Ez sajnos benne van , ilyen üa árak mellett!
Láttam írtad , hogy nem jött be a gs500. Pont gs-el fogok vizsgázni jövőhéten. enduro után tényleg furcsa kicsit.
Az én 50-es hengerem fel lett fúrva a gyári 40-42-es átmérőről 45-ösre. (Nem a tuning volt a cél, hanem mert az előző gazdik gyűrűtörései és hengertörései után már csak egy utolsó fúrásra volt lehetőség.) Így kb 65ccm-es lett a gép. Az egyetlen hátránya, hogy ebben a méretben nincs gyári dugattyú, szóval le kell hozzá gyártatni egyet.
Azt nem tudom, hogy a 80-as DT hengere egy az egyben felrakható e, de ha más nem, akkor a gyári 50-es hengert fel lehet furatni.
Áh.
Nem találtam normálisat.
Költeni senki nem akar rá.
Esztétika olyan amilyen.
De hogy szerkezetileg is full szardomb többnyire....
Nem is csodálkozom, hogy évente szeretnék őket vizsgáztatni...
Bár tudom nem ez a mérvadó............
Sziasztok 50es MX hez milyen nagyobb henger lehetőség van ?
Úgy rémlik passzol rá a 80as lehet olyat még kapni valahol?
Karbi átfúvókázással maradtahat a gyári? Na nem a full kihegyezés a cél csak több nyomaték
Mondjuk a megszakítót azt cserélni kéne mert az álló részébe van egy luk, de már akkora szikrát ad hogy rettenet, csak meg kellett pucolnom alaposan a megszát. a trafó már direktbe van rákötve. minden mást lehuzkodtam. A kipufogót majd megnézem hogy nincs e tele. meg kidolgoztatom a hengerből a felesleges ganét. xd Már meguntam a tologatást, egy tescós fúróval hajtom meg a főtengelyt :D köszi a segítségeket
megszakítóhézagot mennyire állítottad? sík felületben érintkeznek az elektródái? nincs áthordás? (kis púp az egyiken, gödör a másikon) Gyertyát és gyertyapipát kicserélted zavarszűrő ellenállás nélkülire már? Gyűrűk megvannak? Lendkerék rávaló? Jó helyen van felszerelve? gyorsleállítót és minden egyebet kiiktatva is próbáltad direktbe trafóra kötni a gyújtást, de úgy, hogy semmi más nincs bekötve? szimeringek rendben vannak? tömítések? légszűrő milyen? jó tanács: elzárt csappal, gyújtás nélkül tologasd addig, ameddig ki nem köpi az összes dzsuvát a hengerből. kipufogót levenni, kiönteni a tartalmát.
akkor jó, nem azért nem indul be. Wáááá már nem tok mit kiatalálni. elvileg gyujtás jó. karbi gyári értékre beállítva, a gyertya be is taknyosodik ha sokat van tologatva. A kipuff könyökből is csöpög a benzin, na ezt a részét nagyon nem értem :D Valami tanácsot tudtok adni hogy mit nézzek még meg?
A kuplung kart nem tudod behúzni, vagy azt behúzod , de nem történik semmi, (simán ellenállás nélkül be tudod húzni a kart)
Ha a szétszerelés elött működött, akkor valami az összerakás során sikeredett félre. Én ilyen esetben gondolatban végigmegyek rajta, hogy hogyan raktam össze. Általában segít rájönni, hogy mit szúrtam el.
Jajj nem akarom megvenni....
Csak érdekességképpen linkeltem...
Most voltam egy GS500-at megnézni.
Hát lehet én vagyok ízlésficamos, de nekem ez nem igazán jön be.
Ráfenyülős csutkakormány, kanyarban meg hozzáér a könyököm a térdemhez....
Láttam írtad , hogy nem jött be a gs500. Pont gs-el fogok vizsgázni jövőhéten. enduro után tényleg furcsa kicsit.
Azt nem tudom, hogy a 80-as DT hengere egy az egyben felrakható e, de ha más nem, akkor a gyári 50-es hengert fel lehet furatni.
G.
Nem találtam normálisat.
Költeni senki nem akar rá.
Esztétika olyan amilyen.
De hogy szerkezetileg is full szardomb többnyire....
Nem is csodálkozom, hogy évente szeretnék őket vizsgáztatni...
Bár tudom nem ez a mérvadó............
Úgy rémlik passzol rá a 80as lehet olyat még kapni valahol?
Karbi átfúvókázással maradtahat a gyári? Na nem a full kihegyezés a cél csak több nyomaték
Nem találtál semmi jó gépet?
Én meg itthon rohadok, most mennék motorozni.......
Áááááhhhhhh.......
Baromság.
Ha a szétszerelés elött működött, akkor valami az összerakás során sikeredett félre. Én ilyen esetben gondolatban végigmegyek rajta, hogy hogyan raktam össze. Általában segít rájönni, hogy mit szúrtam el.
G.
mondjatok róla valamit.! :D:DDD
Csak érdekességképpen linkeltem...
Most voltam egy GS500-at megnézni.
Hát lehet én vagyok ízlésficamos, de nekem ez nem igazán jön be.
Ráfenyülős csutkakormány, kanyarban meg hozzáér a könyököm a térdemhez....