Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értesz ,hozzá de azé jól figyeld meg mert erről egyszer hallottam valami rosszat. Bár ez inkább ilyen haverom apjának a nagybátyjának a kutyájának a kozmetikusának a fia mondta infó

De a motorok ezeknél nem nagyon pörögnek, 2 évig jártam arra suliba egy gs500 végig ott volt
Nem mondom, csinos motor... (Termonator 2 - T 1000)
Ha megvan a régi tűgörgőd (vagy tudod a méreteket), akkor vidd el egy csapágyboltba és ott biztosan kapsz.

G.
Szia! Power fedél kellene, a képen jelöltem! TDR-hez is jó?
Sziasztok!

Dt 80 LC2-höz (1992-es) lehet kapni újonnan felső tűgörgőt? Mert én nem találok a neten...:(((
Köszi,
üdv, Robi
Hali! ennek a gyujtását rá lehet tenni egy 87-es léghűtéses dt 50-re?
yamaha dt125 92töl 98ig pár alkatrész blokkfél váltó fötengely power cdi trafó álló forgórészoil tartály oil pumpa egy nagy gumicsonk szabadonfutó és pár apróság ami a képen van sonic18@citromail.hu ill 06302738234
yamaha Dt 80-hoz van valakinek 23-as beömlőjű 33-as csavartávolságú karbija? Az új 40k+-ba kerül, annyit nem adok ki érte. Még annyit,hogy laptopom (hp pavilion dv5 1140-eh) cserélném kizárólag 50-es sportmotorra! :)
Köszönöm válaszaitokat!

Így rajzról mi is arra jutottunk, hogy a folytószelepet illene belőni gyári értékre elsőre mert csak utána fog beleszólni a dologba a állítócsavar. Úgy nézem az bonyolíthatja meg a helyzetet, hogy különböző alapjárat csavar állásnál /amely a folytószelep alsó véghelyzetét ütközteti/ a szabályozó csavar szabályzóképessége igen eltérő lehet. Remélem sikerül értelmesen belőni a gépet. Ez a holnapi projekt

Bár most nézem, hogy végülis mindketten azt írtátok, hogy a csavar maga mennyiséget szabályoz (mint minden hasonló), nem azt , hogy nem minőségi szabályozással szól a rendszerbe.
Őőmmm a bypass furatokat inkább befecskendezéses rendszernél taglaljuk. Itt alaphelyzetben nem lezárt a fojtószelep, az alapjárati csatornának kell a nagy áramlási sebesség a résnyire nyitott fojtószelep mellett. Nincs szükség, sőt káros lenne egy megkerülő bypass csatorna. Bár megeshet könnyen, hogy tévedek.
Végülis, ha nem számolunk a fojtószelep mellett áramló levegővel, akkor igazatok van. Már csak az a kérdés, hogy minőségi szabályozás-e ha tételezzük fel 50 egység fojtószelep mellett áramló tiszta levegőhöz 20 egység túldúsított benzin-levegő keverék kell, hogy kijöjjön az arány... mi lesz ha a túldúsított keverékből kétszer annyit engedünk be? csupán mennyiségi szabályozás? Én nem feledkeznék meg róla, hogy az ominózus furat nem a fojtószelep után közvetlen van, hanem egy további segédberendezés.
sziasztok!
Találtam egy ilyet:
http://www.bercsekft.hu/motoro...
Valami hozzáértő ránézne, hogy ez valóban a DT125R? valójában csak levegő csavar kéne, de az 5300ft győrben
Esetleg valakinek tapasztalata, ezzel a szettel?
előre is köszi!
Helló!
Eladó yamaha dt bontásából megmaradt alkatrészeim! Önindító 5000ft Cdi 5000 Ft Mikuni 28-askarbi 8000 ft Henger power-el nicasil hibásan 5000 ft Hengerfej (2rj) 2000ft Komplett hibátlangyújtás 10000 ft Hívj vagy írj megeggyezünk! tel: 06209564824 nagy1122@freemail.hu
Lehet, hogy ez a 23mm, gyári karbira vonatkozik, neked meg 19-es Dellorto-d van.... (Nem tudom, hogy milyen a gyári, de azt hiszem az 17-es, vagy 17,5-ös.)

G.
Erről van itt nagybaSZÓ
Ha jól látom, akkor van ottan egy légyfúvóka, meg egy nyálfúvóka, oszt utána valami egérlyuk, amit a csavar zárogat.
Ez íg egyben nekem is mennyiségcsabarnak tűnik, hiszen a minőséget a két copóka már elrendezte egymással
Szerintem meg mennyiséget:)) A csatornából kiáramló ganyé mennyiségét, az már más kérdés hogy éppen mennyire van nyitva a folytószelep, és a baypass furatokon éppen mi és mennyi jön ki. nyílván ha az egész rendszert nézzük a beáramló keverék minőségébe fog beleszólni, De jelen esetben csak az alajárati rendszeren átáramló keverékről beszélek:) És mint azt tudjuk az alapjárati rendszerből "táplálkozik" az a néhány kis furat, azokat lényegében csak a tüzelőanyag és levegő fúvóka méretével tudjuk szabályozni. A lényeg a lényegben, HA a karburátorban minden érték gyári, akkor annak jónak KELL lennie:) Valaki cáfolja meg, ha rosszul tudom.
Szerintem az minőséget is szabályoz, mivel az előtte levő alapjárati rendszer fix értékéhez ad hozzá. Illetve a furaton áramló keverék dúsabb az optimálisnál, mert a fojtószelep mellett áramló levegővel keveredik. Ahogy elnézem csak teljesen zárt fojtószelepnél dolgozik igazán, résnyire nyitottnál az előtte lévő a domináns, de attól még visszahat. Egy szó, mint száz: fojtószelepet gyári normára állítani, és úgy behangolni azt a csavart.
JAhogy még membrános is cááá:)

Jól van mondva, alapvetően uygan az a történet mint a másik,be áebben nicnsennagy gyakorlatom, mert iylen karbik trakeszeken szoktak lenni, én meg nem szoktam szántani:)
Az az alapjárati keverék mennyiségét szabályozó csavar. az hogy alapjáraton sokall lehet a túl nagy alapjárati fúvókától(valaki akarva, akaratlanul felbővítette, vagy a 6-os számú levegőfúvóka beszűkülésétől, vagy magas úszószinttől, vagy mindezek kombinációjától:) És STB:)
Bocsi, hogy belevau:
A fojtószelepnél nincs véletlenül egy pozicionáló csavar?
Lehet csak hernyócsavar.
Mert ha nyitva a fojtószelep, akkor is szokott alulra kajálni...
Viszont lentről jobban veszi a lapot.
az 5. számú csavarról beszéltem.
Háde honnast gyűn vaze? :)