Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak téli álmot alszanak a kis DT-k......
Ez meg!
hát 250 es volt benne és 150 eset tettem bele de utána kiderült hogy hiába volt 250 rajta mert 130-140 közötti volt :S és nagy bele a 150 es :S meg a síber tű is görbe :S azt a porlasztás is gázos.. :S de ezek kb együtt 1500 ft szoval probálgatom majd azokkal :D
aki teljesen analfabéta a karburáláshoz az inkább ne írjon ide semmit, van itt pár hozzá értő ember ők elmondják

Ha azt sem tudod, hogy a "levegő" csavar, tű, főfúvóka hova szól bele ne is adj tanácsot


Szépen meghalt ez a topic
hát 150 es set a 130 as helyett és az a baj meg a síber tű is el van görbülve szóval a porlasztás sem jó úgy hogy lesz mit csinálni.. :/ :D
A benya az nem megy. Az átfúvókázás helyett meg falura jó, ha kidobjuk a légszűrőt fúvókacsere helyett... vagy nem. Oda se.
nekem a nyitott levegő segített,mert a benya az ment és nyitottam neki luftot és ment mint állat
Meg gondolom ahogy a karbi eladója is felhívta a figyelmet, a karbit át kell fúvókázni, jobb esetben csak a főfúvókát. Az meg nem úgy megy, hogy belerakok egyet és kész. Bele kell próbálni 5-10 félét. Alapjárati rendszert behangolni, tűt beállítani. Úszóházban a benzinszintet.
levegővel mit variáljon ha legfelül kifgásolja hm?
A levegővel variálj,, akkora méretűt vettél bele,amekkora volt előtte?
Mekkora főfúvókát raktál bele? Power-t is rá kell állítani
heló! vettem fúvókát össze raktam a karbit és indul meg minden elpörög 6.500 ig lök egy nagyot! és 8000 nél meg áll és csak dadog ez mitől lehet ?:O vagy lehet kisebb fúvóka kéne bele
hello engem érdekel dobsz egy emailt hogy megbeszéljük email cím: ypvs2t@gmail.com
nem a karbiba kötik hanem a gumicsonkba ami a karbi és a membránközött van
Kösz.Akkor csak az alját veszem le mert piszkos lehet.
Na, annak én is örülnék...

Sajnos már így vettem a motort, hogy ki volt kötve a különolajozás. Mondjuk azt még meg lehetne oldani, mert max egy olajpumpa kellene rá, meg akkor egy olajtartály "fogyazolaj" jeladó is, mert az is rossz és akkor még nem beszéltem a karbiról, ami most rajta van, mert azon sincs olajozó csatorna (vagyis valaha lehetett rajta az is, de a csonkja le lett törve róla.

G.
Dt 125R Cdi elektronika eladó!
osztom ezt az elgondolást!
én meg örülök hogy nem kell keverni csak tankolni a kúton meg néha olajat önteni a tartályba :D
Ilyenkor örülök, hogy az én DT50-esemen nincs vízhűtés és különolajozás sem (már)...
Így a karbit is egyszerűbb levenni.

G.
ha csak takarítani akarod alján van egy le eresztő csavar akkor nem kell kivenni ha viszont szét akarod szedni vagy alját levenni akkor kezd a vákumdobozzal egy sima szorító bilincs tartja utána a két feléről szedd le a gumikat ha gyári akkor csillag csavarhúzóval de így csak kivillenteni tudod alját levenni fuvókákat kiszedni ha rendesen kiakarod venni akkor idomok tank le ha benne van még az oljzó akkor ott ahol 2 osztják a bovdent vagy ott lekötöd vagy a súbert tekeered le a tetejéről szintén 2db csillagcsavarral (ha gyári) utána lekötöd a vízhűtést és a tüzelőanyag csövet (benzin cső) ezeket mind vagy kézzel vagy fogóval összenyomva oldható bilincsek tartanak.
80-as komplett gyújtás az összes tekercsel,jeladóval+lendkerékkel érdekel valakit?Van még 1 komplett gyújtás Mx-hez is.
Nekem van 2 db kilóméter órám kicsi pénzért.!Ha kell írj és megbesz.
Sziasztok,tudna nekem valaki segiteni.Nem tudom hogy kell levenni a karbit a 125-ös dt-röl?
Szia, ezt most találtam a Vaterán. (nem én vagyok az eladó)

G.