Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah grat neked is.
Akkó kézenfogva megyünk 600-ast nézni?
mikor használtad a detonálás előtt? lehet hogy eddig is szegény volt a keveréked, és most hogy jött ez a hidegebb levegő mégjobban kiszegényedett. Sok dolog okozhatta ezt, az hogy a gyertya elcsöppen, magas hőmérséklet miat lehet, ergo "nem a gyertya hibája" pláne ha 8000-et mentél ezzel a gyertyával, itt valami karburálási bajok lehetnek vagy lendkerék elfordult, de ez csak ilyen nagyon elméleti dolog. Karburátorral lesz szerintem a baj. De ha GI vagy Emzoli benéz ide és meglátja a képet meg mondja egyböl
na, az én dt-met is elvitték sajnálom nagyon, most már elmondhatom hogy jó motorok ezek, 2év 20 000 km és sok élmény
Januárban vettem akkor már ez a gyertya volt benne, azóta már több mint 8000 Km-ert mentem vele.
A gyújtás Ducati energia és nem nagy az előgyújtás.
Autó gyertyája nem túl jó választás, mert túl hosszú a gyertya menetes része és esetleg beleérhet a dugóba.
Vagy túl nagy előgyújtás, ha megszakítós a rendszered...
De ha a benzi-levegő keverékre gondolsz nem kevesel nagy fordulaton.
Valamilyen NGK autó gyertya még ezzel vettem a különolajzóját már régen kikötöttük 40-es keverékkel használom.
az hogy kilyukadt a dugód nem biztos, hogy gyertya hibája, milyen volt benne? lehet attól is hogy hűvösebb van és szegény a keveréked
br9es
mi a tervezet?, ha egyhengert akarsz (bár nem mentem még az én 650-es gépemnél kisebb egyhenger/4t vel) és valami régebbi verziót 500.000 alatt ,akkor szerény véleményem, hogy 600-650 est végy!
Sziasztok! Dt 50-be (AM6-os) milyen gyertya kell? Mert ami volt benne tegnap elolvadt és kilukasztotta a dugattyút.
ccm? kivitel?
van már elképzelésed?
láttam valamelyik nap használtautón egy szép 600as xt-t sm szettel, 400 körül
Aham....arra fáj a fogam.
De annyi a pusztulat.....
Na mindegy, kivárom.
Akkor most jöhet a 4T!?
Sziasztok! volna egy olyan kérdésem h a DT-m nél a berugótengelyen van fogaskerék nem megy vissza a helyére teljesen és mikor berugom karsog..... Ez miért van?
Köszi a bővebb infót, el se hinnéd menyit segítettél vele
Mikor jön a következő vas?
Van már kiszemelt?
A 6 Voltos rendszer szerintem tuti nem szereti a 12V- os trafót, és fordítva...
Elkelt a DT-m....
Hát szerintem gyárilag nincs nagy rés az 1 és a 2 között. Valószínűleg hosszú az áttételed és amiatt ekkora a "lyuk" a két sebesség között.
De ez függ a fojtásoktól is. A sajátom 23 lójával 16/55-ös áttétellel, semmi lyuk nincs a sebességek között.
Kellemes kis gép:
Nekem ilyen van, rendszámos, én megvagyok vele elégedve, fogyasztása nekem aszfalton eddig mindig kerek 5 literre jött ki, két személlyel is, meg szólóban, bár nyilván szólóban jobban veretem, mint utassal. Ereje nekem bőségesen elég, 110 felett még nem mentem vele, de még van benne tartalék, csak már olyan érzésem van, hogy felrepülök. Ami elég rossz benne, hogy terepen, földutas emelkedőkön csapatva túl hosszú a kettes, nagyon nagy az 1-2-es közti áttételkülönbség. Volt előtte 80-asom, azon jó arányban jöttek a fokozatok. De ezen ez az 1-2 ez nagyon bántó. Sokszor 1-esben már bőg, de a 2-es túl hosszú még ahhoz, hogy elvigye, meg alapból nem tudsz olyan gyorsan menni a terepviszonyok miatt. Aszfalton persze ez nem számít. Ha meg kisebb láncáttételt teszel rá, akkor meg aszfalton fog nagyon bőgni 80 felett.....