Szasztok! Segítséget kérnék olyanoktól akiknek 80 ccm-es DT-je van. Nekem 50-es MX-em van és elszált a kilóméteróra-spirálom és már a házát is sikerült elbarmolnom... Szval próbáltunk rendelni szerelővel de csak 80-asokhoz meg nagyobbakhoz találtunk. Szerintem a hasonló évjáratú elől dobfékes DT-éknél nincsen sok külömbség az 50-es és 80-as közt szval talán úgyanolyan a kilóméteróra-spirál is. Nah lényeg a lényeg: tudna valaki esteleg képet küldeni a 80-as DT-jén használt spirálról?
kössz szépen, valamit muszély lesz venem a járatáshoz husqvarnat mar nem akarom belerakni. Egyébként nem tudni hogy az olaj miatt volt e gond mert végülis minden rendesen kenve volt csak akkora hő keletkezet valamiért hogy júk éget a dugóra :S
A motorszerelőm azt mondta hogy inkább rakjak bele valami mást amit direkt ehez gyártanak.
Most csak anyi husqvarna olajam van amenyit leeresztek majd belőle KB fél líter. 1700Ft volt egyébként a soproni husqvarna boltba aztán ott is mondta a csávó hogy viszik rendszeresen kétütemű motorokhoz. Astem 2200ről volt leértékelve.
DT- nekem most megvan minden indexem és nincs semmi bajuk (kopkop) de ha esetleg ilyen problémám lenne akkor tudom kit kell keresnem :)
Elődobba nemsok folyytás van de annak se árt. Én azt nem égettem. 110röl 130ra nőtt a vége. Előtte is 130at emnt csak évek alatt lerekodott. Én ugy csináltam, hogy levettem a végdobot, azt a kis szárnyacskát is ami a dísz rajta. Utána pörkölővel felmelegítettem izzásig, hogy világítson a fém, utána ottvolt melette a kompresszor és fulytam bele picit messzebbröl levegőt. A több oxigéntöl kiég a parázs, meg ki is fujja. Ezt megcsináltam 3szor. Addig fujkáltam még ki nem hült, utána ujra felmelegítettem.
Most néztem , ugyan ilyen tipusú Dt-m volt. Ha érdekel tudok adni 4 gyári indexet, nekem kell ha valameik karcos neked vagy valami. Én levettem, tettem rá piciket, 5 rugo a 4 db. Nekem ugy jobban tetszett.
Husgvarna olajat, nekem se ajánlották, állitolag nem ad neki elég kenést...
Amugy olcsobban szerzed vagy mjiért azt rakod bele? Ha tudsz jó áron akkor vennék, van egy 265Rx-es erdészeti bozótnyíró és fűkaszám. Suli után szoktam vele dolgozni, elég sűrűn kell olaj...
jah értem mondták már de hogy kezdjek hozzá kapjam le a végdobot?vagy elsőt is szedjem le és pörköljek oda neki?:D pls vhogy magyarazd mar el hogy hogy kezdjek hozzá:D és mennyit dobna a motoron?
Sziasztok! Szerintetek mien kipufogot érdemes venni a 125 dt -kre?mert ugy érzem nem az igazi ezzel ami most van rajta hogy legyengiti a motort eléggé.olyan 20 ezer ft-ig gondoltam max.Jah es enyém 110 et megy,kinek menyit megy?:D
Mért kéne elnézést kérni:/ Nekem egyszer bevizesedett, szétkelett szedni és mikor raktam össze beleszakadt a fúvóka menete:D Gondoltam egyet elszaladtam boltba ezt 125, japán meg német méret nem egyezik nem lett jó. Vettem bele egy kisebbet azzal meg így jártam. Nemértettem, elmagyarázták miért van. MEgnéztem a fúvókába nem ment bele a tű vége. Vettem bele gyári fúvókár, összerakás előtt bedugtam, és belement a tű....
Márcsak elvből sem fogadok. Az én karbimat még nem kellett szétszedni (kopp kopp), csak hasonló endúróét, és az így működött. Az is Mikuni karbi volt.
Igazad lehet. Én kérek elnézést! Bocsi...
A tű végének egyeznie kell a fuvoka szintjével. Akkor van elzárva. az alapjárati csara végén van egy pöcök, amikor feltekered az egész henger alakú vackot feljebb nyomja, picit kiemeli a tűt, ekkor van alapjárat. Húzod neki a gázt, a tűt fokozatosan emeli feljebb, ezáltal forog jobban a motor.
2 hete volt meg a motorom, én is ki akartam probálni a kisebb fúvókát, igy jártam. Simsonnál kivitelezhető emrt a tű sokkal lejebb ér, Dt-nél nem mert pontosan kivan számolva. Egyéni tapsztalat, karbi full gyári volt.
Ha érdekes, Szegedi vagyok, van egy felesleges 1000-res-em, ha akarod kiprobálhatjuk, viszek egy Etz 125 fúvókát, szemmel nem veszed észre mennyivel ksiebb vagy nagyobb de már abba nemfog belemenni.
a kipufogó szűkítés a legegyszerűbb és a legjobb
és még ráadásul sokkal kevesebbet is fog enni
nekem volt a szimóba és így beérte 1.8 literrel hosszú távokon
ŐŐőőő Nem. Nem igazán tudok segíteni. Mivel még nem csináltam ilyet, csak ötleteim vannak. Ha az olajszivattyút kikötöd, akkor van 1 felesleges bowdenszálad a gázkarról. Na ezt a bowdent kéne ráeszkábálni a powerre, a nyitó ágra, és a nyitás meg van oldva. A zárás már elég necces. A záró oldali bowdenre 1 rugót kéne rakni. Nem túl erőset, mert akkor a gázhúzástól el fog fáradni a kezed. De ahhoz viszont elég erőset, h a powert vissza bírja húzni. Nem biztos, h működik, de ha az elektronikát mindenképp ki akarod iktatni, ezt az 1 megoldást látom rá. Esetleg szerzel még1 bowdenelosztót, és akkor az olajszivattyú is megmaradhat. Lehet, h a két ág fel van cserélve a rajzon, erre nem emlékeszem pontosan, h melyik a nyitó, és melyik a záró oldal. De ha vkinek van jobb ötlete, azt várom! Boccs a rajzért, de nem vagyok paint zseni, és így egyszerűbb elmagyarázni.
Ja és én ezt az egészet ellenzem. Egy DT-vel ilyet csinálni, olyan, mintha megerőszakolsz 1 kislányt. De ahogy érzed. Minden jót!
Előre is kössz a segítséget.
A motorszerelőm azt mondta hogy inkább rakjak bele valami mást amit direkt ehez gyártanak.
Most csak anyi husqvarna olajam van amenyit leeresztek majd belőle KB fél líter. 1700Ft volt egyébként a soproni husqvarna boltba aztán ott is mondta a csávó hogy viszik rendszeresen kétütemű motorokhoz. Astem 2200ről volt leértékelve.
DT- nekem most megvan minden indexem és nincs semmi bajuk (kopkop) de ha esetleg ilyen problémám lenne akkor tudom kit kell keresnem :)
Amugy olcsobban szerzed vagy mjiért azt rakod bele? Ha tudsz jó áron akkor vennék, van egy 265Rx-es erdészeti bozótnyíró és fűkaszám. Suli után szoktam vele dolgozni, elég sűrűn kell olaj...
5839. hozzászólás. Nem ártana néha kicsit visszaolvasni...
Igazad lehet. Én kérek elnézést! Bocsi...
2 hete volt meg a motorom, én is ki akartam probálni a kisebb fúvókát, igy jártam. Simsonnál kivitelezhető emrt a tű sokkal lejebb ér, Dt-nél nem mert pontosan kivan számolva. Egyéni tapsztalat, karbi full gyári volt.
Ha érdekes, Szegedi vagyok, van egy felesleges 1000-res-em, ha akarod kiprobálhatjuk, viszek egy Etz 125 fúvókát, szemmel nem veszed észre mennyivel ksiebb vagy nagyobb de már abba nemfog belemenni.
és még ráadásul sokkal kevesebbet is fog enni
nekem volt a szimóba és így beérte 1.8 literrel hosszú távokon
Ja és én ezt az egészet ellenzem. Egy DT-vel ilyet csinálni, olyan, mintha megerőszakolsz 1 kislányt. De ahogy érzed. Minden jót!
de sufnival csináltam+ Becsavartam egy csavart tokéletesen mukodik
(a rugoba ellentétesen nem teljesen be)