Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én cb500f-el vizsgázok, láttam sokhelyen az a tanuló motor, azt hittem valami fürge gép, aztán apám 850esével könyebb szlalomozni mint a kis 500-assal
Ez sajnos benne van , ilyen üa árak mellett!
Láttam írtad , hogy nem jött be a gs500. Pont gs-el fogok vizsgázni jövőhéten. enduro után tényleg furcsa kicsit.
Az én 50-es hengerem fel lett fúrva a gyári 40-42-es átmérőről 45-ösre. (Nem a tuning volt a cél, hanem mert az előző gazdik gyűrűtörései és hengertörései után már csak egy utolsó fúrásra volt lehetőség.) Így kb 65ccm-es lett a gép. Az egyetlen hátránya, hogy ebben a méretben nincs gyári dugattyú, szóval le kell hozzá gyártatni egyet.
Azt nem tudom, hogy a 80-as DT hengere egy az egyben felrakható e, de ha más nem, akkor a gyári 50-es hengert fel lehet furatni.

G.
30000.-et konkrétan.
Akkor a múltkori "kis" kirándulással már pár tízezret elbenzineztél, gondolom!
Áh.
Nem találtam normálisat.
Költeni senki nem akar rá.
Esztétika olyan amilyen.
De hogy szerkezetileg is full szardomb többnyire....
Nem is csodálkozom, hogy évente szeretnék őket vizsgáztatni...
Bár tudom nem ez a mérvadó............
Sziasztok 50es MX hez milyen nagyobb henger lehetőség van ?
Úgy rémlik passzol rá a 80as lehet olyat még kapni valahol?
Karbi átfúvókázással maradtahat a gyári? Na nem a full kihegyezés a cél csak több nyomaték
Van ez így!
Nem találtál semmi jó gépet?
De szép idő van!
Én meg itthon rohadok, most mennék motorozni.......
Áááááhhhhhh.......
Köszönöm a választ, egyel talán nem lehet behúzni de már sejtem h mi a baj
Mondjuk a megszakítót azt cserélni kéne mert az álló részébe van egy luk, de már akkora szikrát ad hogy rettenet, csak meg kellett pucolnom alaposan a megszát. a trafó már direktbe van rákötve. minden mást lehuzkodtam. A kipufogót majd megnézem hogy nincs e tele. meg kidolgoztatom a hengerből a felesleges ganét. xd Már meguntam a tologatást, egy tescós fúróval hajtom meg a főtengelyt :D köszi a segítségeket
Ha konkrétan kiveszed a membránt akkor is elindul.
0,8mm egyébként a gyári határérték a legvégénél.
megszakítóhézagot mennyire állítottad? sík felületben érintkeznek az elektródái? nincs áthordás? (kis púp az egyiken, gödör a másikon) Gyertyát és gyertyapipát kicserélted zavarszűrő ellenállás nélkülire már? Gyűrűk megvannak? Lendkerék rávaló? Jó helyen van felszerelve? gyorsleállítót és minden egyebet kiiktatva is próbáltad direktbe trafóra kötni a gyújtást, de úgy, hogy semmi más nincs bekötve? szimeringek rendben vannak? tömítések? légszűrő milyen? jó tanács: elzárt csappal, gyújtás nélkül tologasd addig, ameddig ki nem köpi az összes dzsuvát a hengerből. kipufogót levenni, kiönteni a tartalmát.
akkor jó, nem azért nem indul be. Wáááá már nem tok mit kiatalálni. elvileg gyujtás jó. karbi gyári értékre beállítva, a gyertya be is taknyosodik ha sokat van tologatva. A kipuff könyökből is csöpög a benzin, na ezt a részét nagyon nem értem :D Valami tanácsot tudtok adni hogy mit nézzek még meg?
Nem.
Baromság.
Hali! A membránnak mennyire kell zárnia? Ha kiszedem és öntök bele benzint azt meg kéne tartania?
A kuplung kart nem tudod behúzni, vagy azt behúzod , de nem történik semmi, (simán ellenállás nélkül be tudod húzni a kart)

Ha a szétszerelés elött működött, akkor valami az összerakás során sikeredett félre. Én ilyen esetben gondolatban végigmegyek rajta, hogy hogyan raktam össze. Általában segít rájönni, hogy mit szúrtam el.

G.
köszönöm az értelmes választ :)
Hogy szétszedted.
Sziasztok! Olyan bajom van, hogy összeraktam a motoromat és nem lehet behúzni a kuplungot mit cseszettem el ? válaszokat köszi
http://www.sportmotor.hu/motor...

mondjatok róla valamit.! :D:DDD
Jajj nem akarom megvenni....
Csak érdekességképpen linkeltem...

Most voltam egy GS500-at megnézni.
Hát lehet én vagyok ízlésficamos, de nekem ez nem igazán jön be.
Ráfenyülős csutkakormány, kanyarban meg hozzáér a könyököm a térdemhez....
mármint a cégrő nem a détérő