egy darab szabályozó csavar van, melynek lépcsős a kialakítása, nem kúpos jellegű. azon járatnak melyben ez van, a járat egyik vége a folytószelep utáni térbe van bevezetve. Jól selytem vanjon, hogy kifelé tekeréssel szegényítem a benzi/levegő keveréket? membrános karbis, a tűt ill úszószintet tudomásom szerint nem lehet állítani.
okés, de azé ha a membránlapok a kezembe jutnak lemére neked!
4t karburettor beállításban mennyire vagy otthon? mert a DR karbiját még anno a vétel után szétkaptam ,kiganéztam és a levegőcsavart tuti rossz értékre tekertem vissza /most elvileg gépkönyv értéken van/ ,az van, hogy üresben kövérebb gázra kicsit dízelmozdony style, alapjáraton füstölög, és a motornak olyan szaga van mint amikor -5 ben reggel begerjesztik a zsigulit /tipikus tökéletlen égéses ,dús szaga van/ ,a rendszám hátulja már fekete, kicsit sokat fogyaszt, és hidegen szivató nélkül indul.
Előszöris győződj meg róla, hogy nem féloldalas, nincs elcsavarodva az egész, mert másképp nem lesz jó a szint, illetve fel is akadhat, ha kilóg oldalra, mert nincs ott olyan sok hely. Óvatosan ki lehet egyengetni, ha nem akar az ember sokat költeni egy másik úszóra. Egy a lényeg, sose a kis gázzal teli tartályoknál fogva hajtogasd, mert letörhet, elengedi a forrasztás, stb. Ha az egész jól néz ki, akkor a kis fülön kell állítani, ami nyomkodja a tűszelepet. Arra is figyelj, mivel a kis fül jóval túllóg a tűszelepen, hogy nehogy hamarabb felütközzön a tűszelep másik oldalán, minthogy lezárna rendesen.
Amugy belloro phbg 19-es karbirol van szó! Valahogy furcsálom ezt a 23mm-ert zárt helyzetben, mert akk annyira meg kée törni az úszót hogy mindenbe elakadna.
Emlékszem még, amikor ti kifogásoltátok itt, ezen a fórumon, talán egy éve. Amúgy nyilván működik, ha az ember kideríti, hogy hol a tökéletes beállítás a konkrét típusnál, és elég nagy átfolyási keresztmetszetű csövet használ.
Az, hogy egy típushoz kikísérletezték, hogy egy ekkora átmérőjű csővel hol kell állnia, még nem jelent semmi konkrétat. A robogós trükköket meg 80%-ban hagyjuk inkább (Ne haragudj, hogy kötöm az ebet a karóhoz, de nem vagyok híve a falura jó megoldásoknak. )
Igen, igazad van, elírtam, nem fél mm-ert akartam írni, hanem fél centit. A közlekedőedényes dologba meg inkább ne menjünk bele (régi bevált robogós trükk) mivel az ominózus karbinak nincs leeresztőcsavarja.
Pl. üreseb vagyunk, meleg, odateszem neki, és amikor esik a fordulat akkor jön a korom. Fekete korom jön, nem az olaj ég.
innen nem tudom mitől.
Sok oka lehet.
4t karburettor beállításban mennyire vagy otthon? mert a DR karbiját még anno a vétel után szétkaptam ,kiganéztam és a levegőcsavart tuti rossz értékre tekertem vissza /most elvileg gépkönyv értéken van/ ,az van, hogy üresben kövérebb gázra kicsit dízelmozdony style, alapjáraton füstölög, és a motornak olyan szaga van mint amikor -5 ben reggel begerjesztik a zsigulit /tipikus tökéletlen égéses ,dús szaga van/ ,a rendszám hátulja már fekete, kicsit sokat fogyaszt, és hidegen szivató nélkül indul.
Tudsz erre valamit javasóni?
itt találsz képet és adatokat.
Teljesen műkszik.
G.
G.