hát 250 es volt benne és 150 eset tettem bele de utána kiderült hogy hiába volt 250 rajta mert 130-140 közötti volt :S és nagy bele a 150 es :S meg a síber tű is görbe :S azt a porlasztás is gázos.. :S de ezek kb együtt 1500 ft szoval probálgatom majd azokkal :D
Meg gondolom ahogy a karbi eladója is felhívta a figyelmet, a karbit át kell fúvókázni, jobb esetben csak a főfúvókát. Az meg nem úgy megy, hogy belerakok egyet és kész. Bele kell próbálni 5-10 félét. Alapjárati rendszert behangolni, tűt beállítani. Úszóházban a benzinszintet.
heló! vettem fúvókát össze raktam a karbit és indul meg minden elpörög 6.500 ig lök egy nagyot! és 8000 nél meg áll és csak dadog ez mitől lehet ?:O vagy lehet kisebb fúvóka kéne bele
Sajnos már így vettem a motort, hogy ki volt kötve a különolajozás. Mondjuk azt még meg lehetne oldani, mert max egy olajpumpa kellene rá, meg akkor egy olajtartály "fogyazolaj" jeladó is, mert az is rossz és akkor még nem beszéltem a karbiról, ami most rajta van, mert azon sincs olajozó csatorna (vagyis valaha lehetett rajta az is, de a csonkja le lett törve róla.
ha csak takarítani akarod alján van egy le eresztő csavar akkor nem kell kivenni ha viszont szét akarod szedni vagy alját levenni akkor kezd a vákumdobozzal egy sima szorító bilincs tartja utána a két feléről szedd le a gumikat ha gyári akkor csillag csavarhúzóval de így csak kivillenteni tudod alját levenni fuvókákat kiszedni ha rendesen kiakarod venni akkor idomok tank le ha benne van még az oljzó akkor ott ahol 2 osztják a bovdent vagy ott lekötöd vagy a súbert tekeered le a tetejéről szintén 2db csillagcsavarral (ha gyári) utána lekötöd a vízhűtést és a tüzelőanyag csövet (benzin cső) ezeket mind vagy kézzel vagy fogóval összenyomva oldható bilincsek tartanak.
Ha azt sem tudod, hogy a "levegő" csavar, tű, főfúvóka hova szól bele ne is adj tanácsot
Szépen meghalt ez a topic
Sajnos már így vettem a motort, hogy ki volt kötve a különolajozás. Mondjuk azt még meg lehetne oldani, mert max egy olajpumpa kellene rá, meg akkor egy olajtartály "fogyazolaj" jeladó is, mert az is rossz és akkor még nem beszéltem a karbiról, ami most rajta van, mert azon sincs olajozó csatorna (vagyis valaha lehetett rajta az is, de a csonkja le lett törve róla.
G.
Így a karbit is egyszerűbb levenni.
G.
G.