Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!.....
Csak nem motort veszel Apuci?.........
Nem dellorto, hanem mikuni karbi...
Nehogy megpolírozd vízpapírral!
Gumis tömítés van rajta a tűn.
Valszeg valami retek költözött közé.
A fészekbe, ahová beül, 1,5-es, vagy 2-es fúrót forgass meg, óvatosan az ujjaid között.
Ezzel felújítod a fészket.
A gumit a tűn, meg kézzel letörlöd, és szemrevételezed, hogy ép -e a felület.
Jó lesz!
Úszószinthez ne nyúlkálj, csak ha így sem tömít!
Nem zár a tűszelep, szedd szét a karbit és pucold ki.. Picit meg is lehet csiszolni 600-as körüli vízpapírral.
próbáld meg azt hogy lejjebb álitod az uszószintet vagy ha nem ez akkor nem tudom mi lehet vele
Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy DT 125R-em,amin most cseréltem karbit.Egy mikuni karburátor van rajta.Miután felraktam és kinyitottam a benzincsapot,a karbi bal oldalán lévő tulfolyón(ami az alapjárati csavar mellett van)folyik a benzin,valamint a karbi alján lévő tulfolyóból is folyamatosan folyik a benzin!Eleinte ha megkocogtattam akkor abbahagyta,de most már ez sem segít.Mi lehet a probléma?Remélem valakinek van valami ötlete rá,köszönöm.
Nem, az még benne van és tartja is, de nem elég erősen és váltás közben, ahogy felfelé nyomom a kart, néha behajlik a vége és ilyenkor nem sikerül a váltás. Ha végre lesz időm, kitalálok rá valami okosságot...
Hi all!
Dt 80 hoz 2 bowden eladó.
3000- a kettő.
Eltört benne a rugó?
ha igaz, ez az: 06-34-372-828 mobil: 06-20-427-1314
De nagyon nagy számokban tudnak beszélni.... (power motor 25e ?!)
akkor ereszkedek egyet, hátha... :)
köszi!
Én már megHetráztam vóna............
Én ezért vettem alapból sz@rt. Kívülről jól nézett ki, mármint minden műanyag eleme megvolt, (ülés szakadt) de a hengert szétkaristolta a dugattyú. A motorját rendbehoztam, csapágyak, szimeringek, henger dugó, stb, a műanyag elemeket lefestettem (tankot is), elektronikát átnéztem és azt is gatyábaráztam. Végülis egy hónapomba került, de most már összeállt a gép. (csak ezzel a nyomorék váltókarral kéne kezdeni valamit, mert az a rész, amit lábbal "tapos" az ember, az behajtható és persze, hogy pont váltás közben csukódik be...
és a legjobb amikor ott derül ki hogy a kedves hírdető kamuzott a hírdetésben... énis jártam már így. debrecenből mentem dunaújváros mellé motort nézni. hírdetésben az állt hogy A1-el vezethető. odamentem egyrészt szarrá volt már kopva, másrészt forgalmi 21kW-s...és tagadta hogy azt írta. mire hazaértem természetesen át volt javítva a hírdetés ennyit erről
Próbáld ki lejtőn.
Ha ott is csak 100 6.-ban, akkor fojtás.
Ha leforog, akkor hosszú az áttétel, vagy gyenge már a motor.
Vagy tényleg dagadt vagy............

Annyi fos van a piacon............hogy rohadjon megazakurvaélet......
Hétvégén 30.000.-ért kocsikáztam el benzint, 700km-ert vettem a nyakamba kishazánkban, s láttam 5db...FOST.
sziasztok
úgy tudom hogy tatán vagy tatabányán van egy dt bontó
valaki meg tudná nekem adni a tel számát?
fontos lenne
előre is köszönöm
eladó dt 125 mx '81 bokorugró szöcske , motorilag jó erőben van , fékek , futómű , gumik is jók . 65 000 FT . Bővebb info : 06 30 866 2022
Olvasgattam másik fórumon is (vagy talán itt) , hogy a DT-sek arról panaszkodnak, hogy hatodikban nem megy úgy a gép, mint ötödikben. Ötösben simán elérnek egy bizonyos sebességet amit hatosban már nem tudnak tartani, de ötösben vígan gyorsul tovább is. Szóval ezzel nem vagy egyedül. A miértjére még nem jöttek rá, de valami "gyári" tiltást emlegettek, amit soha senki nem talált még meg.....
Talán itt tud valaki mondani valamit ezzel kapcsolatban.
Nekem a négyes váltómmal szerencsére nincs ilyen gondom.
sziasztok!
Adott DT125R elsősorban városi szaladgálós. Kicsit kimozdultam a városból, és a tünet a következő: 5-ben 100-ig elforog, 6-ban elkezd lassulni. Tudom dagadt vagyok. :) egyéb ötlet? Egyébként jön-megy pörög, teszi a dolgát.
Előre is köszi!
Valami gebasz lett a gépemmel, kicsit átírta a szöveget. Szóval Levi:
Nem teljesen ott a legjobb a hatásfoka, ahol a legkönnyebben jár, hanem ott, ahol hirtelen elkezd húzni.
Elég ostoba gondolat a teljesítmény és a nyomatékgörbe találkozását nyomatékcsúcsnak hinni.

Levi: Nem teljesen ott, ahol a legkönnyebben jár, ahol a legjobb a hatásfoka az hanem ott, hanem ahol hirtelen elkezd húzni. Az a pont, ahol már a javára dolgozik a vezérlés és a rezó, de a lehető legkisebb a fordulatszám.

Doszika: Ha üzemórában méred a fogyasztást, akkor igazad van, de ha liter/100km, akkor számold hozzá, hogy nagyobb fordulaton gyorsabban haladsz! Ha az egyik fordulaton kétszer annyit eszik meg 1 perc alatt, de cserélbe háromszor olyan messzire elmegy, akkor kevesebbet fogyaszt ugyanolyan távon.
milyen kihalt lett a topik.
Dtnel minden jatszik mert 74737262-4-38fele fojtassal jott ki ergo mashol mennek...
Az mért ostoba gondolat hogy ott hasznalom a motort ahol a motor a legerősebb és a legkényelmesebben jár, ja és még a rezo is arra a tartomanyra van tervezve :) hmmm hulyeseg is ott hasznalni egy motort ahova terveztek... Es az higy kevesebbet eszik nem azt jelenti hogy kiszegenyedig es esetleg megragad vagy csak jobban kopik, egyszeruen arra a fordulatra van tervetve a rezo, ott tőlt a legjobban a kipufogo. Probald csak ki hogy ha tobb olajat raksz a benzinhez, 3-4ezres fordulaton sokkal jobban fustol mint pl8ezernel mert kis fordulaton a visszatolto hullam nem tudja az egesterbe nyomni az anyagot...
Szia.
Na ebből a válaszból látszik hogy ez a fordulat/fogyasztásos dolog egyénfüggő... Levi máshogy látja, te is.
Én meg győzöm követni az érveket