hogy legyen?
Hengerfejtömítésröl van szó! :)
Köszönöm a segítő válaszokat!
Nem csoda hogy nagyon nehezen indult ki volt lőve szinte az összes paszta a hengerfej alól. A kompresszió nagyon kevés lehetett. Most vágtam hozzá alu tömítést + Hertmetic, holnapra megszárad és kíváncsi leszek mit segített!
Sziasztok. Valakinek nem lenne elfekvőben egy 17.-es elsőgumma? Előre is köszönöm.Üdv:"D"