Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No azért a nagy karbit ha bekarburáltad volna, jó lett volna az, nem kell hengercserét egyből.
Szia !
A segítséged kérem, téged ajánlottak, hogy te több mint valószínű, hogy tudsz segíteni .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, amit javítgatok. Vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél, nem belevaló a dugó, azt hittem ezzel van baj. De nem, pedig DT dugó lett rendelve, de hogy biztosra menjek bevittem a márkaszervizbe. Ott is mondták ilyen dugó kell bele. Viszont az újjal nem jó, de a régi hengerrel meg jó lenne csak ott meg a méret nem egyezik , de viszont akkor a hengerrel van a baj. Olyat is hallottam valakitől, hogy más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm és szerintem egy RD típusé, de ha nem akkor milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?!
Köszi a segítséget előre is !
Jah és 92-es évjárat.
Szia!
DT50-es vizhűtéses,minden még gyári rajta.
Üdv:Vojszi
Szia!
92-es a gép
Sziasztok

Van egy vadi új főtengely szimering garnitúrám gyári 42.2280 Dt 125 R hez való én 5700 Ft ért vettem most 5430 Ft ért árulják a motoroswebáruházba. 4000 Ft ért vihető ajándék blokk közép és oldal dekni tömítéssel. Ha valakit érdekel írjon Taschner Motor Service
kicsi píz.connan88@citromail.hu-n egyeztetünk.
Üdv!
Igen érdekel.Mennyi az annyi?
Amikor megvettem a DT-met (darabokban) nekem is ugyanez volt a gondom. Pöccre indult, ment is ,de amikor gyorsítani akartam, ledadogott, meg ki-kihagyott a gyújtás (legalábbis akkor azt hittem, hogy az). Végülis az segített rajta a fél elektromos rendszer lecserélésén kívül, hogy a karburátorra menő gumicsonkba keresztbe be lett ragasztva egy csík szigetelőszalag. Gondolom túl sok levegőt kapott, vagy nagy volt neki a 19-es karbi (amit adtak hozzá).
Az igazi megoldás viszont az volt, hogy nagyobb (46mm átmérőjű) henger + dugattyú páros került a gépre. Így már megy rendesen és magas fordulaton sem dadog le.
Lehet egyszerübb lett volna kissebb karbit rátenni, de nálam ez sem segített volna, mert mint kiderült a motor egy hibrid, vagyis egy 80-as vázára épített 50 es blokk volt rajta, persze a lánchajtás fogaskerekei a 80-asról valók voltak, így az 50-es blokk nem nagyon tudott vele mit kezdeni. De a nagyobb dugó+henger párossal már szépen megy.

Szerintem nálad is valami karburálási gond lehet...

Üdv G.
még mindíg van egy TDR hátsó felnim eladó! DT-be supermoto keréknek jó. Fekete, tárcsával, lánckerékkel
Csörgess meg visszahivlak:20 8035208
van1 connan88@citromail.hu-n megbeszéljük.
Egészen pontosan: Yamaha - DT 125 LC 1984
Yamaha - TDR 125 1989
Yamaha - TDR 125 R 1991
Yamaha - TDR 125 R 1993
Yamaha - WR 125 1991
Yamaha - YZ 125 1988
Yamaha - YZ 125 1989
Yamaha - YZ 125, WR 1990
Yamaha - YZ 125, WR 1992
Yamaha - TW 200 1998
Yamaha - WR 200 R 1993
Yamaha - SEROW 250 2004
Yamaha - TT 250 R 1993
Yamaha - WR 250 1991
Yamaha - YZ 250 1988
Yamaha - YZ 250, WR 1989
Yamaha - YZ 250, W, RALLY 1990
Yamaha - YZ 250, WR 1992
Yamaha - YZ 360 1989
Yamaha - YZ 360, RALLY 1990
Yamaha - WR 400 F 1998
Yamaha - YZ 400 F 1998
Yamaha - WR 500 1992
Yamaha - TT 600 1993
Yamaha - TT 600 1995
Yamaha - TT 600 S 1994
Yamaha - TT 600 R 1999
Yamaha - TT 600 RE 2003
Szia!Természetesen yamahához,ezzel a mérettel több tipushoz is kompatibilis(yz,dt,wr) Köszi!
mihez kellene?
Sziasztok!

Hátsó féktárcsára lenne szükségem,jó állapotúra!
Mérete:220,0x115,0
lukosztás 133,0

Aki tud segiteni,kérem irjon!
Köszönöm!
Szia
Érdelelne a hátsó féktárcsa,ha még megvan!

Mérete: 220,0x115,0
lukosztás 133,0
Sziasztok !
A segítségeteket kérem .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél nem belevaló a dugó azt hittem ezzel van baj, de nem, mert a régi hengerbe meg jó lenne meg a márkaszervizben is mondták ilyen kell bele, de viszont akkor a henger a rossz és olyat is hallottam valakitől más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm .
Milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?
Ez 80-as Dt-ben volt de ha jól tudom TZR.RD és Mx blokkokban is ilyen van.A connan88@citromail.hu-n megbeszélhetjük ha érdekel.
amikor megázott a gyertyapipám, pont ilyen volt. Ahogy elérte a gyújtás az átütési feszültséget, letestelt egészen ameddig az ívfenntartó feszültség alá nem esett a fordulat miatt. Egyébként inkább más baja van. Milyen típus, évjárat? vizes, levegős?
mikori ?
akkor lehet hogy nem a szikra baja próbáld meg a tűn egy rovátkával lejebb rakni a zégert
Sziasztok!
Egy furcsa problémával küszködünk a DT50-esünkkel.
Szóval:ha elindítom a motort gyönyörűen indúl és csodálatos alapjárat van.Ha elkezdem húzni neki a gázt kb 5 és 6000es fordulatnál kihagy a szikra míg lejjeb esik a fordulat aztán megint visszajön és ez így megy.Találkozott-e valaki ilyesmi gonddal,mi okozhatja?
Tettünk rá 1 másik elektronikát azzal is ugyan ez a probléma.
Helló!
Nem írtad,hogy mihez való az állórész érdekelne konkrétan.
valakinek?Ocó!