Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam olyan jóarc, és a szabvány méretjelölést (6204) megnéztem ott, amit belinkeltem, hogy hol tudsz venni. Ki is írta egyből: 20x47x14 (mm) és C3-as illesztésű.
Kedves fórumos barátaim.Eltelt ismét 1 év az életemből (24) és az idei évet egész jól zártam.Kezdetben volt egy 50-es simsonom.Közben szereztem egy 80-as lcII-es Dt amit 1 yokimoto 150-es quad követett.Így majdnem év végére beújítottam egy Dt125R (papírost) amit szeretnék teljesen felújítani és supermotová átalakítani. Erről az évről szerintem ennyi de remélem jövőre lesz folytatás! Köszönöm a figyelmet!
az eleje meg a vége kicsit homályos,de ki lehet logikázni.
Nem igazán érteni, amit írsz.
Te érted?
Köszi.
Hajtáslánccal nincs baj,2 hónapja cseréltem le elől 12 fogas hátulra kisebb került a gyárinál,42 fogas a lánc 420-as erősített Japo!
Igen de ezt szerencsére megtudod nézni a kopásképből meg annak valószínű, hogy oldalirányú kilengése nagy lesz. Én is nem rég csináltam egy szétbarmolt agyonhajtott derbit abba 1.5 cm-rt mozgott oldalra. És többnyire ezt a cserét gépműlyes csinálja azt meg derékszögeli ha kell meg centírozza de összerakás után már csak a főtengelyünket ellenőrizni.
első körben: centRírozás.
Másodikban, emit leírtál annak semmi köze ahhoz, hogy a hajtürúd derékszögben fut e a hengerrel.

Mint már írtam, normális állípotú, nem szétbarmolt motoroknál ez alapból megvan,és tényleg nicns mit görbítgetni.

Viszont egy hsznált motornál nem tudod, hogy valami jóképességű mucsai mit művelt a hajtórúddal, esetleg kalapáccsal szerelte ki a bekoxoldott csapszeget.
De ha összeraksz egy motort ellenőrizned kell, és ha kell állítanod kell rajta.
Ez a hangnem jobban tetszik.
A derékszögelésről annyit tanultunk hogy a főtengely végeit mérjük szétszedet állapotban bázis asztalon az vagy mi centírozzuk vagy gépműhelyes és ezt összeszerelés után is ellenőrizni kell mert lehet széthúzott vagy összenyomott a főtengely összeszerelés közben.
A hajtókar oldalra valamennyit mozog minimálisat. centrikusan meg csak nincs elcsavarodva.
Én így tudom.
Nem azon van a gond, hogy leírtad a véleményed.
Hanem hogy paraszt módon tetted, és a stílusod fáj.
Tudod elfelejted, hogy te is, és én is hús vér emberek vagyunk.
Nem élhetsz mindig az általad elképzelt mátrix világban.
Hisz olyan kicsi ez az ország.
Erről van itt szó.
Rossi szerint nem kell derékszöget ellenőrizni.

Sziasztok.Aza kérdésem lenne hogy 80-as dtnek hányas méretű a gyári főfúvókája valahol olyat találtam hogy 100-110. Most 130 van benne azt kicsit nagynak véltük és honét lehet beszerezni. köszi előre is
A pontos méret kellene.
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...

csapágyat meg úgy találod ha a számát beírod, KOYO márka kell vagy prox, ugyanaz
igen, 6204 és C3-as illesztésű kell. Ez a méret egyezik a simson-éval DE MÉG VÉLETLENÜL SE gondolj rá, hiába győzköd a boltos, hogy egy 200Ft-os csapágyat tegyél oda.
motoroswebaruhaz.hu -n tudsz rendelni csapágyat, dugattyút, feújítókészletet, tömítést, szimmeringeket gyári méretben (ami elég
ritka) Lánckereket (elsőnél figyelni kell, mert kétféle tengelymérettel vannak ezek, meg kell mérni előtte), láncot stb...
az ábrán látható a csapágyméret?
Apuci!
Most kell akkor derékszögelni vagy nem?
Itt nem ezen van a hangsúly most fel van akadva azon hogy szerintem hülyeséget mondott és leírtam a véleményen hát sajnálom ha ez neki ennyire fáj hát legyen okos meg értsen hozzá de törődjön bele hogy nem csak ő csinálja egyedül főleg hogy mi ezt is tanuljuk és tapasztalat is van már meg referencia ahogy ő mondaná. Én nem mondom hogy tudok mindent mert nem de van már amit igen és már csináltam és meg van róla a vélemény.
Ennyi és nem én szapulom ha nem ő már 2 oldalon keresztül akkor megint nem értem miről beszélünk nesze neked 36 év csak ehhez a korhoz fel is kéne nőni. Erről ennyit.
Én befejeztem itt a vitázást.
Na fiúk! Majd az én szakmai tapasztalatommal mindjárt rendet teszek itt!
Egy igazi rosszfiú van közöttünk Hagyjátok már egymást
óvodás? te mit csinálsz? :D neked meg bölcsődébe kellene menned :D
A nicasilos hengert is be kell derékszegelni.
Ha görbe a kar, tök mindegy mit húzol rá...
Ha jót akarsz - nem bántásképp - akkor azokat hagyd is a fenébe! 2500Ft-ért kapsz ÚJ KOYO csapágyakat! 10 körül PROX felújítókészletet a főtengelyhez, hajtókarral, alsó csappal, tűgörgős csapággyal, "hézagolókkal"! (Vagy van ROCKET, amivel az enyém elment a leírtak szerint, 20000km-nél még nem mondtad volna meg róla, hogy használt, a gyári BESZERELÉSI normát még tartotta lógás tekintetben) Ami a bontott blokkban van, az már kopott, gondolom nem is hermetikusan lezárt steril környezetben áll, nem is tudni (vagy ha mégis) hogy mi baja volt, miért került bontásra! Azért kell minden héten szívni a motorral, mert mindig csak foltozgatod! Én is benne voltam ebben a hibában. Egyszer kell SZAKSZERŰEN megcsinálni, és örök élet!
van hozzá bontva egy másik blokkom,abban jók a csapágyak meg a főtengely.Nemrég írtam mi konkrétan a szitu.