Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jajj de hülye vagyok. szóval a pedál rudazata állítható-e, és nem ütközik fel maga a pedál, mielőtt még a főfékhengert benyomná teljesen? nem hajlott el a rúd?
Csavarral állítható a fékkar bütyke, ami benyomja a főfékhengert? Ha igen, lehet átugrott pár menetet, ha kopott. A fékkart a kormányig be lehet húzni, hogy felütközzön?
Amit te mondasz, az nem csúszó kuplung, hanem épp ellenkezőleg. Nem emel ki. Ha hirtelen jött, és napról napra rosszabb, akkor valszeg a bowdened szakadóban van. Fent a karnál nincs kiszálkásodva? Ha ott jó, akkor lent a blokk oldalában kell megnézni, lehet csak nem volt megfelelően meghúzva , ha csavaros a bowden vége. Nálam minden egyes bowdenszakadás előtt ez volt. Remélem csak ennyi lesz.
Egy hirtelen nagyobb fékezés után azt tapasztaltam, hogy jócskán lecsökkent a hátsó tárcsafékem hatásfoka.
Különösebb külső jegyeket nem látok rajta, a fékfolyadék a minimum és a maximum jelzés között van.
A pedál útja megnőtt, és csak végállásban kezd normálisan fogni, de az sem az igazi, mert a kereket nem állítja meg.
Előtte nem volt vele probléma.
Amiket eddig csináltam: 2 új fékbetét berakása, hátsó rendszer légtelenítése.
Mit lehetne ellenőrizni vagy csinálni, hogy újra rendben harapjon a hátsó fék? Az eset előtt jóval keményebb volt a pedál.
dt125r

Más. A korrábbi tanácsokat megfogadva átmostam deszt.vízzel a hűtőrendszert, és feltöltöttem fagyálló+deszt.vízzel.
Ahol van a kuplung kar és mellette a bowdenen van az a csavaros állító és az teljesen rá van csavarva de már mindenhogy variáltam egy darabig jó volt de aztán csak rosszabb lett.
Már beindítani is nehéz alig sikerül. Mivel nem jó a berúgókar ezélt be kell tolni berakom 1-esbe húzom a kuplungot és még úgy is olyan mintha simán tologatnám sebességben. Most van 1 defektem így egy pár napig nem tudom piszkálni a kuplungot, de szted mit csináljak vele?
Ugyan ez van nekem is csak kékben, gyári kipufogóval
mit és merre állítottál pontosan? Mekkora a kar holtjátéka most, ameddig nem reagál ha behúzod.
Szeva! Fordulatszammero spiral meghajtod nincs veletlenul(aza meghajto ami a blokkban van) 80as dtm van lc1es :D
Csáó
Engem nem a moci érdekelne, hanem az emelő .
Tudnál pár közelibb fotót küldeni róla?
Köszi
Üdv.
Van egy 80-as Dt-m, a kuplunggal van a probléma ugyanis csúszik. Állítottam a kormányon pár napig jó is volt aztán megint rossz volt. Megint ráállítottam és egy darabig jó is volt, de aztán elromlott. Mikor berakom 1-esbe és húzom a kuplungot akkor már indulna a motor. Ha jobban kihúzatom a motort akkor egy adott fordulat fölött már csak "zúg" .

Mi lehet a probléma szerintetek?
szia, nekem van egy vödör alkatrészem 80-as vizeshez. Elvileg a keveebb lamelláshoz való. Mérd meg a kosár méreteit, és akkor egyeztetünk. A képen látható összes 80 lc alkatrész ára egyben 3.000 Ft.
Szevasztok! Egyik ismerősömnek DT 125 MX gépe van. Hengert keres hozzá, ez még a léghűtéses henger. Tudtok segíteni? Előre is köszi!
Üdv!

Te, vagy -Apuci-
Tudnátok erre válaszolni a kollégának?

link
Helló srácok! Nekem lenne egy olyan problémám hogy van egy dt 80ccm-is motorom és csúszik a kuplung kéne nekem egy kuplung kosár! ha tud valaki vagy van valakinek akkor szóljon már léccives!
amúgy 4 lamellás kéne. ha van valakinek akkor képet meg az árát küldje már el nekem. köszi
Eladó a kicsike :)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125-6383983
Az előző folyadékról csak annyit tudok, hogy zöld színű volt. Amivel után szeretném tölteni az tuti, hogy alubarát a címkéje legalábbis azt írja.

xakiasz: köszi a segítséget, így csinálom majd akkor én is.
csak kérdéses hogy milyen volt benne és milyen megy bele, nemtudom mekkora a valóság alapja de állitolag reakcióba tud lépni egymással a két hűtőfolyadék
feltöltöd tökig a hűtőt, kicsit járasd meg hogy átjárjon mindent, aztán ha kell utántöltesz, én így csináltam az rxen
cseréld le a kis tartályban is akkor, nem nagyon keveredik össze mert az csak egy tágulási tartály. Olyan fagyállót vegyél bele ami nem bántja az alu-t
Értem, akkor nézek majd külön hozzá. Csak mert így kimondottan nem találtam hozzá leírást, és a 10w40-es típus is stimmelt.
A hűtőfeltöltésben esetleg nincs tapasztalatod?
semmi nem mér
még egy darabig mért olyan 3-6 között
de már semmi... :/ az a jeladó gondolom valami márkaszervíz tud szerezni.... ://
ha 4t olajat ontesz bele akkor olyan motorhoz való olajat ahol a vezérlést és a kuplungot is ugyanaz az olaj "keni" (ez hibás) tehát amit autóhoz vettél nem igazán jó ide. Motorkerékpárba való olajat vegyél vagy lehet venni direkt 2t váltó olajat 10w30 10w40 20w30 igazábol nem hiszem hogy sokminden változást éreznél
Üdv.!

Van egy yamaha dt125r motorom amin szerelési munkák miatt le kellett engedni a motorolajat, és a hűtőrendszerben lévő vizet is.
A kézikönyv szerint amit a neten találtam 1 L hűtőfolyadék ( 1:1 deszt víz + fagyálló) kell neki. A kérdésem az volna, hogy azt a litert mind a kormány mellett lévő tartályba kell tölteni vagy kell belőle a hátsó kerék fölött található kis (0,35L) tartályba is? Most jelenleg van benne még ott hűtőfolyadék, akkor azt is engedjem le, mert Zöld színű volt előtte benne, most meg rózsaszín fagyállót sikerült találnom. Gondolom nem lenne egészséges ha keverednének.
A másik kérdésem, hogy a váltó kenésére szolgáló olaj mindenképpen csak váltóolaj lehet, vagy jó az opelhez vett 10w40-es motorolaj is?

A válaszokat előre is köszönöm!
rakat szar az órája gyárilag, hogy érted hogy nem mér? semmit sem mér vagy összevissza mér? Kösd le az akksit, utána ha rákötöd és gyújtásra teszed ki kell írjon pár számot és betüt, vagyis jobban mondva fog villogni neked amik közül választhatsz, ott megnem mondom sm hez melyiket kell választani. Ha semmit semmit nem mér akkor a jeladó vezetékén nézd meg, a jeladót is nézd meg hátha csak megtört a szál valahol, ha minden okés akkor jeladód szart be valszeg az meg drága