Ezen én se tom hogy kell az előgyújtást beállítani. Más motornál az alaplapot kell forgatni ami itt teljesen fix. Amúgy igen kivettem, ketté is szedtem. Hát ez a 0.3 0.4 nekem nem jó, ebben a beállításban semmi szikrát nem ad. Kb 0. 8 1mm re kell állítanom hogy adjon valamit :D már a tököm tele van vele :D
Már bocsi, de ennek így fel se igaz! Ha a leszerelt úszóház peremétől fél mm-re lenne a szint, akkor összeszerelve a súbernél állna a benzin. Az úszóház kb 2/5-öd részénél kell lennie a szintnek szétszedve, de leírtam a gyári, szakszerű beállítást. Ha meg már közlekedő edények, akkor egy ráhúzott csőben sose lesz ott a szint, mint a karbiban, mert más a keresztmetszet.
Ha a megszakítót kivetted a csiszoláshoz (remélem nem bent a helyén reszelgetted! ) akkor visszaszerelés után állítsd be a hézagot is 0,3-,04-re és egy gyújtás időzítés beállítás sem árt. (Nem tudom, hogy azt hogyan kell, mert nekem elektronikus gyújtásom van, csak osztom itt az észt.... )
A lyuk a megszakító kalapácson nem túl jó, tényleg itt az ideje a cserének!
Vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy van e szikra, illetve ha már kint van, akkor cseréld ki egy tartalékra és azzal is próbáld meg. Ha pöffen, de leáll, akkor vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy száraz e, vagy nedves. Az úszószint akkor jó, ha a leszerelt úszóház peremétől kb fél mm magasságban van a benzin szintje. Ha lecsavarozás után folyik ki a benzin, mert a perem felett volt a szint, akkor túl magas.
Egyébként ha a karbid alján van leeresztőcsonk, akkor erre egy átlátszó gumicsövet húzva és a másik felét a karbi szintje fölé tartva, ha kinyitod a leeresztőcsavart, akkor látni fogod a csőben, hogy hol a benzinszint (persze a benzincsap is legyen nyitva), mert a közlekedőedények törvénye alapján (Nem mobil WC!) ugyanolyan magas a folyadékszint a csőben, mint a karbiban. (Nekem nem volt leeresztőcsonkom, így én is fél napot szívtam, mire sikerült kb-ra belőni...)
a megsza megpucolásával értem el hogy már gyertyán is áthuz. de lehet hogy újat kéne venni bele mert a fix érintkezőbe van egy apró lyuk aminek szerintem nem kéne ott lennie.
Fejjel lefelé fordítva a karbit, az úszónak 23+-1mm magasra kell érnie a tömítés helyétől. Ha nem zár le, akkor nem tömít a tűszelep, lehet koszos, ha meg sérült, azért nem zár le, akkor csere. Amúgy az hogy pöffen soha sem jelenti azt, hogy jó a gyújtás.
Yamaha dt 50 1987-es motornál hogyan kell beállítani az úszó szintet? A gyujtásommal volt gond eddig de úgynéz ki hogy az jó, egyet pöffent már a gép. De viszont felfigyeltem arra hogy a kipuffogó csonknál folyik a benzin. Megnéztem a benzin szintet, és szerintem nagyon magas. De nem tom hogy és mit állítsak az úszón. tudtok segíteni?
most értem haza onnan ahol a motorka van, és tegnap este amikor legutóbb néztem ide akkor még nem válaszoltál, szóvalméreteket csak máskor tudok mondani, ha legközelebb a gép közelében leszek. A membránlapokból nem kizárt ,hogy eltettem a régieket, ha lenn járok a pincében megmérem néked , ja a háznak csak a felfekvő felület oldal hosszait tudom lemérni, a mélységét nem mert ugye be van szerelve
3 tekercs van a gyújtásrészben ha jól tudom.
1 a gyújtás, 1 a világítás, 1 pedig a töltés, de lehet a világításhoz 2 tekercs van.
Jobban jársz, ha egyből a kijövő szálakon mérsz feszt...
Alapjáraton nem sok lehet, mert csak pislákol...a lámpa..3-6 volt között-alapjáratfüggő, mert váltakozóáram...
Fordulaton evidens a 12-14 volt. A fesz. szab előtt is ennyi kell hogy legyen....
akkor jól értem elég alapjáraton a 6 volt váltóáram? a fesszab előtt? és fordulaton fesszabelőtt 12-14 ? majd fesszabból 12-14 ig kell kijőjjön egyenáram? Jól gondolom?
szakadásvizsgálat az alap, ellenállásmérés, bár sok újabb motornál kb 0Ohm a tekercsellenállás. A feljövő feszültséget, illetve a terhelhetőséget. Ha 6-9V jön fel az tuti kevés.
Hali.
Szeretnék venni a dt-re 1 db supermoto felnit előre.
Hátul már "supermotositott" van igaz a gyári 18" os de 120/70 es gumival...
tippeket, és véleményeket várnék ,hogy megéri-e vajon átrakni elől is mert így mondjuk kicsit hülyén néz ki.
Ha valakinek van tapasztalata ezzel szívesen meghallgatnám :)
Apuci tudom hogy neked az volt, és beszéltünk is róla.
A lyuk a megszakító kalapácson nem túl jó, tényleg itt az ideje a cserének!
G-
Egyébként ha a karbid alján van leeresztőcsonk, akkor erre egy átlátszó gumicsövet húzva és a másik felét a karbi szintje fölé tartva, ha kinyitod a leeresztőcsavart, akkor látni fogod a csőben, hogy hol a benzinszint (persze a benzincsap is legyen nyitva), mert a közlekedőedények törvénye alapján (Nem mobil WC!) ugyanolyan magas a folyadékszint a csőben, mint a karbiban. (Nekem nem volt leeresztőcsonkom, így én is fél napot szívtam, mire sikerült kb-ra belőni...)
G.
3 tekercs van a gyújtásrészben ha jól tudom.
1 a gyújtás, 1 a világítás, 1 pedig a töltés, de lehet a világításhoz 2 tekercs van.
Jobban jársz, ha egyből a kijövő szálakon mérsz feszt...
Alapjáraton nem sok lehet, mert csak pislákol...a lámpa..3-6 volt között-alapjáratfüggő, mert váltakozóáram...
Fordulaton evidens a 12-14 volt. A fesz. szab előtt is ennyi kell hogy legyen....
akkor jól értem elég alapjáraton a 6 volt váltóáram? a fesszab előtt? és fordulaton fesszabelőtt 12-14 ? majd fesszabból 12-14 ig kell kijőjjön egyenáram? Jól gondolom?
Tehát van az a gúla alakú répa, amin a membránlapok vannak, annak van három külmérete.
Szélesség, hosszúság magasság.
További örömet okozna, ha a membránlapokat lecentiznéd.
Közcsi
Yamaha dt-.re keresek előre 16 zollos felnit.
ha valaki tud jó áron eladót kérem szóljon :):):):):9
12-es kulcsnyílású csavarfej.
Hosszú csavar.
Szeretnék venni a dt-re 1 db supermoto felnit előre.
Hátul már "supermotositott" van igaz a gyári 18" os de 120/70 es gumival...
tippeket, és véleményeket várnék ,hogy megéri-e vajon átrakni elől is mert így mondjuk kicsit hülyén néz ki.
Ha valakinek van tapasztalata ezzel szívesen meghallgatnám :)
Apuci tudom hogy neked az volt, és beszéltünk is róla.
Bitedánke