felől lennie kell egy seeger győrűnek vékony sima csavarhúzóval leszeded lesz alatta egy alátét azt is leveszed és felfelé húzva szépen lejön ezzel magát a kart tudod levenni ha az egészet akarod a berugótengelyről azt azzal a tengelyen lévő anyával tudod megtenni
Nem tudni, hogy kinél zabálta be mondjuk a tűgörgőket. az meg simán meghajtja a kart.
Ha állítasz a karon, nem baszod tönkre.
Ha nem nézed meg a derékszögelést, és nem állítasz rajta, az szerelési hiba, mint eme esetben.
2-3 dugó után ez már evidens, sőt előző dugón is látható.
Ehhez kell a szakma, meg a többéves rutin.
Ezt meglátni vizsgálatkor.
Hali!
Nekem van egy darabokban.Nincs teljen szétberhelve csak az öntvény van széthúzva és ezáltal a tilisztor meg 1-2 dolog van kiszedve.Az öntvény bal fele nem használható,mert kitört belőle 1 darab.Ha megmondod mire van szükséged akkor ha tudok segítek.
Adjon nekem valaki tanácsot.
Mit kezdjek 1990-es dt 50 mx-el.
Ímádom a dögöt,de nincs olyan hét , hogy ne kelljen rajta valamit szerelni
Szinte napi használatban van és Pomázrol járok be vele Bp.jászberényi ut végére,durván 35 km.Ott mégy egyszer sem hagyott,de a dugókat eszi.Angol alelkem és az ottani túlméretes henger van rajta 42.5 dugómérettel.Hasítana mint a szél,de fúrni kellene ,dugó max öntve lenne már csak.van egy teljes pót blokkom hozzá darabokban, ahoz tartozó henger 41.5 átmérőjü dugoval ,de ezt is fúrni kellene a honolás már nem elég.
A kérdésem az,hogy 30 e-ért lenne komplett 80-as levegős blokk,vagy 32-ért lenne 65 cm3 nikaszilos henger vagy adjam el és vegyek készen egy 80-ast,vagy a pót hengert furassam meg és azzal nyomjam tovább?
Segítsetek
Én vettem kárpitosboltban fekete műbőrt és megcsináltam magamnak.
Szerencsére nálam a szivacs jó állapotban volt, így csak ráhúztam és egy (nem kiröhögni! ) mezei irodai tűzőgéppel alulról rátűztem az ülés műanyag vázára. Ügyelni kell rá, hogy mindenhol feszes legyen a bőr és ne legyenek benne ráncok. A trükk ,hogy a kapcsokat a tűzőgépbe helyezés elött leköszörültem, hogy a végük éles legyen. Erre a célra kialakított tűzőgéppel biztos egyszerübb lett volna.
Egész jó lett. Elsőre nem is látszik, hogy nem gyári megoldás, csak közelebbről nézve (mert hátul varrni kellett a sarkoknál és nincs varrógépem), illetve a Yamaha felirat hiányzik róla.
mert az ilyen "nekem kell" dumákat nem veszem komolyan, ha valaki már felhívott, vagy e-mailt írt amiben adatokat egyeztetünk akkor már komoly érdeklődőnek tekintem.
Erre büszke lehetsz parasztgyerek.
Meg arra hogy másokat szapulsz.
Óvodás.