Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 80 as détékre mikortol kezdtek előre tárcsaféket rakni? mert az enyémen még dobfék van és nemtom meghatározni a kórát .amugy 6 sebesség,vizhütés, power van e benne azt nemtom.60 kg alatt lehet vele crossozni finoman vagy inkább dobjak rá egy új festés és legyen erdőjáró motor ?
Köszi az infót! akkor ezek szerint nem lesz magasabb :S
De muszály lesz meghúznom mert nagyon puha a rugózás ráülök és már le is megy teljesen a segge :D
Hello! Ha tekersz az anyán akkor bisztos hogy keményebb lesz a rugózás, magasabb meg akkor lessz a motor ha a teleszkópod azelőtt nem nyomta teljesen vissza magát. Ha visszanyomta akkor már nem lessz magasabb a motorod.
ha 10.000 ig pörgeted akkor nem ég szét a hengerfejtömítés?
Nekem ezután a reszelés után nagyon jól ment!Közel 125km/h volt a vége!
A legtöbb 25-ös dt-t otthagytam végre!Igaz csak R-esek voltak de akkor is!
Ajánlom neked h felfele egy cseppet sem reszelj mert akkor kissebb lesz az ereje!
Ha jól megreszelted akkor ereje ugyanolyan lesz és kb olyan 6-7000-től meg fog indulni és meg sem fog állni 10000-ig!
HA TÚLRESZELED MEHET A KUKÁBA A HENGER!
Hello!

Nagyon köszi a választ! Akkor megsasolom ,és kireszelem ha attól jo lesz!
Amugy vettem le a kipuffot és néztem ,h nem-e van vmi gyűrű vagy vmi berakva de semmi, de erre nem is gondoltam. És neked is ettől tutko lett? Tök szar ,h 6000nél megáll.


Üdv: széles utat! és sok motorozást!
semmi baj, noha már megörültem...De nálam is áll a dolog
Kössz szépen az ajánlatot de sajnos 125 lc-hez kéne!
És én kérek bocsánatot hogy nem írtam oda h mit kérnék!
De még továbbra is érdekelne Dt125LC-hez poweres vizes henger!
Szasztok!
Tudom már kérdeztem, de még mindig nem tudom hogy ha végülis meghúzom azt az anyát a hátsó telón akkor magasabb lesz e a motor? vagy csak keményebb a rugózása?
Jahh és nem tud valaki olcsón jó minőségü láncot + lánckerekeket?
csáó!

Ha DT80-as lc2-höz kéne akkor úgy adnám hogy henger(fúrt)+új dugó+hengerfej! és 14000 lenne összvissz
Hello slim!
Nekem is volt 80as dt-m és ugyanúgy megtorpant!
Amúgy a henger kipuffnyílásán van a fojtás!
kb olyan fél centi és egy centi darab be van marva!
A nyílást ha hozzáreszelni de feljebb nem reszelni csak oldalra akkor kb 10000rpm-ig le fogja adni az erejét!
Vagyis nálam leadta!
Hy!
Van egy 2005ös dt-m és van vele egy kis gondom. Amikor magasfordulatról esik viszafelé néha így csattan vagy kopog /vagy nem is tudom mien hang az/ de nem olyan hangosan, menet hözben nem is nagyon hallani. Na szal az lene a kérdés hogy ez mitől lehet? Az én tippem az az hogy nagy az előgyujtás. A simsonom akor csinált valami hasonlót amikor átalakítottam 70esre és kicsi lett a robanótér és ezel előidéztem a kopogásos égést.
De most a dt-nél is ez lene?
Amugy 8000km van bene és sztem nem egy agyongyepélt gép, erős is meg jól indul meg minden.
Mi lehet a baja?
Hello all!
Azt szeretném kérdezni hogy DT-hez van e tunning vagy bontott henger?
Vagy ha van vkinek akkor érdekelne!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Jó kérdés. Nem tudom nem akarok hülyeséget mondani de szerintem sima
énis kerestem bontott alkatrészt...de nem találtam...
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne 80as Dt-ben hol lehet folytás!? Rezóban 100% ,hogy nincs!
( karbiban a fúvóka, vagy a gyújtás ) ?
Nekem 6000nél megáll pont amikor megjön benne az erő!
Pedig menne még mint a disznó.
Előre is köszi a segítségeteket!

Üdv: Széles utat
jó árak vannak....
én bontottan vettem egy hátsó sárvédőt amin volt lámpa, 9 rugó volt összesen
bár a lámpa szinte teljesen új és gyári volt
köszi...
pfff
pont most rendeltem hátsó lámpabúrát!
sirhatnékom van; 7500ft egy lámpabúra!
12300 egy hátsólámpa!
bele se merek gondolni h a jeladot is cserélni kellesz...
nem tudja vki nem egyezik a dt km ora rendszere vmeik robogoéval...
Köszi a linkeket.Szerinted ezek milyen minőségű alkatrészek? Nikasilos lehet a henger,vagy csak sima perselyes?
thx...
Senki nem tud vmi dobot 50es dt-re? Pár sorral lejjebb irtam h mien kéne...ha vki tud segiteni az irjon...
Császtok nekem olyan problémám lenne hogy hidegen: szívató 2 rugás gyujtás rá 1 rugás indul....szívató le (önindítós de szerinem sokkal nehezebb hidegen beindítani vele...) megmelegszik... utána indul könnyen rugásra és önindítóval is megyek vagy 30 km egyhuzamba és az istenért nem akar beindulni öninítóval rúgásra is csak nehezen szívatóval (nélküle mégnehezebben) mi lehet a gond gyertya? olaj? vagymi..?
Másik gondom hogy sebességben a motort kuplungal be lehet rúgni .... de nem hadja be önindítózni viszont van itt egy srácnak egy hasonló ami pedig hadja ez elektronikai problem? bocs a kisregényért! a válaszokat előre is köszönöm!
Hello!Ti tudtok 125-ös DT-hez tuning hengert (malossi,polini stb) vagy bármilyen más tuning alkatrészt? Létezik ilyen? Mert a neten nem nagyon lehet találni.Előre is kösz az infókat.