Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép egybefüggő mondat.
Erre büszke lehetsz parasztgyerek.
Meg arra hogy másokat szapulsz.
Óvodás.
felől lennie kell egy seeger győrűnek vékony sima csavarhúzóval leszeded lesz alatta egy alátét azt is leveszed és felfelé húzva szépen lejön ezzel magát a kart tudod levenni ha az egészet akarod a berugótengelyről azt azzal a tengelyen lévő anyával tudod megtenni
Ha Ha Jó vicc:) erővágó:) ,de én még vissza is szeretném rakni!
Sziasztok! Hogyan lehet leszerelni a berúgókart?
Mindenki a fúrásra fogja a saját amatőrségét.
Nem tudni, hogy kinél zabálta be mondjuk a tűgörgőket. az meg simán meghajtja a kart.
Ha állítasz a karon, nem baszod tönkre.
Ha nem nézed meg a derékszögelést, és nem állítasz rajta, az szerelési hiba, mint eme esetben.
2-3 dugó után ez már evidens, sőt előző dugón is látható.
Ehhez kell a szakma, meg a többéves rutin.
Ezt meglátni vizsgálatkor.
Olyan értelemben eszi,hogy a 42,5 meteor dugót 2000 km,alatt megette,az meg nekem úgy 1.5 hónap
A gyári hengert már kár lenne fúrni,lehet de nincs hozzá dugó,csak öntetni lehet.
nem szabadna elvileg derékszögelni, ha eszi akkor nagyobb eséllyel ferde a fúrás, és egy ferde fúrásért kár tönkrebaszni egy hajtórudat...
Tán be kéne 1X derékszögelni, és nem enné a dugót....
Hali!
Nekem van egy darabokban.Nincs teljen szétberhelve csak az öntvény van széthúzva és ezáltal a tilisztor meg 1-2 dolog van kiszedve.Az öntvény bal fele nem használható,mert kitört belőle 1 darab.Ha megmondod mire van szükséged akkor ha tudok segítek.
Szentendrén 4000 ft át tudják húzni profin!
Adjon nekem valaki tanácsot.
Mit kezdjek 1990-es dt 50 mx-el.
Ímádom a dögöt,de nincs olyan hét , hogy ne kelljen rajta valamit szerelni
Szinte napi használatban van és Pomázrol járok be vele Bp.jászberényi ut végére,durván 35 km.Ott mégy egyszer sem hagyott,de a dugókat eszi.Angol alelkem és az ottani túlméretes henger van rajta 42.5 dugómérettel.Hasítana mint a szél,de fúrni kellene ,dugó max öntve lenne már csak.van egy teljes pót blokkom hozzá darabokban, ahoz tartozó henger 41.5 átmérőjü dugoval ,de ezt is fúrni kellene a honolás már nem elég.
A kérdésem az,hogy 30 e-ért lenne komplett 80-as levegős blokk,vagy 32-ért lenne 65 cm3 nikaszilos henger vagy adjam el és vegyek készen egy 80-ast,vagy a pót hengert furassam meg és azzal nyomjam tovább?
Segítsetek
De hidd el hogy nekem kell! Írtam Facen is.
Főleg, hogy nekem hátul van egy motoros doboz is, és így aztán tényleg nem látszik.

G.
ügyes megoldás bár hátul elég ha csak simán begrappolod,nem kell azt megvarrni!
ebben tudok segíteni neked!
Én vettem kárpitosboltban fekete műbőrt és megcsináltam magamnak.
Szerencsére nálam a szivacs jó állapotban volt, így csak ráhúztam és egy (nem kiröhögni! ) mezei irodai tűzőgéppel alulról rátűztem az ülés műanyag vázára. Ügyelni kell rá, hogy mindenhol feszes legyen a bőr és ne legyenek benne ráncok. A trükk ,hogy a kapcsokat a tűzőgépbe helyezés elött leköszörültem, hogy a végük éles legyen. Erre a célra kialakított tűzőgéppel biztos egyszerübb lett volna.

Egész jó lett. Elsőre nem is látszik, hogy nem gyári megoldás, csak közelebbről nézve (mert hátul varrni kellett a sarkoknál és nincs varrógépem), illetve a Yamaha felirat hiányzik róla.

G.
Sziasztok!
125-ös csővázas TDR-ről hogyan lehet leszerelni a berúgókart?
mert az ilyen "nekem kell" dumákat nem veszem komolyan, ha valaki már felhívott, vagy e-mailt írt amiben adatokat egyeztetünk akkor már komoly érdeklődőnek tekintem.
Az is érdekelne hogy hol vagy hogy tudnék yamaha dt re új ülést szerezni vagy üléshuzatot cserélni!?!?
Megköszönném a válaszokat
Szia engem az ülés érdekelne
mondtam hogy megveszem akkor meg minek árulod?