Szia !
A segítséged kérem, téged ajánlottak, hogy te több mint valószínű, hogy tudsz segíteni .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, amit javítgatok. Vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél, nem belevaló a dugó, azt hittem ezzel van baj. De nem, pedig DT dugó lett rendelve, de hogy biztosra menjek bevittem a márkaszervizbe. Ott is mondták ilyen dugó kell bele. Viszont az újjal nem jó, de a régi hengerrel meg jó lenne csak ott meg a méret nem egyezik , de viszont akkor a hengerrel van a baj. Olyat is hallottam valakitől, hogy más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm és szerintem egy RD típusé, de ha nem akkor milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?!
Köszi a segítséget előre is !
Van egy vadi új főtengely szimering garnitúrám gyári 42.2280 Dt 125 R hez való én 5700 Ft ért vettem most 5430 Ft ért árulják a motoroswebáruházba. 4000 Ft ért vihető ajándék blokk közép és oldal dekni tömítéssel. Ha valakit érdekel írjon Taschner Motor Service
Amikor megvettem a DT-met (darabokban) nekem is ugyanez volt a gondom. Pöccre indult, ment is ,de amikor gyorsítani akartam, ledadogott, meg ki-kihagyott a gyújtás (legalábbis akkor azt hittem, hogy az). Végülis az segített rajta a fél elektromos rendszer lecserélésén kívül, hogy a karburátorra menő gumicsonkba keresztbe be lett ragasztva egy csík szigetelőszalag. Gondolom túl sok levegőt kapott, vagy nagy volt neki a 19-es karbi (amit adtak hozzá).
Az igazi megoldás viszont az volt, hogy nagyobb (46mm átmérőjű) henger + dugattyú páros került a gépre. Így már megy rendesen és magas fordulaton sem dadog le.
Lehet egyszerübb lett volna kissebb karbit rátenni, de nálam ez sem segített volna, mert mint kiderült a motor egy hibrid, vagyis egy 80-as vázára épített 50 es blokk volt rajta, persze a lánchajtás fogaskerekei a 80-asról valók voltak, így az 50-es blokk nem nagyon tudott vele mit kezdeni. De a nagyobb dugó+henger párossal már szépen megy.
Szerintem nálad is valami karburálási gond lehet...
Sziasztok !
A segítségeteket kérem .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél nem belevaló a dugó azt hittem ezzel van baj, de nem, mert a régi hengerbe meg jó lenne meg a márkaszervizben is mondták ilyen kell bele, de viszont akkor a henger a rossz és olyat is hallottam valakitől más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm .
Milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?
amikor megázott a gyertyapipám, pont ilyen volt. Ahogy elérte a gyújtás az átütési feszültséget, letestelt egészen ameddig az ívfenntartó feszültség alá nem esett a fordulat miatt. Egyébként inkább más baja van. Milyen típus, évjárat? vizes, levegős?
Sziasztok!
Egy furcsa problémával küszködünk a DT50-esünkkel.
Szóval:ha elindítom a motort gyönyörűen indúl és csodálatos alapjárat van.Ha elkezdem húzni neki a gázt kb 5 és 6000es fordulatnál kihagy a szikra míg lejjeb esik a fordulat aztán megint visszajön és ez így megy.Találkozott-e valaki ilyesmi gonddal,mi okozhatja?
Tettünk rá 1 másik elektronikát azzal is ugyan ez a probléma.
A segítséged kérem, téged ajánlottak, hogy te több mint valószínű, hogy tudsz segíteni .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, amit javítgatok. Vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél, nem belevaló a dugó, azt hittem ezzel van baj. De nem, pedig DT dugó lett rendelve, de hogy biztosra menjek bevittem a márkaszervizbe. Ott is mondták ilyen dugó kell bele. Viszont az újjal nem jó, de a régi hengerrel meg jó lenne csak ott meg a méret nem egyezik , de viszont akkor a hengerrel van a baj. Olyat is hallottam valakitől, hogy más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm és szerintem egy RD típusé, de ha nem akkor milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?!
Köszi a segítséget előre is !
DT50-es vizhűtéses,minden még gyári rajta.
Üdv:Vojszi
92-es a gép
Van egy vadi új főtengely szimering garnitúrám gyári 42.2280 Dt 125 R hez való én 5700 Ft ért vettem most 5430 Ft ért árulják a motoroswebáruházba. 4000 Ft ért vihető ajándék blokk közép és oldal dekni tömítéssel. Ha valakit érdekel írjon Taschner Motor Service
Igen érdekel.Mennyi az annyi?
Az igazi megoldás viszont az volt, hogy nagyobb (46mm átmérőjű) henger + dugattyú páros került a gépre. Így már megy rendesen és magas fordulaton sem dadog le.
Lehet egyszerübb lett volna kissebb karbit rátenni, de nálam ez sem segített volna, mert mint kiderült a motor egy hibrid, vagyis egy 80-as vázára épített 50 es blokk volt rajta, persze a lánchajtás fogaskerekei a 80-asról valók voltak, így az 50-es blokk nem nagyon tudott vele mit kezdeni. De a nagyobb dugó+henger párossal már szépen megy.
Szerintem nálad is valami karburálási gond lehet...
Üdv G.
Yamaha - TDR 125 1989
Yamaha - TDR 125 R 1991
Yamaha - TDR 125 R 1993
Yamaha - WR 125 1991
Yamaha - YZ 125 1988
Yamaha - YZ 125 1989
Yamaha - YZ 125, WR 1990
Yamaha - YZ 125, WR 1992
Yamaha - TW 200 1998
Yamaha - WR 200 R 1993
Yamaha - SEROW 250 2004
Yamaha - TT 250 R 1993
Yamaha - WR 250 1991
Yamaha - YZ 250 1988
Yamaha - YZ 250, WR 1989
Yamaha - YZ 250, W, RALLY 1990
Yamaha - YZ 250, WR 1992
Yamaha - YZ 360 1989
Yamaha - YZ 360, RALLY 1990
Yamaha - WR 400 F 1998
Yamaha - YZ 400 F 1998
Yamaha - WR 500 1992
Yamaha - TT 600 1993
Yamaha - TT 600 1995
Yamaha - TT 600 S 1994
Yamaha - TT 600 R 1999
Yamaha - TT 600 RE 2003
Hátsó féktárcsára lenne szükségem,jó állapotúra!
Mérete:220,0x115,0
lukosztás 133,0
Aki tud segiteni,kérem irjon!
Köszönöm!
Érdelelne a hátsó féktárcsa,ha még megvan!
Mérete: 220,0x115,0
lukosztás 133,0
A segítségeteket kérem .
Van egy 1988-as Dt 80 Lc 2-es motorom, vettem hozzá egy donorblokkot és annak a hengere jobbnak tűnt a jelenleginél, nem volt benne dugattyú, de sajnos így is kellett fúratni és amit adtak hozzá DT dugattyút nem jó, mert a gyűrűk kipattannak a beömlőnél nem belevaló a dugó azt hittem ezzel van baj, de nem, mert a régi hengerbe meg jó lenne meg a márkaszervizben is mondták ilyen kell bele, de viszont akkor a henger a rossz és olyat is hallottam valakitől más a henger rajta, de ez is gyári 79 ccm .
Milyen 80 ccm-es típusai vannak a Yamahának aminek a hengerei jók a DT-re ?
Egy furcsa problémával küszködünk a DT50-esünkkel.
Szóval:ha elindítom a motort gyönyörűen indúl és csodálatos alapjárat van.Ha elkezdem húzni neki a gázt kb 5 és 6000es fordulatnál kihagy a szikra míg lejjeb esik a fordulat aztán megint visszajön és ez így megy.Találkozott-e valaki ilyesmi gonddal,mi okozhatja?
Tettünk rá 1 másik elektronikát azzal is ugyan ez a probléma.
Nem írtad,hogy mihez való az állórész érdekelne konkrétan.