Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, köszönöm ,szerintem is ez lesz a gond
egy darab szabályozó csavar van, melynek lépcsős a kialakítása, nem kúpos jellegű. azon járatnak melyben ez van, a járat egyik vége a folytószelep utáni térbe van bevezetve. Jól selytem vanjon, hogy kifelé tekeréssel szegényítem a benzi/levegő keveréket? membrános karbis, a tűt ill úszószintet tudomásom szerint nem lehet állítani.
szerintem sok benzin, kevés levegő. legalábbis kocsiknál így van. de lehet h hülyeséget írtam :D
okk kössz, nem is távgyógyításra gondoltam.

Pl. üreseb vagyunk, meleg, odateszem neki, és amikor esik a fordulat akkor jön a korom. Fekete korom jön, nem az olaj ég.
Sokat kap, főleg alulra.
innen nem tudom mitől.
Sok oka lehet.
Egyre gondolunk!
okés, de azé ha a membránlapok a kezembe jutnak lemére neked!

4t karburettor beállításban mennyire vagy otthon? mert a DR karbiját még anno a vétel után szétkaptam ,kiganéztam és a levegőcsavart tuti rossz értékre tekertem vissza /most elvileg gépkönyv értéken van/ ,az van, hogy üresben kövérebb gázra kicsit dízelmozdony style, alapjáraton füstölög, és a motornak olyan szaga van mint amikor -5 ben reggel begerjesztik a zsigulit /tipikus tökéletlen égéses ,dús szaga van/ ,a rendszám hátulja már fekete, kicsit sokat fogyaszt, és hidegen szivató nélkül indul.

Tudsz erre valamit javasóni?
Úgy értettem, hogy ufószint beállítására alkalmas módszer, hogy kívül van egy cső ami mitatja a szintet.
Nem rosszak ezek a karbik! Könnyebben kapsz hozzá bármit is. Talán kifinomultabb is. Eredetileg Teikei 12-től 16-ig vannak ezeken. :)
ja én úgy tudtam hogy ez az eredeti karbija.... gondolom ettől csak szarabb a mtor
Nem emlékeztem, hogy írtad, hogy már mókolt karbi van rajta a gyári helyett. Ezer bocs.
http://forums.ducatipaso.org/v...
itt találsz képet és adatokat.
http://i5.photobucket.com/albu... közben találtam róla egy kis leírást, 16-ra kell állítani.
akkor ne is annyit nézz! bocsi
Előszöris győződj meg róla, hogy nem féloldalas, nincs elcsavarodva az egész, mert másképp nem lesz jó a szint, illetve fel is akadhat, ha kilóg oldalra, mert nincs ott olyan sok hely. Óvatosan ki lehet egyengetni, ha nem akar az ember sokat költeni egy másik úszóra. Egy a lényeg, sose a kis gázzal teli tartályoknál fogva hajtogasd, mert letörhet, elengedi a forrasztás, stb. Ha az egész jól néz ki, akkor a kis fülön kell állítani, ami nyomkodja a tűszelepet. Arra is figyelj, mivel a kis fül jóval túllóg a tűszelepen, hogy nehogy hamarabb felütközzön a tűszelep másik oldalán, minthogy lezárna rendesen.
http://www.dellorto.co.uk/merc... ez a fajta úszó van benne
Amugy belloro phbg 19-es karbirol van szó! Valahogy furcsálom ezt a 23mm-ert zárt helyzetben, mert akk annyira meg kée törni az úszót hogy mindenbe elakadna.
Emlékszem még, amikor ti kifogásoltátok itt, ezen a fórumon, talán egy éve. Amúgy nyilván működik, ha az ember kideríti, hogy hol a tökéletes beállítás a konkrét típusnál, és elég nagy átfolyási keresztmetszetű csövet használ.
Ez tük régi motoros trükk, még a panoniás és korábbi dőkből.
Teljesen műkszik.
melyik részén hajlítsam az úszót? Vagy hogy állítsak ennyit?
Az, hogy egy típushoz kikísérletezték, hogy egy ekkora átmérőjű csővel hol kell állnia, még nem jelent semmi konkrétat. A robogós trükköket meg 80%-ban hagyjuk inkább (Ne haragudj, hogy kötöm az ebet a karóhoz, de nem vagyok híve a falura jó megoldásoknak. )
Zárt helyzetben, nem erőltetve, fejjel lefelé, csak amit a súlya ad. Tömítés nélkül kell mérni, a tömítés helyétől.
Zárt helyzetben kell 23mm-nek lennie vagy nyitott állásban? Mert nekem nyitottban 22mm zárt helyzetben mer 13mm.
Mellesleg erre gondoltam, ami itt található: http://www.justanswer.com/moto...


G.
Igen, igazad van, elírtam, nem fél mm-ert akartam írni, hanem fél centit. A közlekedőedényes dologba meg inkább ne menjünk bele (régi bevált robogós trükk) mivel az ominózus karbinak nincs leeresztőcsavarja.

G.