hali szerintetek egy 1997 es yamaha dt 125r gyári állapotban minden gyári tartozékával és tényleg rúgásra indul és szép állapotban minden működik rajta + egy 180 ccm es athena henger szettel amivel kb 20 km ert mentem azért sok a 320000 irányárnak ? és marha jól megy komolyan szerintetek sok érte ? de komolyan válaszokat kérek
Egy szakmát nem lehet leírni.
A karburátor a 2T szíve.
Annak behangolására nem csak tudni kell a szakmát, hanem rutin is kell hozzá elég sok.
Ha teheted, keress fel egy szerelőt.
Több bajt csinálsz, mint hasznot.
Helló! Segítségeteket szeretném kérni a 125 ös DT- hez. Hideg vagy párás időben nagyon nehezen indul, ha megy akoris csak nyög meg nembír menni, meg leisál 15 percenként. Szerintem sokat kap és azért köpi be állandóan a gyertyát. Szerintetek azal megoldódna a problémám hogy veszek egy új gyertyát? Meg ha valaki tényleg ért is hozzá és csináltis már karburátor beállítást akkor az írja már le hogy pontosan mit is kell csinálni. Köszi előre is :)
A víz pumpa fedelét már leszedtem, gondolom a gyújtás oldali deklit is le kell szedni , és valamit ott kell meg fogni hogy letudjam tekerni a tengelyéről a vízpumpát! Kell-e hozzá célszerszám ?
Le kell venni a deklit, úgy lehet csak kicserélni.
Meg kell rendelni a szimmeringet, a Milleniumi KFT-nél.
Ha nem értesz hozzá, ne állj neki szerintem.
Hali
Yamaha DT50-re (2006) szeretnék úl papucsot rakni. A gumi már megvan csak a szerelő azt mondta hogy ezeknek ragasztani kell a csavart meg valami alátét is kell meg ilyesmi. Ez tényleg így van? Vagy csak valami lekoptató duma? Illetve az is érdekelne hogy egy komplett idmoszettet mennyiért festenének le? vagy jobban megéri valahonnan újat venni?
Segítségre lenne szükségem, adott egy 1999-es Yamaha Tdr 125-ös deltabox-os motor, és egy kapcsolási rajzra lenne szükségem hozzá, hogy a gyújtó tekercset hogyan kössem vissza, mert ugye 3 szál fekete kábel megy rá, és vagy 1 éve lett szétszedve amit készítettünk róla képet az meg sajnos már nem jó....
A hengerben is van víz.
A DTR-nél a blokkon keresztül tolja a vízpumpa a vizet a hengerbe, míg az LC2-őn külön csövön csatlakozik a hengertömbbe a víz.
hali srácok gondba vagyok yamaha dt 125 lc1be kellene nekem dugatyú tuttok onlin motoros boltokat mondani ahol lehet kapni hozzá mert a boltban 24200ért akartak rámsozni meg kelene 2db fötengejszimering és tömités szett köszi a válaszotokat elöre is by Tomi
nekem az lc2-n a fékezőfelület középső részén 1mm siekrült elérnem. Tehát nem egyenletesen volt 1mm vastag szerencsére, csak a közepén. Elég könnyen el lehettett melegíteni, és szépen kékülgetett a tárcsa nagyobb lejtők után. NEM ajánlatos vékonyra kopott tárcsát használni.
A 80as években, amikor lefektették a metrób a teljes automatizálsát szolgálócuccot, szó volt rüla, hogy teljesen autümatán fognak menni a szerlvények, ember(vezető) csak azért lesz rajta, hgy beavatkozzon, ha még is galiba lenne.
Nemtom ebből mi valósulkt meg.
A metró úgy műkszik, hogy sajűt maga előtt kapcsolgazta be az áramot.
AMikor elmegy, akkor meg kikapcsolja.
VAgyis, a teljes pálya nincs folymatosan áram alatt, csak kövid szakasz, ahol éppen szerelvény megy.
A metró konktáran nem tud, például keresztülmenni a tilosjelzésen, mert egyszerűen a pálya a tilos után nincsnen áram alatt, és áram nélkül a fékek mindenféle beavatkozás nélkül befognak, mert a lezárt az alapállapotuk.
Ilyat is biztosan nmegfigyletél már.
Ez akkor van, amikor állomásról kifelé a figyelmetlen vezető belestartol a tök pirosba. Olyankor nagy zajjal hirtelen lesatuzza az összes féket a szerelvény, ez nagy csörömpöléssel jár. Ha megkapta a zöldet, már be tudja kapcsolni maga előtt az áramot, éskiold a fék, mehet a menet.
Troliál ugyan ez a mondott szünet effektus van akkor, amikor kereszeződéshez, tehát áram nélküli szigetelt szakaszhoz ér a busz. (mondjuk teroli kontr villamos kereszteződés)
Ilynekor a régi troli csengett, kialudt a lámpa míg át nem ért a szietelt részen.
Mint a villamoson, gondolom azon is generátoros fék van, ami lényegében az, hogy a hajtó motorokat átkapcsoljuk generátor üzemre. A mechanikai munka villamos árammá alakul, a szerelvényt fékezi. Ha túl nagy a termelt áram, nincs elég fogyasztó, tele a tároló, akkor meg ellenállásokra vezetik. Ahogy ez és a generátor-hajtómű üzem kapcsol ki és be, a hatalmas áramfelvételek miatt ingadozik a feszültség. Gondolom át is vált mechanikus fékre, vagy közbekapcsol. Sajna errefelé csak áruházból van metro.
A motorot midneki megjavitcsa othon magának a tjúkóba' eccál galapáccsal meg pajszerra' nem ojan nagy dolog a'