Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen derékszögelés?
Már leírták, hogy az hülyeség.
Ne beszélj má' zőccségeket.
Nekem a motor a prox dugattyút 15000km alatt SE ette meg. Pedig ki volt használva a végsebesség mindig. A főtengelyben 25000km van. Még így is 80-at megy végsebességre, hogy egy kisgyerek kezébe került, aki éjjel-nappal lelkiismeret furdalás nélkül GYILKOLJA, üti-veri. Szó szerint. Érdemes megtartanod a blokkot. Néha 5ért lehet hozzá alapméretes bontott hengert venni. Gondosan kell összerakni. A blokk ugyanaz mint a 80as levegős, nagyon strapabíró. Ha JÓ olajat raksz bele, elég olajat kap és jó a derékszögelés. Olcsó fúrástól meg óvakodj! Blokkot ne cserélj, 15ből megvan a főtengelyfelújítás, 6a két főcicsapágy, a japán. veszel egy bontott hengert, megfúratod, 10 a prox dugó bele, és ha jól van összerakva ennyi pénzből biztosra veheted hogy hosszú élettartamú lesz.
Hát persze rossi.......jah SMrossi.......
Tisztelt Apuci.
Motor még üzemképes csak eléggé csörög,nemrég meggyűrűztem,azóta úgy 200km mentem.A hengerből tiszta susogó hang jön,a főtengely és a kipufogó felől éles csörgő-zörgő hang.Nemrég kiégettem a kipufogót mert már nagyon olajos kormos lé jött belőle,most csak víz.Most kapott új NGK gyertyát,új aksit,500 km ezelőtt váltóolajat és a légszűrőt is kimostam, kb 3000 km ezelőtt kapott új szimeringeket. Kb ugyanekkor lett a karbi szétszedve és kapott ultrahangos tisztítást.1 hónapja vettem rá Ganelli kipufogó véget mert a gyáriból elhagytam a furulyát és úgy nagyon hangos volt.Mégis mikor erőlködik furcsa morgó hang jön a váltó felől.
Szerinted egy nikaszilos henger megoldaná problémát?
Szerintem meg simán azért nem megy alul, mert 50-es. Ne várj tőle alul "bődületes" erőt. Nagy fordulaton ott persze, hogy jobban megy, ott mutat némi energiát, oda van hangolva az egész.
Az 50-es DT-ék elég gyenge szériák(legalábbis a régi levegősök), soha nem vennék még egyszer, volt nekünk 2 is, jó állapotú, de mindkettő érezhetően gyengébb volt egy széria normális 50-es Simsonnál. Szóval ehhez mérten várjatok tőle erőt. A 80-as klasszisokkal erősebb, nem emlithető egy lapon a DT 50 és DT 80.
Ki kell kalapálni.
Használj valami tompa dórnit.
Tényleg most már emlékszem én is, püfölni kellett veszettül, mert be volt gyógyulva.
Csak támaszd alá rendesen, nehogy repedjen az öntvény.
Körkörösen próbáld kiütögetni.
Csak szar azon a 10-es lukon keresztül....
Köszönöm nagyon sokat segítettél/segítesz! Vízpumpa szimering csere miatt kellett amúgy leszedni, így már le tudott jönni a jobboldali dekli is! De a szimering sehogy sem akar kijönni az öntvényből, azt meg nem akarom hogy darabokban jöjjön ki , van-e erre a célra valamilyen célszerszám , vagy hogy szoktak szimeringet kiszedni ?
Ha szeded le a deklit, akkor nyomogasd befelé a berúgótengelyt.
A tengelynek a blokkfélbe kéne maradni.
Ha kihúzod, akkor szétugrik a rugó előfeszítése, s sakkozhatsz...
Köszi a tippet, megpróbálom, aztán meglátjuk.

G.
Fordítsd le a berúgókart a lábtartóig.
Ha egyedül nem megy, akkor kérj meg valakit, segítsen.
Így már meg tudod lazítani.
Felülről a seeger gyűrű és a berúgókar lejött, de az anyát nem tudom leszerelni, a tengely másik vége a blokkban van (az öntvényházban) nem tudok ellent fogni neki! Hogyan tovább?
Figyelj, közöd nincs a szereléshez.
Sötétben tapogatózol.
Ha valamihez nem értek, nem kezdek el szájkaratézni, vagy ha más a véleményem, előbb utánanézek, kinek is lehet igaza.
Nem pedig baromságokat állítok.
Ezzel saját magad járatod le.

És hogy rossi mellé állsz?
Tökre nem érdekel.
Én még nm kértem tőled segítséget, ellenben veled....
Most abba rúgsz aki már segített neked.
Derék.
Most erre mit mondjak?
Megint magadat járatod le.
Primitív hozzáállás.
Mellesleg elkelt már a DT-m, egy hónapja.
Jah és adatlapon van pár kép referenciaként.
De ti mit mutattok fel?

Valszeg az.
Lehet sokat kap alul, s csak nagy fordulaton kajálja el.
Adj neki levegőt.
Yamaha Dt 50-es kérdésem lenne:
Az mennyire normális ennél a típusnál, hogy alacsony fordulaton nincs ereje? Menet közben megy rendesen, 50-60-al akár (még nem húztam neki a bejáratás miatt), de pl elindulásnál, meg emelkedőn gyengélkedik, amíg alacsony a fordulat, ha már pörög, akkor felmegy mindenhol. Csak ugye van amikor lassítani kell pl a forgalom miatt és ilyenkor mindíg nehezen veszi a lapot. Lehet ez karbi beállítás probléma? (A bejáratás most lett befejezve, szimeringek, csapágyak cserélve, kipufogó kitisztítva.)

Másik kérdés, hogy előre a 21-es kerék helyére lehet valami kissebb kereket berakni (tárcsás fék)? Ha igen, akkor melyik típusé lehet jó bele?

Válaszokat előre is köszi.
G.
olcsóbb ha polirozod és csináltatsz rá matricát
a képek nem mostaniak.
már vannak új gumik
A yamahánál mondom minden apró szart megrendelnek csak fizesd ki, am meg szerintem, ha lefested jobban jársz.
de úgy látom először inkább 2 új gumi kéne rá....
köszi
gondoltam rá hogy nem veszek újat hanem lefestem. így mennyibe kerülne? (csak a két oldalidom) matrica szettet viszon sehol nem találtam.
Yamaha márkakereskedésben mindent tudnak rendelni hozzá, de áruk is van. Az enyémre idomonként 10 ropit kérnek el, csak pár száz forint különbség van.
Hali
Lenne pár kérdésem. Honnan lehet idomszettet szerezni egy Yamaha dt 50 SM (2006) -hoz? Illetve egyéb alkatrészt honnan tudnék szerezni? Mert nem nagyon találtam. csak a régi féléhez.
A tügörgöt én cseréltem ki,amikor legutobb dugoztam,de kérdés lényege az lenne,hogy kinlodjak tovább ezzel a hengerrel,amihez furatás után már csak önteni lehet a dugót,vagy cseréljem le a hengert vagy az egész blokkot egy ujra vagy nagyobbra
otptimális esetben tényleg nem kellene derékszögelgetni, viszont, iylan régi mtoorknál nem lehet tudni ki, mikor, mivel, merre görbített el valamit.
ha bezabált egy tűgörgőt akkor szerintem az a hajtórúd már elég hangos lesz ahoz hogy bárki is összerakja vele a motorját másrészt meg bocs ha tévedek de a dugóról nem láttunk képeket, akkor honnan tudjuk hogy az a hajtórúd hibájából ment szarrá? Olaj, nem megfelelő karburálás? esetleg a légszűrőprobléma? ezek nem is játszanak?