Királyság na szóval kellene cdi, power vezérlő egység, féknyereg, hátsó lámpa, ha van valamid email címet adj meg v tel számot h feltudjuk venni a kapcsolatot mert egyik srác mondta h neki vannak cuccok de se vissza nem ír, se elérhetősége nincs :D
üdv. Dávid
Közben rájötten, hogy az elöbb rosszul mondtam. A láncvezető, amit mutattam az előző képen, az a hátsó fogaskerék elött van a lengőkarra szerelve.
Amit te mutattál, az valószínüleg gyári megoldás, meg egy kis olajos sár rajta.
Az enyémen kb így néz ki a dolog: http://n1.vatera.hu/photos/c0/...
(A lengőkar a képen fejjel lefelé van.)
A te vázad régebbi kiadású, mint az enyém, ezért különbözhet tőle.
Nálam az általad mutatott láncvezető műanyag, egy U alakú műanyag darabka, ami egy csavarral van felfogatva a lengőkarra. A lengőkar végén a trapéz alakú láncvezető van, amit az előző hozzászólásomban mutattam, (csak ott fekete, nem világos színű és kicsit más a formája. Tehát ilyened nem biztos, hogy lesz.
Ráadásul nálam ez az egész egy műanyag burkolat alatt van elrejtve, szóval a fényképpel nem sokat segítenék, meg most nem is tudtam lefotózni.
hello
ngk b9 es van benne a dt 80ban nekem
és ma beindult de aztán megállt, majd már nem indult és csak párat röffent és kész...
nézem a szikrát, a gyertya belső pólusának körül szikrázik..
kívülre nem jut el a szikra ahova kéne..
gyertyagond?
érdekes mert hidegen még beröffen
de valszeg csak éppenhogy akkor----
Amugy te hogy tudtad szétszedni? Én ma kicsavartam midnen csavart de nemtudtam szétszedni :S vagy ha új hőgombát teszek bele akkor nemfog vissza menni?
Szia! Gondoltam, hogy megkapom, hogy minden gyújtás elektromos. Igazad van, megszakító nélküli.
Köszi a képet, ha nagyon ráérsz majd, a motorodon lévőről is küldj egy képet, mert sokat segítene abban, hogy hogyan van rögzítve. Tényleg nem tudom, hogy mennyi darabból rakta össze valaki előttem ezt a gépet, de már sok barmolást találtam rajta. Előre is köszi!
N.
Hali!
Tud valaki képet feltenni dt 50 láncvezetőről? Sehol nem találok, és a gépkönyvben se találok utalást rá. Az enyémre biztosan kókány került valamikor. Így néz ki. A gép léghűtéses, de már elektromos gyújtással. Nem tudom az évjáratát. A motorszáma, ha ez mond valakinek valamit: 5M6-080164. Az is lehet, hogy miden fő alkatrésze más gépről származik.
ma pont ezt akartam h visszanyomom kezzel de nemtudtam h kell szetszedni mert amit kicsavartam csavar csak a hatlapot tartotta de hnap megprobalom meg 1x es veszek hozza masik hogombat
Nekem is ez volt ha tetet kapott mikor rajta volt a gyújtás kiakadt és nem ment vissza. Szét kelet szedni és kézzel visszanyomni a mutatót.Akkor tuti hogy a hőgomba.Én is kicseréltem és működött azután rendesen.
eddig nemvolt az h kiakadt a mutato csak akkor amikor ratettuk a merore azota visza se megy megneztuk ma sehol nem testel leszepen elvan vezetve ugyhogy mar tanacstalan vagyok hogy most miis a rosz
annyira nem vágom a dolgot, de nekem akkor akadt kia mutató, amikor letestelt a váznyakhoz vezetéke. De ki tudod szűrni, hogy ludas-e a gomba. Mikor ráteszed a gyújtást, kiakad a hőfokjelző óra mutatója, húzd le a vezetéket a hőgombáról. Ha lemegy a mutató, akkor a gomba rossz. Ha nem, akkor vagy az óra, vagy valahol testel a vezeték.
sziasztok eladnám megmaradt dt 125és tdr 125 alkatrészeim:
tdr 125 blokk hajtókar hibával henger nélkül kompletten gyujtás álló forgó résszel 25 000ft gyujtás nélkül 15 000. van még egy dt 125r blokk is szétszedve fötengely henger nélkül gyujtással 20 000ft gyujtás nélkül 10 000. van power motor, power vezérlő elektronika kerekek, fékek, vázak stb. nem csak amik a képen vannak
szia. del utan megnezem de most lett osstekotve rajta minden es nem kokanyba hanen hozza erto szakember csinalta 8de azert megnezem hatha . ugy is jo hogy fent ahol csatlakozik az orahoz megmerem az ellenallasat?
üdv. Dávid