Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen én se tom hogy kell az előgyújtást beállítani. Más motornál az alaplapot kell forgatni ami itt teljesen fix. Amúgy igen kivettem, ketté is szedtem. Hát ez a 0.3 0.4 nekem nem jó, ebben a beállításban semmi szikrát nem ad. Kb 0. 8 1mm re kell állítanom hogy adjon valamit :D már a tököm tele van vele :D
Gyertyapipát cseréld le egy zavarszűrő ellenállás nélküli darabra ha nem lesz meg a hiba, illetve a gyertya se legyen zavarszűrős!
Már bocsi, de ennek így fel se igaz! Ha a leszerelt úszóház peremétől fél mm-re lenne a szint, akkor összeszerelve a súbernél állna a benzin. Az úszóház kb 2/5-öd részénél kell lennie a szintnek szétszedve, de leírtam a gyári, szakszerű beállítást. Ha meg már közlekedő edények, akkor egy ráhúzott csőben sose lesz ott a szint, mint a karbiban, mert más a keresztmetszet.
Ha a megszakítót kivetted a csiszoláshoz (remélem nem bent a helyén reszelgetted! ) akkor visszaszerelés után állítsd be a hézagot is 0,3-,04-re és egy gyújtás időzítés beállítás sem árt. (Nem tudom, hogy azt hogyan kell, mert nekem elektronikus gyújtásom van, csak osztom itt az észt.... )
A lyuk a megszakító kalapácson nem túl jó, tényleg itt az ideje a cserének!

G-
Csak kis gyertyahézagnál van szikra. Az is nagyon világos kék. Ezen nincs leeresztő csavar. Megpróbálom majd ezt a 23mm-es módszert.
Vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy van e szikra, illetve ha már kint van, akkor cseréld ki egy tartalékra és azzal is próbáld meg. Ha pöffen, de leáll, akkor vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy száraz e, vagy nedves. Az úszószint akkor jó, ha a leszerelt úszóház peremétől kb fél mm magasságban van a benzin szintje. Ha lecsavarozás után folyik ki a benzin, mert a perem felett volt a szint, akkor túl magas.
Egyébként ha a karbid alján van leeresztőcsonk, akkor erre egy átlátszó gumicsövet húzva és a másik felét a karbi szintje fölé tartva, ha kinyitod a leeresztőcsavart, akkor látni fogod a csőben, hogy hol a benzinszint (persze a benzincsap is legyen nyitva), mert a közlekedőedények törvénye alapján (Nem mobil WC!) ugyanolyan magas a folyadékszint a csőben, mint a karbiban. (Nekem nem volt leeresztőcsonkom, így én is fél napot szívtam, mire sikerült kb-ra belőni...)

G.
a megsza megpucolásával értem el hogy már gyertyán is áthuz. de lehet hogy újat kéne venni bele mert a fix érintkezőbe van egy apró lyuk aminek szerintem nem kéne ott lennie.
Fejjel lefelé fordítva a karbit, az úszónak 23+-1mm magasra kell érnie a tömítés helyétől. Ha nem zár le, akkor nem tömít a tűszelep, lehet koszos, ha meg sérült, azért nem zár le, akkor csere. Amúgy az hogy pöffen soha sem jelenti azt, hogy jó a gyújtás.
oké, kösz, akkor hagyd
Yamaha dt 50 1987-es motornál hogyan kell beállítani az úszó szintet? A gyujtásommal volt gond eddig de úgynéz ki hogy az jó, egyet pöffent már a gép. De viszont felfigyeltem arra hogy a kipuffogó csonknál folyik a benzin. Megnéztem a benzin szintet, és szerintem nagyon magas. De nem tom hogy és mit állítsak az úszón. tudtok segíteni?
most értem haza onnan ahol a motorka van, és tegnap este amikor legutóbb néztem ide akkor még nem válaszoltál, szóvalméreteket csak máskor tudok mondani, ha legközelebb a gép közelében leszek. A membránlapokból nem kizárt ,hogy eltettem a régieket, ha lenn járok a pincében megmérem néked , ja a háznak csak a felfekvő felület oldal hosszait tudom lemérni, a mélységét nem mert ugye be van szerelve
Karika a korábbi hozzászólásoddal kapcsolatban :

3 tekercs van a gyújtásrészben ha jól tudom.
1 a gyújtás, 1 a világítás, 1 pedig a töltés, de lehet a világításhoz 2 tekercs van.
Jobban jársz, ha egyből a kijövő szálakon mérsz feszt...
Alapjáraton nem sok lehet, mert csak pislákol...a lámpa..3-6 volt között-alapjáratfüggő, mert váltakozóáram...
Fordulaton evidens a 12-14 volt. A fesz. szab előtt is ennyi kell hogy legyen....


akkor jól értem elég alapjáraton a 6 volt váltóáram? a fesszab előtt? és fordulaton fesszabelőtt 12-14 ? majd fesszabból 12-14 ig kell kijőjjön egyenáram? Jól gondolom?
Alapvetően a ház méretei érkelenének hogy bel lehet e faragni amibe gondoltam.

Tehát van az a gúla alakú répa, amin a membránlapok vannak, annak van három külmérete.

Szélesség, hosszúság magasság.
További örömet okozna, ha a membránlapokat lecentiznéd.

Közcsi
milyen irányokba? melyik részét? ha baromi gyorsan válaszolsz még van esélye a mérésnek, mert holnap leszek a jószág közelébe
szakadásvizsgálat az alap, ellenállásmérés, bár sok újabb motornál kb 0Ohm a tekercsellenállás. A feljövő feszültséget, illetve a terhelhetőséget. Ha 6-9V jön fel az tuti kevés.
üdv.
Yamaha dt-.re keresek előre 16 zollos felnit.
ha valaki tud jó áron eladót kérem szóljon :):):):):9
Köszönöm!
Szia. Jobb oldali dekni alján.
12-es kulcsnyílású csavarfej.
Hosszú csavar.
Sziasztok! 125R-en,hogy tudok olajat leengedni? (motorolaj) Nemtudom merre lehet ilyen leengedöszelepféleség:$) Kösziskacok!
mi az amit a tekercseken érdemes mérni? folytonosság, ohm stb?
a hátsó keréknél te mit csináltál? csináltál egy perselyt a vékonyabb tengelyhez? vagy hogy?
Hali.
Szeretnék venni a dt-re 1 db supermoto felnit előre.
Hátul már "supermotositott" van igaz a gyári 18" os de 120/70 es gumival...
tippeket, és véleményeket várnék ,hogy megéri-e vajon átrakni elől is mert így mondjuk kicsit hülyén néz ki.
Ha valakinek van tapasztalata ezzel szívesen meghallgatnám :)
Apuci tudom hogy neked az volt, és beszéltünk is róla.
Vlaki mérjen mááááá nekem le egy lc2es membránt.
Bitedánke
Azt is írtam. Legalább 15-ig fel kell mennie.
egy másik alaplapról vettem le (ami el volt repedve) ugyanúgy kötöttem be