mikor használtad a detonálás előtt? lehet hogy eddig is szegény volt a keveréked, és most hogy jött ez a hidegebb levegő mégjobban kiszegényedett. Sok dolog okozhatta ezt, az hogy a gyertya elcsöppen, magas hőmérséklet miat lehet, ergo "nem a gyertya hibája" pláne ha 8000-et mentél ezzel a gyertyával, itt valami karburálási bajok lehetnek vagy lendkerék elfordult, de ez csak ilyen nagyon elméleti dolog. Karburátorral lesz szerintem a baj. De ha GI vagy Emzoli benéz ide és meglátja a képet meg mondja egyböl
mi a tervezet?, ha egyhengert akarsz (bár nem mentem még az én 650-es gépemnél kisebb egyhenger/4t vel) és valami régebbi verziót 500.000 alatt ,akkor szerény véleményem, hogy 600-650 est végy!
Sziasztok! volna egy olyan kérdésem h a DT-m nél a berugótengelyen van fogaskerék nem megy vissza a helyére teljesen és mikor berugom karsog..... Ez miért van?
Hát szerintem gyárilag nincs nagy rés az 1 és a 2 között. Valószínűleg hosszú az áttételed és amiatt ekkora a "lyuk" a két sebesség között.
De ez függ a fojtásoktól is. A sajátom 23 lójával 16/55-ös áttétellel, semmi lyuk nincs a sebességek között.
Nekem ilyen van, rendszámos, én megvagyok vele elégedve, fogyasztása nekem aszfalton eddig mindig kerek 5 literre jött ki, két személlyel is, meg szólóban, bár nyilván szólóban jobban veretem, mint utassal. Ereje nekem bőségesen elég, 110 felett még nem mentem vele, de még van benne tartalék, csak már olyan érzésem van, hogy felrepülök. Ami elég rossz benne, hogy terepen, földutas emelkedőkön csapatva túl hosszú a kettes, nagyon nagy az 1-2-es közti áttételkülönbség. Volt előtte 80-asom, azon jó arányban jöttek a fokozatok. De ezen ez az 1-2 ez nagyon bántó. Sokszor 1-esben már bőg, de a 2-es túl hosszú még ahhoz, hogy elvigye, meg alapból nem tudsz olyan gyorsan menni a terepviszonyok miatt. Aszfalton persze ez nem számít. Ha meg kisebb láncáttételt teszel rá, akkor meg aszfalton fog nagyon bőgni 80 felett.....
Akkó kézenfogva megyünk 600-ast nézni?