Arról a kategóriáról akiről beszélek, az nem elöl volt, de mivel a dolog nem személyes levélben meghívásos ezért itt mindenféle embertípus megjelenik.
Már egy ideje rájöttem ,hogy a tök egyedül motorozás csak úgy céltalanul is nagyon jó. De amikor álltalad kedvelt sporttársakkal akikkel már 1-2-3 éve gurulsz nagy rendszerességgel együtt, amikor velük mész az valahogy más érzés, annak úgy megvan a feelingje, divatos szóval élve. Ez adódhat pl. abból ,hogy természetünknél fogva társas lények vagyunk. Bár, akinek nincs ilyen társasága, esetleg nem is volt az viszont ezt a véleményt nem fogja osztani. De ez természetesen nem baj. Most olvastam el a Motorozás mesterfokon c. könyvet és abban is van egy fejezet a csapatos menetről, és valahogy ugyan azt az érzést írta le, mint amit pl. én érzek amikor együtt küldjük. Tehát csak van benne valami.
Szerintem az ,hogy azért motorozol mert jó, vagy azért hogy a csapattal legyél ez nem ilyen fekete-fehér. Valaki egyedül megy le a kocsmába befeszülni, valaki a haverokkal.
A motoros összetartást bizonyította a csapat, mikor a szentendrei úton, elhúzott a picsába.
Ha a te szemszögedből ez az összetartás, akkor gratulálok.
Na ezért nem megyek találkozóra többet.
Aki motoros az a motorozás élvezetéért motorozik, nem pedig a csapat miatt.
Először is, az utcán motorral még nem kerültem olyan helyzetbe, hogy másik motoros kolléga tudott volna segíteni /pl. pont ott járt/ ,de nem segített, bár mondom még nem kerületem ilyen helyzetbe. Amikor a balesetem volt akkor meg egy motorost nem láttam ott eljönni.
Én azt összetartás példájának élem meg, amikor egy ilyen péntek esti motorozáskor valaki-valakik elmennek gurulni olyanokkal akiknek a motorja szakadékban hátszéllel sem éri el az Ő 1.sebességük végét. És megkérdezik, mikor lesz legközelebb ,megyünk még valahova? Ez nekünk jó érzés szokott lenni, és ilyenkor ez öröm, hogy valakinek tényleg jó érzés olyanokkal együtt hobbyzni akik szintén imádják ezt. Egyszer ,még az elején egy srác egy tuningolt /nem felnicsík meg tankpadból állt a tuning/ új R1-essel jött velünk és a végén mi ketten a détékkel meg az r1 mentünk együtt :)
Gépészmérnök hallgató vagyok én is de ez a gyakorlatban alig számít :)
Azt a motort néztem én is de az vele a gond hogyha megcsinálod akkor is nagyon nehéz árában eladni,hobbira meg egy fiatalabb sokkal alkalmasabb.
78-as levegős RM-et (400) vettem ami szépen indult,pöc röff és nyár végére a gatyámat is ráköltöttem :) A kasztnija meg még nem áll sehogy sem :)
Eszterlánc project:
Nálam volt javításon, én ezen egy cseppet sem gondolkodtam, hanem kiszedtem, javítottam felújítottam.
Nem így fogtam fel, ellenben nem akadok fenn dolgokon, ha valaki nem tudja nevén nevezni....
Most nem kötöszködni akartam, csupán te dobtad fel a labdát, holott nincs okom rád haragudni.
Most ez szarul jött le.
Viszont nem megyek többet gurulásra, mert ezen motoros társadalomban nincs összetartás.
Én azok után, amit Eszti csinált, feladtam a gurulást, és hazakísértem.
Na ez a faszság.
Ha gurulni akarok, felültetem az asszonyt mögém, oszt elmegyünk valahova.
Nem érdekel eme sznob motoros társadalom....
Sziasztok!
Alkatrészt keresek 1996os DT125-höz! Kellene egy pár hűtőidom és még pár apróság (fékkar, rendszámtábla tartó ilyesmik)! Ha valakinek vannak cuccai hozzá jelezzen! Köszi!
Üdv Robi
Nem tudom miért baj, ha legközelebb nem nézik hülyének az embert a boltban, ha nem tudja elmagyarázni, hogy mi kell neki. Ha rosszat mond, nem azt kapja, amire gondol, vagy nem teljesen olyat. Nem beszélve, hogyha valaki bemegy és kér egy izét, ami nem tudja mi, de kell, akkor olyan drágát sóznak rá, amilyet nem szégyellnek.
Arra próbáltam rávilágítani, ha mondjuk haverok közt baráti beszélgetésbe elegyedsz, akkor is úgy mondod,: hogy elnyíródott statikus módon az íves retesz, a segédmotoros kerékpárom, lendítőkerék, és a főtengely találkozásánál?
Nevezzük nevén?
Hagyjuk már ezt az álszent dumát basszus.
Csak könnyű itt mindenkit kijavítgatni...
Basszus a 8-as csavart kellett volna kivenni az Eszterlánc féknyergéből, és talán ki lehetett volna cserélni a betétet, ami már full vason volt abba a szutyokba.
Na erről beszélek.
Jaj Apuci. Hát nevezzük nevén a gyereket nem? Ha azt úgy híjják ,hogy íves retesz akkor az nem ék. Szerintem azzal nincs ,gond ha valki finom módon kijavítja a másik ilyen jellegű hibáját. Az már egy másik kérdés ha valaki bunkó, de azt hiszem nekem meg nem szokásom monitor mügül feszülni.
Nem fogsz hozzá kapni alkatrészt.
Szerintem ez mindent eldönt.
Mellesleg látni kéne azt a motort, próbálni, indítani stb....
Úgyhogy ez a te döntésed lesz.
Én még spec lábon sem láttam közlekedni 250-es levegőst, nemhogy bontva.
Elég ritka, és öreg darab.
Hát az ára 55 ezer, de papírok, lámpák meg ilyesmi nélkül.
Az a baj, hogy motorokkal sok tapasztalatom nincs sajnos, viszont autókkal annál inkább, (raktam már össze autót nulláról, gépészmérnök hallgató vagyok amúgy). Bár ez most nem sokat számít szerintem, inkább a tapasztalat játszik.
Csak a motorok szerelése eddig nem vonzott, mert minden olyan kicsi, meg szűk...
Igazából erre is csak azért kaptam most rá, mert van itthon egy 80-s Dt is, és azzal k@urvajó motorozni :D
Ha nincs más hibája, érdemes lehet megvenni?
Szerintem ez lutri.
És ha az, akkor a piaci ár feléért érdemes megvenni.
Gondolom az ára nem lutrira van kitalálva.
Ha meg csak ennyi baja lenne, a jelenlegi tulaj, miért nem rakott bele?
Vigyázz nehogy csöcsre szaladj!
Nem csak eladni nehéz, hanem venni is mostanában.
Pont erről írtam lentebb, hogy megváltoztak az emberek.
Simán szemrebbenés nélkül átvágnak.
Résen kell lenni.
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szerelőt!
Értem, köszi mindenkinek, de elvileg akkor ha van szikra, és kompresszió, megvehetem nyugodtan? Kérdeztem a retesz helyét főtengelyen is, lendkeréken is, nincs kikopva, elnyalva.
Akkor ha minden igaz, ha a retesszel felrakom, indulnia kell?
Még azt is mondta, hogy még az előző gazdájánál, (ott sem volt meg már a retesz) ha bemelegedett, fulladozni kezdett. Ez mitől lehetett vajon?
Előre is köszi
Ezt szeretem itt a fórumban.
Nem ék, hanem íves retesz!
Nem fékolaj, hanem fékfolyadék!
És még sorolhatnám a kijavítgatásokat.
Hát nem kurvára mindegy?
Hisz megértetted, meg a többiek is, akik feszt kijavítgatnak mindenkit.
Neki valszeg elszakadt, te tudod mi kell neki, és kész.
Mellesleg én is raktam fel a dt-re lendkereket ék nélkül, de nem tudod felrakni pontosan.
Mert meghúzáskor elfordul.
Csináltam körmös fogót hozzá, de akkor meg a tengő fordul el.
Stroboszkóppal ellenőrizni kell, de ha nem indul, akkor azt is cseszheted.
És tudsz értékeket?
Nem.
Manuál nem tér ki rá, legalábbis kevésben találtam én is.
Szokjatok már le erről a kijavítgatásokról!
Basszus ezért tart itt az ország, mert mindenki más hibáin csemegézik.
Ha mindenki egy kicsit magába fordulna, talán másképp viszonyulnának az emberek egymáshoz.
Nem kell válaszolni, inkább mélyedjen magába, aki úgy érzi, hogy az inge....
Szia, amit keresel az íves retesz lesz. Állítólag retesz nélkül is bátran össze lehet rakni mivel igazából a kúpos kötés ami tart, a retesz elvileg csak a pontos felrakást szavatolja. Ehhez természetesen a kúpnak és ellendarabjának tökéletesnek kell lennie.
Nekem elvileg van egy zacskó reteszem amiket a 80as hoz vettem /csak 5ös csomagban adták/, elég nagy az esélye ,hogy megegyezik azzal ,mivel ezek a 2t régebbi yamahák azon részei elég egyformák tudomásom szerint.
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, találtam egy eladó 250-s léghűtéses Yamaha Dt-t a közelembe, csak van vele egy kis gond. Az eladó azt mondja, hogy nincs meg a főtengely ékje. És hogy a gyújtást be kellene állítani. És ez kicsit gyanús nekem. Egyébként állítólag minden oké vele, szikra van.
Azt szeretném tudni, hogy lehet hozzá éket szerezni? Illetve mit kell beállítani a gyújtáson? Nem azért van az ék, hogy jó időben adjon szikrát?
Már egy ideje rájöttem ,hogy a tök egyedül motorozás csak úgy céltalanul is nagyon jó. De amikor álltalad kedvelt sporttársakkal akikkel már 1-2-3 éve gurulsz nagy rendszerességgel együtt, amikor velük mész az valahogy más érzés, annak úgy megvan a feelingje, divatos szóval élve. Ez adódhat pl. abból ,hogy természetünknél fogva társas lények vagyunk. Bár, akinek nincs ilyen társasága, esetleg nem is volt az viszont ezt a véleményt nem fogja osztani. De ez természetesen nem baj. Most olvastam el a Motorozás mesterfokon c. könyvet és abban is van egy fejezet a csapatos menetről, és valahogy ugyan azt az érzést írta le, mint amit pl. én érzek amikor együtt küldjük. Tehát csak van benne valami.
Szerintem az ,hogy azért motorozol mert jó, vagy azért hogy a csapattal legyél ez nem ilyen fekete-fehér. Valaki egyedül megy le a kocsmába befeszülni, valaki a haverokkal.
Ha a te szemszögedből ez az összetartás, akkor gratulálok.
Na ezért nem megyek találkozóra többet.
Aki motoros az a motorozás élvezetéért motorozik, nem pedig a csapat miatt.
Először is, az utcán motorral még nem kerültem olyan helyzetbe, hogy másik motoros kolléga tudott volna segíteni /pl. pont ott járt/ ,de nem segített, bár mondom még nem kerületem ilyen helyzetbe. Amikor a balesetem volt akkor meg egy motorost nem láttam ott eljönni.
Én azt összetartás példájának élem meg, amikor egy ilyen péntek esti motorozáskor valaki-valakik elmennek gurulni olyanokkal akiknek a motorja szakadékban hátszéllel sem éri el az Ő 1.sebességük végét. És megkérdezik, mikor lesz legközelebb ,megyünk még valahova? Ez nekünk jó érzés szokott lenni, és ilyenkor ez öröm, hogy valakinek tényleg jó érzés olyanokkal együtt hobbyzni akik szintén imádják ezt. Egyszer ,még az elején egy srác egy tuningolt /nem felnicsík meg tankpadból állt a tuning/ új R1-essel jött velünk és a végén mi ketten a détékkel meg az r1 mentünk együtt :)
Azt a motort néztem én is de az vele a gond hogyha megcsinálod akkor is nagyon nehéz árában eladni,hobbira meg egy fiatalabb sokkal alkalmasabb.
78-as levegős RM-et (400) vettem ami szépen indult,pöc röff és nyár végére a gatyámat is ráköltöttem :) A kasztnija meg még nem áll sehogy sem :)
Nálam volt javításon, én ezen egy cseppet sem gondolkodtam, hanem kiszedtem, javítottam felújítottam.
Nem így fogtam fel, ellenben nem akadok fenn dolgokon, ha valaki nem tudja nevén nevezni....
Most nem kötöszködni akartam, csupán te dobtad fel a labdát, holott nincs okom rád haragudni.
Most ez szarul jött le.
Viszont nem megyek többet gurulásra, mert ezen motoros társadalomban nincs összetartás.
Én azok után, amit Eszti csinált, feladtam a gurulást, és hazakísértem.
Na ez a faszság.
Ha gurulni akarok, felültetem az asszonyt mögém, oszt elmegyünk valahova.
Nem érdekel eme sznob motoros társadalom....
A többit majd tavasszal megtárgyaljuk a lurdy pakrolóba ha jössz a péntek esti gurulásra, mert itt a fórumon úgy is értelmetlen.
Amúgy a haveri körben úgy van ,hogy elnyalódott pl. a retesz, a mondat úgy kezdődik, úúú hozzá má egy sört!
Alkatrészt keresek 1996os DT125-höz! Kellene egy pár hűtőidom és még pár apróság (fékkar, rendszámtábla tartó ilyesmik)! Ha valakinek vannak cuccai hozzá jelezzen! Köszi!
Üdv Robi
Nevezzük nevén?
Hagyjuk már ezt az álszent dumát basszus.
Csak könnyű itt mindenkit kijavítgatni...
Basszus a 8-as csavart kellett volna kivenni az Eszterlánc féknyergéből, és talán ki lehetett volna cserélni a betétet, ami már full vason volt abba a szutyokba.
Na erről beszélek.
Szerintem ez mindent eldönt.
Mellesleg látni kéne azt a motort, próbálni, indítani stb....
Úgyhogy ez a te döntésed lesz.
Én még spec lábon sem láttam közlekedni 250-es levegőst, nemhogy bontva.
Elég ritka, és öreg darab.
Az a baj, hogy motorokkal sok tapasztalatom nincs sajnos, viszont autókkal annál inkább, (raktam már össze autót nulláról, gépészmérnök hallgató vagyok amúgy). Bár ez most nem sokat számít szerintem, inkább a tapasztalat játszik.
Csak a motorok szerelése eddig nem vonzott, mert minden olyan kicsi, meg szűk...
Igazából erre is csak azért kaptam most rá, mert van itthon egy 80-s Dt is, és azzal k@urvajó motorozni :D
Ha nincs más hibája, érdemes lehet megvenni?
És ha az, akkor a piaci ár feléért érdemes megvenni.
Gondolom az ára nem lutrira van kitalálva.
Ha meg csak ennyi baja lenne, a jelenlegi tulaj, miért nem rakott bele?
Vigyázz nehogy csöcsre szaladj!
Nem csak eladni nehéz, hanem venni is mostanában.
Pont erről írtam lentebb, hogy megváltoztak az emberek.
Simán szemrebbenés nélkül átvágnak.
Résen kell lenni.
Ha nem értesz hozzá, vigyél magaddal szerelőt!
Akkor ha minden igaz, ha a retesszel felrakom, indulnia kell?
Még azt is mondta, hogy még az előző gazdájánál, (ott sem volt meg már a retesz) ha bemelegedett, fulladozni kezdett. Ez mitől lehetett vajon?
Előre is köszi
Nem ék, hanem íves retesz!
Nem fékolaj, hanem fékfolyadék!
És még sorolhatnám a kijavítgatásokat.
Hát nem kurvára mindegy?
Hisz megértetted, meg a többiek is, akik feszt kijavítgatnak mindenkit.
Neki valszeg elszakadt, te tudod mi kell neki, és kész.
Mellesleg én is raktam fel a dt-re lendkereket ék nélkül, de nem tudod felrakni pontosan.
Mert meghúzáskor elfordul.
Csináltam körmös fogót hozzá, de akkor meg a tengő fordul el.
Stroboszkóppal ellenőrizni kell, de ha nem indul, akkor azt is cseszheted.
És tudsz értékeket?
Nem.
Manuál nem tér ki rá, legalábbis kevésben találtam én is.
Szokjatok már le erről a kijavítgatásokról!
Basszus ezért tart itt az ország, mert mindenki más hibáin csemegézik.
Ha mindenki egy kicsit magába fordulna, talán másképp viszonyulnának az emberek egymáshoz.
Nem kell válaszolni, inkább mélyedjen magába, aki úgy érzi, hogy az inge....
Nekem elvileg van egy zacskó reteszem amiket a 80as hoz vettem /csak 5ös csomagban adták/, elég nagy az esélye ,hogy megegyezik azzal ,mivel ezek a 2t régebbi yamahák azon részei elég egyformák tudomásom szerint.
Azt szeretném tudni, hogy lehet hozzá éket szerezni? Illetve mit kell beállítani a gyújtáson? Nem azért van az ék, hogy jó időben adjon szikrát?