Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom oda férne e egy csapágy lehúzó de elég kicsi a hely épp ezért nehéz ki szedni..
Csapágylehúzó a bal oldalra? Beakasztani kívülre és betekerni vele a csavart, hogy kijöjjön a túloldalt.
Sziasztok ma elkezdtem a téli felújítást a lengő villával le zsírozom ki takarítom stb..de egy k*baszott csavart nem birok ki szedni reggel óta azzal matekozok..hely hiány miatt nem bírom ki ütni de próbáltam már több dolgot is de már nincs több ötletem .A képen be karikáztam a bűnöst...hogy lehetne azt ki varázsolni onnan ?
Eladó lett akit érdekele-ailban vagy telefonon elér.
Láttam már hasonlót. A berugótengely nem tolta ki teljesen a fogaskereket, így az nem, vagy nem minden esetben tudta megforgatni a kuplungszerkezet alján lévő nagy fogaskereket (és ezzel együtt a főtengelyt - dugattyút) Nálam valahogy víz kerülhetett az olajba és csupa rozsda, meg kosz volt az egész szerkezet. Vagyis igazából nem volt más baja, csak mocskos és rozsdáa volt. Lepucolva és megolajozva ugyanúgy tette a dolgát, ahogy kell. Persze a sok rendellenes használat miatt már látszódott a fogaskerekek oldalán a kopás, ami biztosan nem a hosszú élet titka. De mivel mindez egy alkatrésznek vásárolt blokk belsejében történt, így szerencsére nem volt gondom emiatt.
Az én blokkom meg szép tiszta belül.

G.

Ps: http://auto-motor.vatera.hu/al...
(Léghűtéseshez tuti jó, a vizeset meg nem tudom...)
Minarelli blokk?
Yamaha DT 50. Vízhűtéses 50 ccm
Amikor rúgni akarnám, akkor ugrik át a fogakon. Valószínű az a baja hogy, vagy a berúgótengelyen vagy a fogas kereken van elkopva a fog.
eladó DT125R CDI doboz.....
A 3KJ az a yamaha jog robogó. Nagy eséllyel nem jó hozzá. Bontottan kell venned. Melyik 50-esed van? Levegős? Vizes? Mi baja a tengelynek. Javítottam már pár dolgot, lehet megúszhatod olcsóbban és ugyanolyan jól.
Kiegészíteném azzal, hogy a fekete olaj nem az elhasználódottságát jelenti, hanem a helyes működését. Akkor van baj, ha fehéres vagy benzin szagú és tapintásra nem viszkózus.
Sziasztok.
Infókra lenne szükségem. Pontosabban ezekről a típusokról elsősorban: 125 lc1/lc2, 80lc1/lc2
Szerelési útmutatók hozzá, saját kiegészítések műszaki adatok, tapasztalatok minden!
Saját fotókat is szeretettel várok! Akár ide vagy az e-mailomra! (doszpod96@freemail.hu)
Az infók egy weblapra mennének, (amit már régebben is említettem, csak idő hiányában abba maradt, és most a télen van időm össze dobni.) ahol össze gyűjtve lennének a fontos tudnivalók, információk, útmutatók. Egy helyen az összes típushoz!
Köszi
valakinek 125 r hez sport rezója van eladó vagy adok egy gyárit és fizetek rá ?
Köszönöm a részletes választ :)) Sokat segített. csak az érdekelt hogy a dekni után sok mindent kell-e még kivenni vagy leszedni.
És ha már szét lesz szedve akkor kap új tömítést meg olajat.
Nem vagyok még annyira jártas a DT-ben, BERUGÓTENGELY YAMAHA 3KJ: ez kell bele?
Nagyon köszönöm válaszod.
Először is az olajat le kell engedned a blokkból. Ezután le kell venned a berugókart, majd az oldaldeknit, hogy hozzáférhess a berugótengelyhez (Az olajpumpa csövei útban lehetnek, így azokat is lehet, hogy le kell húzni, ezesetben ügyelj rá, hogy ne follyon szanaszét az olaj a csőből). A dekni alatt egy papír tömítés van, ami a szétszedéskor jó eséllyel tönkremegy, ezért az összerakáshoz kellhet egy új tömítés. Kicsavarod a tartócsavarokat körben és a deknit megkocogtatva, már le is jön. Ha lent van, akkor a berugótengely fogaskerekestűl simán kivehető a helyéről . Gondolom ezt cserélni akarod majd egy újra. Azt berakod a régi helyére (a rugó kampós végét be kell akasztani a blokk belsejében a megfelelő helyre, majd figyeld meg, hogy szétszedéskor hogyan áll), majd az új tömítéssel összerakod a blokkot. Legvégül felrakod a berugókart és nem felejted el visszatölteni az olajat. (Ha már nagyon fekete, akkor érdemes lecserélni (meg amúgy is) ).

Üdv G.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Egy Yamaha DT 50-esnek nagy bontás kell ahhoz, hogy a berugó tengelyt ki lehessen venni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!

Eladóvá lett enduro szettem nagyon AKCIÓS ÁR-on, leírás és képek a linkre kattintva érhetőek el.
Akit érdekel és szeretné megvenni vagy elcserélni értelmes dologra, az jelezze emailben.

http://www.kepesmotor.hu/felni...
Köszi, de már mcadwee ajánlott egy webshopot, ahol kapni újat 8-900Ft ért, így ott fogom megvenni. Amúgy mást is fogok rendelni innen (fékbetét, lánc), de azért köszi a felajánlást.

Üdv, G.
Hali 12-es használható van!Vagy 14-es original! 500 +posta vagy 1000+ posta ha ne pesti vagy ha kell! Egyébb más nem kell Dt 50 mx-hez?
Ha kijön vele a fejmagasság én a puhább vékony alu lemezből javaslom, szépen felcsiszolva minden oldalát. Én az egész motoromat az egyszer legyártott tömítéssel használtam, egy darabbal végig. Soha nem fújt ki, pedig volt párszor lent a henger meg a hengerfej. Ha készítesz, akkor a henger alapján tedd azt, ne a tömítés alapján, és akkor nem fog belógni.
Ördögöd van. Nekem is a hengerfejtömítéssel van gondom. De azt hittem, hogy azért nem jó, mert már egyszer leszedtem a hengerfejet és ugyanazzal a tömítéssel raktam vissza.
Na akkor én is valami MacGyver féle megoldást választok.
(Azért a lánckereket megveszem )

G.
Nekem nyócc.

Én akkor sem fogom cdi nek hívni azt a cuccot, amiben komplex vellanyszar van,
Egyébként én itt találtam egyedül főtengelyszimeringet is. A tömítésnél nekem nem vált be a hengerfejtömítés a készletből. Én egy puhább alu lemezből vágtam megfelelő vastagságú és méretű tömítést. Mint ahogy szoktam. Csak ha pont azért vennéd meg...
Igazán nincs mit! Bármi gond van, segítek, ha tudok.
ha érdekel valakit...Dt 80LcII-böl való.
Fú, köszi szépen a linket! Tömítéskészletet is akarok venni és az is van itt....
Sokat segítettél.

Üdv G.