Tökéletes lesz bele, bár nem kifejezetten Dt-be való. NEm használja ki, ez egy nagyfordulatú olaj Nsr mitos stb-hez. Én sose raktam bele drága olajat a Dt-be nem pörgős motor, vagy vettem bele félszintetikus akármilyent, vagy ha volt céges akkor esso 2T full sintetiket. 1500 környékén vettem bele az olajat, félszintetikust, sok ezret elment ugy hogy nemkelett hozzányúlni...
Na vettem ma olajat, sehol nem találtam motul 710es olajat a városba és rendelni meg nem akartak merthogy nem éri meg neki azért eg kartont hozatni. Szóval a végén inkáb castrol power racingot vettem, azt mondta az ürge hogy szinte úgyan az az öszetétele. http://shop.unas.hu/shop_artde...
mi a véleményetek erről az olajról?
Egyébként jó drága volt :S 4000Ft/l
Hali. Az enyémet rendszámoztattam,és kb olyan 170 ezerbe került mindennel együtt. Ebből 65e volt a regi adó. Nem én jártam utánna ezért került ilyen sokba. ebben a 170 ben benne van az ügyintéző bére is 30e. Nekem se időm se türelmem nem lett volna mindezt elintézni. Egyedül a regiadót intéztem én mert azt személyesen kell. Ráment egy egész napom. Nagyon gecik ám! Ha te intézed akkor meguszod kb 120-ból.
Sokba! 95e a reg. adó, amit akkor kell fizetni, ha még nem volt forgalomba állítva Magyaro.n + Illetéket kell fizetni a forgalmi kiállításáért ~10e + A műszakiért is fizetni kell biztos + eredetiségvizsga ~10e.... Szóval sztem nagyon nem éri meg. Műszakisat kellett volna venni...
És ha csörög, akkor minél előbb szét kell szedni, mert ha "elszabadul" valami, akkor sokkal nagyobbat szopsz, mint ha szétszedted volna előtte. PL: ha csörög, akkor talán elég 1 csapszeg+tűgörgő, de ha széthullik a kosár, akkor fúrás, új dugó+gyűrű, ha szerencséd van, akkor még hengerfejcsere is lehet belőle. Szóbal ne várd meg, ameddig nem indul be!
Hali!
Nem tudja valaki hogy mennyibe kerül forgalomba helyezni a motoromat? Rnedszám meg minden. Ugye az nem nagy baj hogy kicsit zörög a blokkban a gyűrű vagy valami, mikor kell dugót cserélni? ha már nagyon zümmög?
Hát nekem a hátsó rugós tagon van egy menetes szár a rugó alat és egy anya + ellenanya tartja a rugót mereven, azt elvileg (én még nem próbáltam) lehet lazítani avgy húzni, ami a rugó feszeségét szabályoza ezáltal álítható a hátsó teló.
Ajajj:D M-be +mondani nehéz. Ameddig 2esbe elnem fogyott az erő. Ha nagyon sikerült akk 1 nagyon picit 3.ba. NEm olyan sokat inkább csak felvettem az elejét megtartottam és engedtem..
Amugy az 1-esbe emeld fel ne ugy értsd hogy egykerék, hanem hintáztasd meg az első villát. max 5-10 ccenti a földtöl engedd vissza és 2. Ha van erő a motorba engedelmeskedik mint a kisangyal.
Ha van erő a motorba akkor ez bejöhet: 1.-be gázra felrántod a motort, mikor raknád 2-be, hagy hagy essen vissza. Mikor löki vissza a rugó 2es nyélgáz. Én úgy csináltam mikor még Dt-m volt. A képen én vagyok:)
250esből sztem 80as a legújabb vagy akörüli. A hátsó rugóstag nem állítható, nekem az elő teló olyan hogy van rajt egy szelep és lehet bele pumpálni, de ez is ritka cucc a DT-n.
Árkategóriában még nem gondolkodtam. Még csak nézelődöm milyet kellene venni. Persze rendszámosat. Meg 250-eset akarnék. Nyáron megyek korlátlanra és be kéne újítanom, csakhogy a magasságom miatt eléggé meg kell gondolnom. A rúgóstag állítható rajta?
Szasztok fiúk! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy melyik évjáratú 80-as Dt-nek van úgyanolyan felépítése mint az én 50-esemnek? Tudom hogy valamelyik megeggyezik mert neten találtam már csomó képet de évjáratot sehol sem.
Előre is kössz!
van nekem egy eladó DT első teleszkópom féknyereg fékcső munhahenger ha kell valakinek szóljon.Meg ugyanit eladó egy 2003 as suzuki rmx 50 es motorkerékpár motorgenerál után vagy elcserélhető 125 vagy 250 es cross motorra.telefonszámom:06203794742 vagy vegyél fel msnen:
rammstein20@freemail.hu
és nioncs valakinek eladó ilyen lábtartója?
mi a véleményetek erről az olajról?
Egyébként jó drága volt :S 4000Ft/l
És ha csörög, akkor minél előbb szét kell szedni, mert ha "elszabadul" valami, akkor sokkal nagyobbat szopsz, mint ha szétszedted volna előtte. PL: ha csörög, akkor talán elég 1 csapszeg+tűgörgő, de ha széthullik a kosár, akkor fúrás, új dugó+gyűrű, ha szerencséd van, akkor még hengerfejcsere is lehet belőle. Szóbal ne várd meg, ameddig nem indul be!
Nem tudja valaki hogy mennyibe kerül forgalomba helyezni a motoromat? Rnedszám meg minden. Ugye az nem nagy baj hogy kicsit zörög a blokkban a gyűrű vagy valami, mikor kell dugót cserélni? ha már nagyon zümmög?
Amugy az 1-esbe emeld fel ne ugy értsd hogy egykerék, hanem hintáztasd meg az első villát. max 5-10 ccenti a földtöl engedd vissza és 2. Ha van erő a motorba engedelmeskedik mint a kisangyal.
Azt hizsem 90 cm az ülésmagassága. Én 176cm vagyok, talpig leér mind a 2lábam. 250 szerintem csak nagyon régiből van.
Mennyiért akarsz venni?
Esetleg van 250-es belőlük?
Előre is kössz!
rammstein20@freemail.hu