nem jó a csiszolás, van egy kis kiálló pont, vagy túl kicsi a hézag (ha nagyon durva a szikra). amúgy a kondi állapota nagyban befolyásolja a szikrázást. mindegyik szikrázik valamennyire. megszakítót az e-bay ről vehetsz kb legközelebb újan, 3000Ft+posta angliából.
vennem kell egy új megszakítót mert most figyeltem fel arra hogy ha nagyon gyorsan megtolom 1-esbe akk áthúz és szikrázik. tudtok olyan helyet ahonnét lehet ilyet rendelni?
A kérdésedre válaszolva egyébként: a főtengelyt ék nélkül (tökéletes állapotú kúp esetében) kell felrakni, vagy speckó eltolt ékkel. Így tudod változtatni az előgyújtás értékét. Gyárilag nem hagytak szabad állítási lehetőséget.. nem is igényli.
Akkor tudod mit kell azon állítani? Azt hogy tologasd még egy ideig. Ha beindult, akkor be is fog! Ki kell járatni belőle a sok ganét, ami benne maradt. Mert úgyis marad. Ha az előgyújtás lenne a gond, az nem várt volna 10mp-et.
kicseréltem a gyertyapipát meg a vezetéket is. a megszakító elektródjait szépen egybecsiszoltam, így elértem hogy szép kék szikrát ad. Még arra kéne rájönnöm hogy az előgyujtást hol kell állítani. Kijárattam a sok benzint a forgattyúsházból, és utána beinrult 10másodpercre és leált. szeritem már csak az előgyujtáson kéne állítani csak nem tom hogy kell ezen a motoron.
az hogy nem képes elégetni a keveréket, és ami nem ég el az a kipufogóba kerül. Ennek több oka lehet: rossz gyújtás, (rossz időben vagy gyengén gyújt, gyertya), rossz benzin-levegő arányú keverék, tömítetlenség (gyűrűtörés, stb)
De egyébként már elég sok dolgot leírtam, pl gyertyapipa csere meg ilyenek... megcsináltad? A megszakítóról meg le kell csiszolni az áthordást, beállítani hogy szépen egy síkban érintkezzen a megszakító két elektródája, illetve hogy megfelelő hézag legyen. másképp nem lesz kielégítő a gyújtás, hiába ad látszólag szép szikrát kint a levegőn. Meg milyen színű az a szikra?
személyes
en ajánlom ezt a motort, bárkinek, akinek van hozzá alkatrésze. Jó barátoméké. Láttam-hallottam menni. Ennyi meg bagó érte. Erőben is jó.
De egyébként már elég sok dolgot leírtam, pl gyertyapipa csere meg ilyenek... megcsináltad? A megszakítóról meg le kell csiszolni az áthordást, beállítani hogy szépen egy síkban érintkezzen a megszakító két elektródája, illetve hogy megfelelő hézag legyen. másképp nem lesz kielégítő a gyújtás, hiába ad látszólag szép szikrát kint a levegőn. Meg milyen színű az a szikra?
amik neki vannak cb400, gs500kék, yamaha virago talán(sárga,bordó)
vmi suzuki250 fekete, meg asszem hondacbf125 kék
gondolom a szemüveges fickónál vagy, nem?