Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asszem a féktárcsa vastagsága, 4-4,5mm között van.
3 mm -ig elvileg szabályozható.
Mire szabályzásra kerül a sor, addigra bőven méret alá esik, olyan válla lesz, oldalanként simán 1 mm-rel.
Mellesleg nehéz befogni a tárcsát, és nem is találsz olyan szakit, aki neked ezt megcsinálná.
Senki nem fog börtönben megrohadni a tulaj szarrágósága miatt.
Meg amúgy is.....motorkerékpárnál nem, és punktum.
Mellesleg érdekes, ha megszabályzod, el kezdi fogni a rozsda....valamivel, vagy valahogy felületkezelve van, mert nem fogja.
Hogy miért, még nem gondolkodtam rajta, vannak nagyobb gondjaim az életben.
Most azon elmélkedem éppen, ha valaki motort árul, miért nem adja olcsóbban, ha tudja hogy fost árul, és egy csomót kéne rá költeni....vagy csak én vagyok túl igényes?

Jah ma volt egy szép telefonbeszélgetésem....
Húúúú ember úgy felbaszott agyilag....
Bemutatkozom, érdeklődöm a motorkerékpár esztétikai, és motorikus állapotáról erre befossa, hogy el kell jönni, megnézni.
Mondom neki, figyelj ide köcsög-gyerek: anyádda' beszéjjé' ígyen.
Nem gondolod, hogy lekocsikázok oda-vissza, 340 km-ert, 15 ezerért, mert neked nincs kedved beszélgetni?
Ha már veszem a fáradságot, és felhívlak, akkor az a minimum, hogy szépen beszélsz velem, és felhívod a figyelmem a motorkerékpárod hibáira.
Majd akkor eldöntöm, hogy lemegyek -e.
De ha ezután lemegyek, és nem felel meg a valóságnak az állításod, még akkor is retteghetsz.
-Jaj bocsi hogy így beszéltem, de mindenki csak hívogat, senki nm akar lejönni.
Augusztus óta árulom a gépet.
-Jah ez tudod miért van?
Mert fosokat árulnak többnyire, és senki nem akarja a motorvásárlásra szánt pénzét, üzemanyagra költeni.
De jó árulgatást kívánok a továbbiakban.

Én kivárom a karácsony előtti heteket, viszont akkor olyan gusztustalan leszek, hogy a 18-as karika is kevés lesz alám...
Mi a helyzet a sérült, tárcsával ami oldal irányban kissé üt, nem javítható valahogy ? Pár hónapja a csodás bukásomnál sajna az első féktárcsa is kapott, kissé üt oldalirányban, alig észrevehető, de ha bakon megpörgetem a kereket látom, h megmozdítja a féknyerget. A fékteljesítményben semmit nem vettem észre, de gondolom, h ez a dolog így nem ok, biztos jobban eszi a fékbetétet.
D:)

Nadekomolyanmosménem?

Sík tárcsákat egészen korrektül le het síkköszörlni, nemsiíkknak is legalább az egyik felét:)
De alapvetően simán lehet ezstergálni meg szuportküsörülni.

Komoylna nem értme mija baj.
(azon kívül, hogy ha felteszik a szétberhelt agyra a külön felszabályozott tárcsát, akor rosszabb lesz mint valaha:)
Menem, és punktum.
Oszt ménem?
Féktárcsát nem szabályozunk motorkerékpárnál!
Csááááááá megtudná nekem mondani laki, hogy mi az a minimum vastagság amit egy 125-ös Dt r első féktárcsája vastagságánál?:S felszabályoztatáson gondolkodom de félek hogy vékony lessz a tárcsa és berezonál :S A választ előre is köszi
Ha jól emlékszem az volt a kérdés, hogy fel lehet e fúrni az 50-es blokkot 80-ra. Erre írtam, hogy max kb 65-ig lehet fúrni.
Ez nem, valótaln, hanem tény, mert az enyém is ilyen.

Erről az ablakos dologról meg nem is tudtam, de a jó pap is holtáig él, vagy valami ilyesmi...
Szóval ezekszerint fel lehet fúrni, de nem lesz olyan jó, mint egy azonos méretű márkás hengerszett. (talán ezt is említettem vala)

G.
A DT50X minarelli blokkos, bármilyen hengerszettet megkap hozzá. Viszont a 70es hengerekhez már a blokkból is ki kell maratni. Érdemes szétnézni a kisebb nevű hengerek közt is, sokszor a nagyok másolatai, közel azonos minőségben. Kipuff és karbi csere nélkül is sokat erősödik a motor, de nyilván nem lesz kihasználva minden tartalék. A karbit át kell állíttatni mindenképp! Szakemberrel!
Hello!

Azt hiszem megadta magát a hátsó teleszkópom.. nem túl sokat ér már. :)
Valaki tudna segíteni, hogy mi alapján vannak a hátsó teleszkópok, milyen méretezés, esetleg konkréten a DT-be valót tud valaki?:)
Előre is köszönöm!
hali ,Yamaha Dt 125 LC2-höz powerszelep,gyujtás,lendkerék és egyéb apróságok eladóak. Akit érdekel írjon:koharir@gmail.com
Ahogy fúrod nagyobb átmérőre a hengert úgy mennek el az ablakok, máshová fog esni a vezérlés.
Csak hüvelycserével kivitelezhető a nagyobb köbcenti.
Ne állíts valótlant, nem tesz jót a hírnevednek....
50-est max 65-ösre tudsz felfúrni, különben túl vékony lesz a hengerfal és könnyen átszakadhat emiatt. Plussz nincs ekkora gyári dugó sem, szóval azt is le kell gyártatni, ami persze gyengébb minőségű, mint a gyári. De lehet venni 46 (átmérő)-os hengerszettet akár pollini minőségben is. Azt, hogy a 80-as DT hengere rá megy e, azt nem tudom. Kipufogóhoz nincs tippem, bár valami sport dob biztos megdobná a teljesítményt, mint a gyári 50-es 15-20 éves darab.
A karbiból is valószínüleg nagyobb kell, pl 19-es (vagy 21-es).
(Nekem 19-es dellorto van a 65ccm-es fúrt hengerem mellé + gyári 50-es kipuff. Nekem elég, meg amúgy sem szeretem hajtani a gépet)

G.
Üdv! yamaha dt 50 X motoromat szeretném felfuratni 80asra vagy hengert cserélni! Nemértek nagyon ehez valaki tudna adni tippeket hogy miket kell hozzá lecserélni és milyen árban vannak? és melyik az a kipufogó ami dobna a teljesítményén is!
HEló
egyik haverom kérdezte tőlem hogy 125-ös blokkot a dt80 lc2 1991 vázba belehet e rakni?
Szerintetek?
Ne is mondd..
A hosszú hétvége alkalmából tejesen elment az esze a főldijeimnek, be is rágtam rájuk rendesen.
Viccelsz?
Idényben eladtam a motoromat, nézem hogy mások motoroznak, bújom a hirdetéseket, (asszony szerint, már nemnormális módon) és nem találok számomra megfelelőt....
Ez olyan mintha élvezés előtt kikapnád, és nem jönne össze az ejakuláció.
Viszont kiderülne, hogy egy hetet várnod kell.
Tudom ez könnyebben áthidalható, csak az érzet miatt írtam....
Én monnyuk tréfának szántam, de ulláccik ma senki nicsn humoránál:)
Valkinek van elfekvőben egy ilyen megszakítója?
Jó meglátás!
Vigyázz magadra, milyen dolgokat ejtesz ki a szádon......
Figyelnek.....
Mellesleg Te is ilyen kekec vagy.......
Ezer bocsánat!
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy van egy Yamaha dt 125 R típusú motorom amibe ki lett cserélve a cdi és a gyújtótrafó meg az akkumlátor és nincs szikrám gyújtótekercsem szállhatott el vagy a lendkeréknél a jeladó ami küld fel áramot a cdi felé ? Aki tudja hogy mi lehet a probléma az ha megírná nekem nagyon megköszönném neki :) :)
a jogsit er5 ön csináltam, áállítólag szinte ugyan az mint a gs, csak esrősebb.

Ha ingázni kell a motor minden nap 40 km re bejárni a munkahelyre majd haza akkor ezek szerintem világbajnok gépek. De ha már kicsit az örömmotorozás felé is elmegyünk, én ezeket messzire elkeülném mert szerintem ezekből hiányzik az a bizonyos "tűz". Jó ez az er5 bárhol 3* úgy megindult mint a kis dt, de amikor az óra után hazamenet felültem a dt-re úgy éreztem végree, ezen megvan az érzés