Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad is van meg nincs is mert találkoztam már dt-vel aminek nem volt ólajzás meg fordszám mérő az elkopott fogaskerék véget bár lehet nem gyári volt benne hanem valami gagyi
De még mindig hangsúlyoznám nem rossz motor és csak is saját vélemény!
nekme megér így mondjuk 6 rugót postával, ha a többi hullafdék előkerül, arra majd elküldöd.
ne súlycsökkentés, hanem sokkal olcsóbb a fogaskreket műanyagból fröcsönteni, vag práselni vagy akármi, mint fémből kifogazni
egyszerű súlycsökkentés... nincs szükség fém fogaskerékre, a vízpumpád egy teljesen fix tengely, egyik felén a fogaskerék másikon a lapátok, az olajpumpád ugyszintén egy tengely egyik végén fogaskerék másik végén a pumpa mechanizmus ami meghajtásához nem kell nagy nyomatékot átvinni, erre teljesen megfelelő az a műanyag fogaskerék. Pl honda fogaskerék vezérlés, oda erős fogaskerék kell mert nem kis nyomatékot kel vinni a vezérműtengelyekhez, de itt szinte elhanyagolható az nyomaték ami kel ezeknek az eszközök működtetéséhez. Ennyi, az a fogaskerék nem fog neked elkopni nem lesz semmi baja lehet tovább megy majd mint a főtengelyed végén lévő fogaskerék...
Szerintem nem véletlenül nem raktak oda fém fogaskereket.
Gondolom ha ezen három (fordszám mérő, vízpumpa, olajpumpa) "eszköz" közül bármelyik meghibásodik, akkor nem a fontosabb fém fogaskerekek, hanem a kevésbé fontos műanyag fogaskerekek mennek tönkre, és pl nem blokkol le emiatt a meghajtó rendszer és vele együtt a hátsó kerék, mondjuk egy előzés közben, mert az olajpumpába valami kosz került.
Vagy valami ilyesmi. (Ha valaki tudja a tényleges okot, megírhatná )

Szerintem,
G.
nem nézem le mert márka társ és tényleg egy jó motor csak műanyag alkatrészt magam részéről nem csipem mert sokat csinálok ami elkopik
az idő sajna dolgozik és amikor elmegy az ólajzás egy műanyag alkatrész véget az elég szar ügy
Persze ez saját vélemény és nem le vau vau
mikor jösz Szekszárdra endurózni ?
a 80as dt-nek egy gyenge pontja van
egy szinte nulla forintos kis persely elkopik
annak a fogaskeréknek a "közepe" ami a kuplungot és a berúgókaron lévő fogaskereket összeköti
amúgy a 125 és a 80as dt között nincs olyan egetverően nagy különbség
tehát itt most igen az a két műanyag fogaskerék ( 80asban pontosan nemtudom hogy van) 125ösben 3db műanyag fogaskerék van, 1 fordulatszámmérő spirált hajtja, 1 olaj és 1 a víz pumpát, na most annak a vízpumpának az ellenállása nem jelentős tehát teljesen fölösleges oda fém fogaskereket tenni, plusz súly forgó tömeg stb. A műanyag teljesen megfelel

Bocs, nem kötekedni akartam de eléggé lenézőnek éreztem amit mondtál
nem le vau vau mert egy jó motor
nem is mondtam köze volna hozzá de azért na
A blokkban két műanyag fogaskerék van, az egyik az olajpumpát, a másik a fordulatszámmérő spirált hajtja meg. A motor erőátviteléhez nincs köze.

G.
Hiányzik a keverékállító csavar rugóval, alátéttel, gumigyűrűvel, illetve a súber (tű, rugó, fém leszorító korong, és a kupak, ami két csavarral rögzíti mindezt a karbira). A legbosszantóbb, hogy tuti meglesz valamikor, amikor nem is várnám.

G.
Szerintem a meghajtó fogaskerék meg az olaj meghajtás de mind1
Nagyon jó meg minden de ez a véleményem remélem nem baj
mármint dt 80 ? nem tudom mire gondolsz de az a motor szószerint elpusztithatatlan... cserébe nem is egy erőgép
Te tudod de szerintem nagyon nem az igazi a 80 műanyag fogaskerék meg stb
nem kell 125 :/ elég 80 :D
Szia
Szerintem ved meg enyémet és nem csalodsz
sziasztok! dt80lc2 vásárlása előtt állok és azt szeretném megtudni hogy miket kell rajta megnézni hogy tudjam nem egy hulladékot veszek. köszönöm :D
Sziasztok
Nem dt de volna egy Mtx 125 poweres cserélném valami 600 vagy 650
persze csak is endurci
Hátha van itt köztetek aki szeretne kisebb motort
oszt melyik felét?

Van pár hulladékom ithon, hátha..
Ráadásul nem találom a karbi felét, így én sem tudom eladni, pedig csak 6000-et kértem volna érte.

G.
ebayról a 21es 8500 ért kézben van.
illene századon belül lennie.
Hali!
Érdeklődnék dt50-es hengert mekkora tűréssel kell fúrni?