Ha elszállt a tekercs, akkor valami izmos zárlat van a rendszerben, vagy folyamatos túlterhelés. Vagy éppen a "fesszab". Egy 12V-os rendszernek illik legalább 15V-ot produkálnia (egyeirányítás típusától függően lehet több vagy kevesebb is). Egyenirányítva kell 14,4V-ot leadnia.
Valaki meg tudja mondani, hogy mekkora feszültség jön a tekercsről amely a fesszabályzóba megy? Kicseréltem a 2 töltőtekercset mert ellszállt de valószínű elszállt a fesszabályzóm is(mert nincs töltés), de mielőbb azt is cserélném szeretném tudni , hogy a tekercsekről ami feszültség jön az jó-e?
Alapjáraton valami 6v váltóáramot mértem és teljes fordulaton 11-13 v között. remélem jó helyen mértem , ha meg nem azt is kérlek áruljátok el , hogy hogyan mérjek milyen szálakat.
Előre is köszi
na megoldódott a probléma:) a tárcsa oldali távtartóbol elvettünk, a km, meghajtóhoz pedig hozzáadtunk pár milimétert és így már jó:) a féknyereghez meg nem kell nyúlni mert a TDR telónak pont jó helyen van a felfogatása
már csak a hátsó kerék lesz hátra, gondolom azzal kicsit több lesz majd a szopás. jól gondolom?
Üdv DT-sek! Ide írok mert a TDR fórum nem valami élénk! 125-ös '92-es TDR-hez (3MBOO) SÜRGŐSEN keresek jobboldali (rezonátor mögötti) power fedelet O gyűrűvel és ha valakinek van, ne tartsa magában!
Szia.
A bal oldalra kell csak hézagoló!
A menet, és a felni közé.
Be lehet hozni középre.
A 320-as tárcsához úgyis kell konzolt gyártani, a féknyereghez.
A kilóméteróra-meghajtást felejtsétek el, ki is kell hagyni, vagy távtartónak is jó, de ki kell szedni a szimmeringet, és nyakig le kell esztergálni a meghajtó házát.
Utána bicajóra mehet rá.
Helló Apuci. Segítségedet szeretném kérni, már a célegyenesben vagyok a brembo kerék befaragásával, viszont most ott akadtunk el, hogy a kerék nem egyenlő távolságra fut a két teleszkópszártól! hézagolgatással arrébb lehetne tologatni kicsit, viszont a féknyereg oldalán már vészesen kevés a hely. azt akarnám kérdezni hogy neked volt-e ilyen problémád, és végül mi vezetett megoldáshoz? vagy nem is olyan vészes hogy az egyik szárhoz közelebb van mint a másikhoz? fontos lenne köszi
Alapjáraton valami 6v váltóáramot mértem és teljes fordulaton 11-13 v között. remélem jó helyen mértem , ha meg nem azt is kérlek áruljátok el , hogy hogyan mérjek milyen szálakat.
Előre is köszi
VAlaki a sima lc 2 membránját leméri nekem?
Az lc int, ha 4 lapos lenne, az r-esmeg hatos.
Valaki mérje máááá leee:)
Mindent odaadtam, ami a DT-hez volt.
1997es 125ös dt-n hol lehet elvenni a levegőből?
Előre is köszönet minden olvasónak:)
már csak a hátsó kerék lesz hátra, gondolom azzal kicsit több lesz majd a szopás. jól gondolom?
Hívd Cosmo-t: Tel:06-70-526-1565
Neki biztos van, utalhatsz előre is, elküldi postán.
Korrekt, én már üzleteltem vele többször is.
A bal oldalra kell csak hézagoló!
A menet, és a felni közé.
Be lehet hozni középre.
A 320-as tárcsához úgyis kell konzolt gyártani, a féknyereghez.
A kilóméteróra-meghajtást felejtsétek el, ki is kell hagyni, vagy távtartónak is jó, de ki kell szedni a szimmeringet, és nyakig le kell esztergálni a meghajtó házát.
Utána bicajóra mehet rá.