Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaa, hogy nem a hölgyet kell nézni? :
Milyen Dt?
Hali, 125r átalakítva sm-re
Valami logika tényleg van benne, bár ott sem egy tekercsről van igazán szó... (Off: 250es EZT előgyújtást fokban meg tudnád mondani, mennyi a leghasználhatóbb utcára? Köszönöm)
Sziasztok. valaki mongya már meg nekem hogy ez mien széria ez a DT
Komplett alaplapot veszek használtan... nem játszok a szinekkel :) de azért félek hogy ha az se lesz jó akk kidobtam az ablakon elég sok pénzt. A simsonom gyujtásához hasonlítottam. annak a pipájába nem mertem belenyulni :D
A "manual" szerint úgy kell tesztelni, hogy a gyújtóTRAFÓ kábeléről lecsavarod a pipát és a motor egy fémes részétől 1 centire tartva a drótot, szikráznia kell. Ha így van szikra, akkor a gyertyapipa, vagy a gyertya a rossz. Ha nincs, akkor máshol vana a bibi.
De már nagyon kiváncsi vagyok, hogy új kondival mit fog produkálni.

G.
lehúzkodtam a csatikat. még egyszer átnéztem minden vezetéket megszakítót, de semmi változás. A gyertya vezetékről kb 1mm ről áthúz de gyertyán már nem akar. ma veszek gyári kondit és majd megírom hogy ez volt e a baj.
egyes források hajlamosak az akkus gyújtás trafóját gyújtótekercsenek hívni, ebből származik a zavar.
HA meggondolod, van benne logika, mert akkusnál tényleg nicns másik tekercs.
(az már más kérdés, hogy vellanyipari szemontból, a trafó az trafó, a tekercs, meg tekercs:)
Sziasztok! 125R-en,hogy tudok olajat leengedni? (motorolaj) Nemtudom merre lehet ilyen leengedöszelepféleség:$) Kösziskacok!
A "gyári" kondi se tud többet, sőt. Jobb, ha máshol keresgélsz. A megszakító érintkezői tökéletesen egymásra fekszenek, amikor zár? Gyorsleállítót, gyújtáskapcsolót kikötötted már? Gyújtáskapcsolóhoz csak a fejidom alatt szét kell húzni a csatlakozóját, és gyújtáson van.
Bekötöttem a rajz szerint, de nekem nem lett jó. Érezhető volt az áram (lüktetése) de hót kevés volt. Lehet hogy én csináltam valamit rosszul nem tudom. Inkább vissza alakítottam és megvárom a gyári kondit, vagy egy komplett alaplapot. Azért köszönöm a segítséget, rendes volt tőled!
Kis magyarázó rajz, az eredeti kapcsolási rajzhoz:
(bárkinek jól jöhet még :) Baloldalt az egyszerűsített kapcsoláson pirossal jelöltem a közös pontot, ahol a kábelek találkoznak(a kívülre szerelt kondit egy vezetékkel ide kell bekötni). Az eredeti rajzban a zöld pontok az összekötések. Aki nem ismeri a kapcsolási rajzokat, azoknak: az összekötés zöld pont nem azt jelenti, hogy ott van összeforrasztva, hanem csupán jelzi, hogy mi, mivel van összekapcsolva)

DT 50 MX , DT 80 MX megszakítós gyújtás
annyira kíváncsi vagyok errwe hogy még ma este megcsinálom :D Na de ki kell találnom majd egy olyan megoldást hogy ha netán nem ez a motor hibája akor vissza tudja forrasztani az eredeti kondit. köszi a segítséget! sokat segítettél!
Mert a kondin van összekötve a megszakító(1) a gyújtótekerccsel(2), és onnan megy fel a trafóhoz(3) a szál. Ez így 3 kábel. (Amúgy meg 4 lenne ha a kondihoz külön kábel menne). Ha nem akarod nagyon szétrobbantani a kábelezést, akkor az eredeti kondi csatlakozásához forrassz egy kábelt, úgy ahogy volt a többihez és azt vezesd ki az állórész alatt a PC kondi egyik lábára, a másik lábat meg testre vidd.
de a z eredeti kondiból 3 vezeték jön ki. a maradékkal mi lesz? Vagy ez csak nekem magas? :D
tökéletes. Egyik lábát a testre, másikat pedig a trafóhoz feljövő áram szálra kell kötni. (ami a megszakítóból kijön, és megy fel... a gyújtótekerccsel is össze van kötve) Minél közelebb a megszakítóhoz. Ha jól tévedek. Valaki javítson ki, ha hülyeséget írok.
Szakmabeli dolog: attól, hogy a trafóban (transzformátorban, nagyfeszültség generátorban, HV generátorban, ki-hogy nevezi) tekercsek találhatóak, még nem az a gyújtótekercs. A gyújtótekercs egy alkatrész saját megnevezése, ami a gyújtás állórészében található. Ne zavarjuk össze egymást! Elhiszem akkor, most nem keresem ki én is.
Ezt találtam. Ez jó lenne kondinak a motorba? ha igen akk hogyan kell kötni?
Van egy tápom, szét is bontom meglesem. És ha találok ilyet akk honnan tudom hogy hogyan kell rákötni?
Az ugyan az, mert a trafóban tekercsek vannak ugyebár.
Az ellenállás értékek tuti 6 Voltoshoz vannak megadva, nálam 5-26 fejezet/oldal a nálam lévő manualban. Az az adatlap, ami az izzók teljesítményét is megadja.
Fúróban is ott ahol a tápkábel bemegy a készülékben, van ahol be van fóliázva, van ahol nincs. Nehéz mással összekeverni. Én is bontottam el párat unalmamban. Jót ne szedj szét azért
http://www.pcpower.com/prod_re... ezen a képen legfelül a sarokban. Zöld színű, de minden színben előfordul. Van, hogy egy kis tekerccsel együtt le van zsugorfóliázva. Meg mint a képen, egy ellenállás van a lábai közé téve, az nem kell oda neked. Amúgy boltban is pár forintos a cucc. Egy 0,22 mikrós, vagy 0,44 mikrós kondi.

http://www.hestore.hu/prod_100...
http://www.hestore.hu/prod
_100...


feliratokból van rajta pár:
http://www.kdesign.hu/e107_ima...
http://www.soselectronic.hu/a
_...

itt pl az utolsó képen a legnagyobbon látszódik a lényeg: a gyártó logója alatt a kapacitás nagysága: a képen egy 0,68uF (mikrofarad) kondi található.
helló meg van még a gianelli kipu rendszer?
Az a gyújtótrafó lesz, amit méregetni kell :) Primer körben mondjuk 5Ohm vagy alatta, szekunder körben 15kOhm. Az elvárható kb. Az az 1 Ohm az modernebb erősáramú gyújtásoknál is elég kicsi. Bár nem tudom, gondolom könyvből vetted. Előfordulhat, hogy a 6V-osnak kicsi az ellenállása, de ennyire nem saccolnám. Ha van gyári adat, akkor azt kell nézni. Kérdés, hogy melyik verzióhoz írja a könyv, 6V, 12V, tiris? A manual, ami nekem van nem tér ki rá külön. Szerintem neked is az van.