Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

18 alsó csapos lc1be való főtengely és 1 berugó közlő fogas kerék érdekelne!(sürgős)
passz.Van komplett gyújtásom eladó!
Egyáltalán nem biztos, hogy a gyújtás műveli ezt. Persze az is lehet. Gyertya milyen van benne? mikor lett cserélve? gyújtáskapcsolót ha kikötöd változik? a kormányon a gyorsleállítót ha kikötöd? Szívatóval is ilyen?
Tuti,hogy 50-es a moci.Az a kérdés,hogy miért hagy ki a gyújtás.
Szia!
Szerinted a karbival lehet gond hogy kihagy a gyújtás?
Szerbusztok!
Nekem olyan problémám lenne,hogy nem megy a power motor. azt tom hogy ki kell cserélni de engem az érdekelne hogy az miről kap jelet hogy nyitnia kell? Meg a fordulatszám mérő vajon mitől nem megy? Ez elvileg egy dt 125 lc 2 es motor, nem régen sikerült szereznem s próbálom összetenni. A motor üzem képes meg minden csak ha alacsony fordulaton oda húzok neki akkor rendesen megdadog. Olyan mintha belefulladna az anyagba.
A még lenne egy olyan kérdésem hogy a berúgókar felőli oldalon van valami műanyag ami olyan mintha oda menne rá a fordulatmérő bowden az lehetséges?
Üdv mindenkinek! Keresek eredeti yamaha dt 125r ülést kék, vagy zöld színben. Akinek van az írjon.
hasonló a cipő csak 125R...
erőtlen, de miért? fojtás. kipuf le szétszed kipucol, kicsit jobb, de nem igazi.biztos kopott, kompresszió mérés, jó. valaki ajánlotta, hogy tegyek rá kicsit kisebb fogaskereket előre, aztán majd a télen fel lesz újítva. ekkor derült ki, hogy az okos előző gazdája két foggal nagyobbat tett rá mint a gyári.....
most már jó! :)
Ez van, ha az ember alkatrészekből épít magának motort.
Így utólag persze könnyű azt mondani, hogy ez, vagy az a hiba, de akkor még nem tudtam, hogy mi a gond. Egy hónapnyi kísérletezés után állt össze a gép úgy, hogy minden nap használható legyen...
Az volt a gond, hogy a blokkhoz tartozó 46mm-átmérőjű hengert fúrni kellett és a "Négy Kelemenhez" vittem, ahol több mint egy hónapig ültek rajta. Közben meguntam a várakozást és vettem egy másik hengert, ami 42mm-es volt de azt is fúrni kellett, így ezuttal Táboriékhoz vittem, ahol három nap alatt elkészült a fúrás. Ezután kezdtem el a motort használni, de nagyon erőtlen volt, így a karbit kezdtem el okolni, hogy túl nagy rá. (gondoltam, kissebb hengerhez kissebb karbi kell) Kipróbáltam 17-es karbival, de azzal meg magas fordulaton volt gyenge, így visszaraktam a 19-est, amivel alacsony fordiulaton volt gyenge, de aztán ment. Így született az az ötlet, hogy egy csík szigetelőszalaggal leszűkítem a levegő útját a karbi felé. Ekkortól vált használhatóvá a motor, de az emelkedőkön így is szenvedett. Ezután még próbálkoztam fúvóka cserével, meg karbi beállítással is. Végülis elkészült közben a nagyobb henger, amit felrakva az összes eddigi probléma megoldódott..
A lánckerékre csak később kezdtem foglalkozni, amikor láttam, hogy alaposan el van kopva és cserélni kellene...

G.
heló! valakinek tuning rendszere dt 125 r re van eladó ? vagy tud valakit akinek van eladó ?:O
még mindig eladó!connan88@citromail.hu-n lehet érdeklődni.
80-as sztem is
Hello.Valakinek nincsen egy 125 R-es vég dobja.
Yamaha DT idomszett ha érdekel valakit.
Valakinek van egy Yamaha Dt 125 eladó motorja?
(esetleg forgalmis de ha nem azt is meghalgatom...)
Mire gondolsz hogy 80-as a motor?Mert az nem lehet cseréltünk benne dugattyút és 50-esbe való méretű kellett bele.
Hello Dt-sek. megvételre keresnék a régi fajta levegős Dt 50-re való hengert. továbba keresek még Dt80 lc re való teljes kipufogót. ajánlatokat várok a zolko10@yahoo.com-ra. köszönöm
bár a szívótorkot jobban megnézve lehet 50es
Hm... az én 50esem, 85-öt ment a 12-es karbival, de a 16-ossal is. 15ös első és 49es hátsó lánckerékkel, a 13-as elsővel jobban harapott, de csak 75öt ment teljes kipörögve. (A váza ezeknek ugyanaz az 50es és a 80as esetében.) Amúgy a lánckerék csak akkor befolyásolja a végsebességet, ha van erő a motorban és fullra kipörög, akkor nagyobb áttétellel talán tud gyorsítani még kicsit. Elvégre ha kis lánckerékkel mész 5.ben, az ugyanaz mintha a naggyal mész 3.ban. Szóval el kell érnie a motornak a végsebességét, max csak kisebb fokozatban.

Ha ennyi volt a gond, miért nem vettél 3-4ezerért egy rávaló láncszettet? sok felesleges gondtól megkímél.
Először is sokat segítesz magadon, hogyha tudod, hogy ez 80-as :) Sajna az 50est fejből vágom, de ezt a karbit viszont a többiek jobban ismerik.
Szia!
Küldöm a kért képeket igen tirisztoros gyújtása van,hogy hol helyezkedik el a subertű nem tudom jelenleg mert ahhoz szét kellene szednem(hol kell lennie?),a fúvókát sem tudom mekkora.A karbi márkája:MIKUNI eredeti gyárilag ez volt rajta.
Üdv:Vojszi
Nem is igazán a karbival volt a gond, mert 17-essel sem ment rendesen, sőt a 19-essel még talán jobban ment, hanem azzal, hogy 80-as vázba lett beépítve a 80-ashoz való fogaskerékszettel, amihez viszont gyenge volt az 50-es blokk (vagy valami ilyesmi).. (Csak ezt akkor még nem tudtam.)
Sík terepen ment akár 50-el is, de a legenyhébb emelkedőn már meg akart halni...

G.
Szia!
Előre is köszi,hogy foglalkozol a mocival.Nemsokára küldök képet.
Üdv:Vojszi
pedig nekem szépen ment az 50 esem a 19 es karbival
Ha képet tennél fel a motorról, és a motorblokkról, a karbiról az sokat segítene az azonosításban. Karbi típusát jó lenne tudni és hogy mekkora fúvóka van benne. Illetve hogy a súbertű hanyadik rovátkában van. A leírás alapján tirisztoros a gyújtása. Ugye? Trafócsere volt? Vagy ülés alatt a gyújtásvezérlő dobozka?