Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Retesz papa :)
180 as hengerhez mekkora karbi passzolna ?:O
nem jó a csiszolás, van egy kis kiálló pont, vagy túl kicsi a hézag (ha nagyon durva a szikra). amúgy a kondi állapota nagyban befolyásolja a szikrázást. mindegyik szikrázik valamennyire. megszakítót az e-bay ről vehetsz kb legközelebb újan, 3000Ft+posta angliából.
vennem kell egy új megszakítót mert most figyeltem fel arra hogy ha nagyon gyorsan megtolom 1-esbe akk áthúz és szikrázik. tudtok olyan helyet ahonnét lehet ilyet rendelni?
A kérdésedre válaszolva egyébként: a főtengelyt ék nélkül (tökéletes állapotú kúp esetében) kell felrakni, vagy speckó eltolt ékkel. Így tudod változtatni az előgyújtás értékét. Gyárilag nem hagytak szabad állítási lehetőséget.. nem is igényli.
Nem véletlen raktam ide. :) Aki akar egy szép motort, ami megbízható, ebből tud csinálni.
Akkor tudod mit kell azon állítani? Azt hogy tologasd még egy ideig. Ha beindult, akkor be is fog! Ki kell járatni belőle a sok ganét, ami benne maradt. Mert úgyis marad. Ha az előgyújtás lenne a gond, az nem várt volna 10mp-et.
Ez a tipus van nekem is :)
kicseréltem a gyertyapipát meg a vezetéket is. a megszakító elektródjait szépen egybecsiszoltam, így elértem hogy szép kék szikrát ad. Még arra kéne rájönnöm hogy az előgyujtást hol kell állítani. Kijárattam a sok benzint a forgattyúsházból, és utána beinrult 10másodpercre és leált. szeritem már csak az előgyujtáson kéne állítani csak nem tom hogy kell ezen a motoron.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt-6279580

személyes
en ajánlom ezt a motort, bárkinek, akinek van hozzá alkatrésze. Jó barátoméké. Láttam-hallottam menni. Ennyi meg bagó érte. Erőben is jó.
az hogy nem képes elégetni a keveréket, és ami nem ég el az a kipufogóba kerül. Ennek több oka lehet: rossz gyújtás, (rossz időben vagy gyengén gyújt, gyertya), rossz benzin-levegő arányú keverék, tömítetlenség (gyűrűtörés, stb)

De egyébként már elég sok dolgot leírtam, pl gyertyapipa csere meg ilyenek... megcsináltad? A megszakítóról meg le kell csiszolni az áthordást, beállítani hogy szépen egy síkban érintkezzen a megszakító két elektródája, illetve hogy megfelelő hézag legyen. másképp nem lesz kielégítő a gyújtás, hiába ad látszólag szép szikrát kint a levegőn. Meg milyen színű az a szikra?
Mitől van az hogy a kipufogó nyílásnál köpi ki a benzint a motor? túl sokat kaphat?
45ös-ben lehet kapni airsal és pollini, de még malossi dugattyút is. Mert ekkora a big bore hengerek átmérője.
nem ,a kékkel.
amik neki vannak cb400, gs500kék, yamaha virago talán(sárga,bordó)
vmi suzuki250 fekete, meg asszem hondacbf125 kék
nemtudom ki ő Te is a sárga meg a fekete cb400-al mentél rutinon?
Én a Czebe Tamásnál. ott szokott bent állni a passattal.
ja és megszakítós
jaja forgalom, SoS autós iskolánál vagyok, Hartmann Sanyi alacsonyabb testes srác
Hali! 87-es légűtéses 50-es dt-n hogy kell állítani az előgyujtást? tudtommal az alaplapot kéne forgatni de az itt fix
forgalom?
gondolom a szemüveges fickónál vagy, nem?
péntekre van vizsgám, mert ha megbukok még van egy lehetőség
de
Még idén beleférsz a vizsgákba?
csak nem M3-as alatt csinálod te is a jogsit?
Rutint cb 400-al csináltam, de akivel forgalomban megyek ,ő is azzal ment, úgyhogy átültem a gs-re! gs-el könnyebb szlalomozni, mint a cb-vel.