Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Eladnám motoromat. Új első tárcsafék, Új fékek, jó állapotú gumik, 1500 km-t ment felújítás óta, power szelepes, tuning kipufogó, új irányjelzők, TwinAir légszűrő.

Yamaha Dt 125
Gerkike!
Évjárat? Futott kilóméter? Általános állapot? Extrák? Ár?
Talán ezeket még jó lett volna ha leírod...
Nem nyúltam máshogy a karbihoz csak az úszóval meg a levegő csavarral játszottam, de már nem emlékszem hogy hogyan.
Ott ahol bekarikáztad?Ha ott akkor henger alol a talptömitésnél lesz a gond.
Kösz az infót jóljön szét nagyon nem szettem még csak az úszó akadt fel szokás szerint...
Köszi az infokat, a karbihoz 1 kis állítgatáson kívül nem nyúltál, ugye?
Off-loadernek: http://dtclub.fw.hu/leirasok/9... ez hivatalosan 125-ösé, de gondolom nem lehetnek nagy eltérések. ha beregelesz letölthetsz még egy pár hasonlót, a teljes blokkról nem láttam ábrát
Ha van valami fejlemény az Email címem : streetr@freemail.hu sziasztok
B.Ú.É.K
Valakinek eseleg van-e otthon egy dt 80 hoz Blokk robbantási rajza?
Nagyon jól jönne mert elfolyik a vizem.. Kaptam sok tippet hogy miért van ez..Amit köszönök is ,már csak egy rajz jönne jól ,hogy képben legyek..
!Erről a vasról lenne szó.!
Heli mik001!
Én annó a Motorline Kft-től vettem a malossi hengert 45.000 Ft-ért. Sztem a tiedre is olyan henger való mint az enyémre szval próba cseresznye. Egy első lánckerék meg 1500 ft volt, de szettben érdemes a lánccal meg a hátsó fogaskerékkel venni max egy 10-esbe kerül.

Itt a címük:
1038 Budapest, (régi) Szentendrei út 287.
Tel: 240-9997
Fax: 240-0385

E-mail: info@motorline.hu
A manóba, gondolhattam volna :S Azért köszönöm. És ha én nem öntök olajat az olajtartájba ,hanem a benzinbe keverek olajat csak (megfelelő arányba) ,akkor az is jó ?Szerintem az a legtutibb ,ha pl:beszarik az olajpumpa.Van visszajelző lámpa ha nem jó a szivattyú?
olajpumpa vagy szívatyú, ahogy tetszik
80as dt
Pontosan! Olajszivattyú, és ha megáll, akkor van a nagy szopás, és persze a dugócsere! Nyáron így jártam!
Úgy tom hogy az az olaj szivattyúja A külön olajzást csinálj nekem!
Valaki árulja már el nekem hogy a képen pirossal bekarikázott ,az mi a fene?(power, vagy valami szelep?)Fogalmam nincs . Előre köfi:)
Helló
Köszönöm a gyors válaszokat, ALIEN a hozzászólásod után egy kicsit bizakodóbb lettem, annyi érdekelne még hogy bp-n vagy a környékén hol lehet tuning hengert kapni hozzá? A legtöbb helyen sajnos leginkább robogókkal foglalkoznak
Hali mik001!
Nekem is dt 50 mx-em van csak 92-es. Enyém 5 sebességes és a gyári hengerrel (grand-kanyon volt benne) vitt olyan 60 Km/h-t. Aztán tavaj vettem rá egy 60 ccm-es malossi hengert, meg került rá egy számmal nagyobb elsőfogaskerék és máris vitte lazán a 70-et ráhasalás nélkül. Most került rá még egy számmal nagyob előfogaskerék de mivel pont most szakadt el a kilóméteróra spirálom nem tom mennyit visz. De úgy érzem, hogy a 80-at símán viszi és olyan 55-60 környékén rakom 5-ösbe. Szval egy új (nagyobb) henger egy számmal nagyob első fogaskerék és mondjuk egy kipufogó pucolás és már is vinni fogja azt a tempót amit te szeretnél.
Nekem nem volt 50es DTm, De a szomszédomnak van egy és hát azt simoval elégé aláztam még anno...
Nos nem is ez a lényeg, a srác egyszer elvite szerelőhöz hogy csináljon vele valamit szedje ki a folytást vagy álitsa be avgy valami de menjen (50 volt a vége) Aztán szerelő megnézte neki és azt mondta hogy nem tud vele mit csinálni mert hogy az öszeset gyárilag ilyen gyengére csinálták. Szóval valószinüleg csak a tuning marad, hengerszet, kipufogó, karbi, gyújtás, stb... Igazából nem tudom mi lene a leg hatékonyab, asziszem vanak itt 50-es DTsek talán ők jobban értenek hozá és tudnak segíteni.
Még valami, én úgy emlékszek hogy a szomszédé 5 vagy 6 sebeséges volt...
Kimlei!
Először azt kéne tudni hogy milyen motorod van? Biztosat csak egy yamaha kereskedésben tudnak mondani ha bediktálod a motorszámot.
Sziasztok!
Még az ősszel sikerült szert tennem egy 1983-as Dt50mx-re, a hangja szép semmi rendellenes zörgés, szerelő haverom szerint is nagyon pöpec a gép. Kb 40-ig nagyon jól gyorsul, a végsebessége viszont meghatóan kevés, 60km/h. fordulatszámot nem tudtam mérni de úgyérzem üresben szépen alulmúlja a szimóét. Az lenne a kérdésem a hozzáértőkhöz hogy ez normális-e (4 sebességes), vagy elképzelhető hogy szándékosan valamiféle folytást bennehagytak? Egy szolid tuninggal, pl 60-70-es henger, lánckerék csere mit lehetne kihozni belőle? egy 65-70es utazósebességgel már tökéletesen elégedett lennék! tapasztalatok?
Üdv sztetek a motrom mikori lehet?
A volt tulaj szerint 1994. 12.hó
de nem vagyok benen biztos hogy ez igaz.
53V-040204 a száma
most néztem a profilod, jártok ide crossozni?:D büdöskölke... hol jártok át?:D sejtrem h nem a hatoson azért kérdem:P
Hát nekem most lett teljesen felújítva a blokk új tűgörgők főtengelycsapágyak hajtókar dugó fúrás, szimeringek stb... ÉS még járatós és olyan 4000Ig pörgetem és elváltok úgy is lehet haladni agyonpörgetni nem szabad mert azt csak szívja az ember enyém amúgy felújítás elött 9500 at pörgöt most lehet töbet fog. Szerelő azt mondta hogy olyan 500Km ig mindenkép járassam és adig ne nagyon húzam neki. Útána már szabad mindig picit jobban :)
sehogy mert nem kellet járatni csak egy kicsit az elsőnél még finoman kellet vele menni,ha leforgattam akkor tenni kellett a következő sebességet neki...ezt mondta a szerelő...és am 7 fölé nem is ment a fordszám mert elég hideg volt a motor...
11 körül van vége a dalnak...