Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok valamilyen oknal fogva nem jelez a muszerfalon a vizhofok jelzoje meg mertuk a hogomba ellenallasat amikor gyujtason volt 9-10 ohm kozott volt. Es a mutato at fordult atfordult teljesen a piros iranyba szinte nem is lehet latni tudtok erre valami megoldast hogy erre hogy jelezzen? ja es 80as lc1es geprol van.szo
valaki tudja hogy az LCII alaplapra találnak a TDR tekercsek?

Még nem vettem meg de csak sajnos ilyet kapok .....
Az a kehelycsőnek a szívócsöve, s jobb oldalon a karbi végén van.
Na nekem az már nincs.
Mert az összes szmötyit felszívja.
nah végre meg van mi volt a baja a kis dt-nek
a karbi az egyik "szellőzőnek" a csöve meg volt törve és ez miatt volt szar
Szia!
Azért fulladsz hidegen, mert a 2 ütemű motorokat melegíteni kell. Addig ne ráncigáld míg nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Azt meg hogy érted hogy csak üresben indul el? Értelemszerűen a motor nem sebességben rugdososd.
Vagy lehet én értem rosszul
Sziasztok van egy yamaha dt 125-öm, és hidegen lefulladok vele folyton... és csak akkor indul el a moci ha üresbe vágom.. mi ennek az oka? kédi egy laikus:)
Üdv mindenkinek!Himbába tűgörgőt honnan tudok venni?Esetleg valakinek nincs bontottan?
üdv. tatám valami elérhetőséget toljál már, mert érdekelnének a cuccok össze akarom rakni a gépemet :D email-t v telszámot vegyük fel valahogy a kapcsolatot v itt a számom 0630/602-4984 email sziszi0406@citromail.hu
Sziasztok lenne egy-két dolog ami megmaradt motoreladásból LC2- ről valók.Eladó vagy cserélhető krossz cuccra pl:szemüveg ,térdvédő,protektoring...
A gyári is úgy van összehegesztve.. Keresni kell egy CO-s vagy awi-s hegesztőt némi fekete festéket és öröm boldogság, semmi sem fog látszódni. A sebesség adat meg GPS-es érték, nem szeretem átbaszni magam a sebességmérő valótlan eredményeivel..
Én a helyében nem vagdosnám meg a gyárit, inkább vennék egy szar rozsdás régebbi dt-rezót, és ha abba van folytás akk szétvágni, összeheggszeteni és szépen lefesteni. A gyárival is kimegy 130, legalábbis nálam kiment. l
ELADÓ! egy DT125 supermoto hátsó kerék, 17 colos! tárcsával!
egy az egybe rámegy az R-es DT-re az ég világon semmit nem kell rajta alakítani! sürgős lenne, olcsón eladó! JA ÉS KÜLLŐS!
köszi szépen! jelenleg egy 2005ösre próbálom összekaparni a pénzt, szóval ezt megúsztam. csak azért kérdeztem rá nálatok, mert valamelyik nap beugrottam a helyi motorosboltba egy két cuccért, és mivel ismerem az eladó és elkezdtünk beszélgetni, ő mondta, hogy az új dtből ha ki akarom venni a fojtást, ott kezdődik, hogy CDI, powervezérlő csere, és hogy az ilyenolyan sokba van. Illetve érdekelt olyan embereknek a véleménye is motorról, akiknek van is ilyen, nem csak hallottak róla, hogy igen van ilyen is.
Gyári kipuból kiszedhető minden fojtás, de szét kell vágni hozzá a kiput. A hátsó dobot nem hagynám meg, mert a hangja nem szép, de legalább kő nehéz. Az elektronikát meg kell piszkálni, mert anélkül sokra nem fogsz menni. Miután hozzáállítottad a karbit egy olyan 130-as tempót lehet vele menni, a fogyasztás nekem 3-6 között van csuklóáállástól függően..
Esetleg mondjuk ne a gyújtásmodul fordszámtiltásával kezdje?
D:)
Lenne egy fontos kérdésem. Ha nem gyári a motor, mert szupermoto kerekek vannak alatta, attól még átmegy a műszaki vizsgán? Apuci főleg tőled kérdezem mivel neked van olyan kereked.
hali úgy lenne a legjobb hogyha a rezonátort kicserélnéd valami tuningra.. a szívi membránt is cseréld tuningra és a karburátotr is cseréld le legalább 28 asra rem tudtam segíteni
A féklámpa égőjét még cseréld ki, hátha az a gond.. de lehet, hogy a lábtartó.. komolyan..
üdv. nyeregben vannak betétek milyen álapotú?
a power vezérlóért meg sok egy kicsit a 10-es, 5 körülmennek CDI van 10-körül bontottan.
nah ma megint próbálgattam a dt-t
125 fuvival, álligattam a tűn, majd 120-as gyári fúvókával is kipróbáltam ott is variáltam a tűvel, levettem a légszűrő oldalát, kivettem légszűrőt, úgy is mentem egy kört, mindenféle kombinációt kipróbálta, visszaraktam a gyári kipufogót, azzal se volt jobb, megnéztem a power csekkol, totál ki is nyit, kisebbre vettem a gyertyahézagot most 0,8 a gyári érték pedig 1 mm.
Pici változás mutatott némely kombinációkkal de inkább csak szarabb lett, a karbit még nem bombáztam szét, mert látszatra tiszta, de most még is szétszedem, nincs már ötletem mi a baj
talán még annyi, h a gyári elektronikai folytás újra működésbe lépett, mert talán szétcsúszott az a kábel ami kiiktatja, bár ezt igen valószínűtlennek tartom.
Konkrétan az van ,h megyek vele pl 2-esben szép lassan húzom a gázt egy ideig szépen megy, nő a ford. szám és szép komótosan gyorsul a vas, majd el kezd "darálni" húzom tovább lassan gáz, már rángat is kissé majd ha elérek egy bizonyos gázpozíciót egyszer csak kilő mint a barom.

ha valakinek van tippje mi a baj, még ha azt lehetetlennek is tűnik akkor is írd le, hátha, köszi
hát a régebbi 03 előtti dt-k némelyikében is előfordul elektronikai folytás ami ha jól tudom a gyújtáselektronikában(CDI) van, azt költségesebb kicserélni, mivel kell egy új folytatlan cdi, az újabb 04 utáni dt-k folytása viszont nagyon egyszerű csak egy kábelt kell letestelni a fejidomnál, tehát házilag megcsinálható, de mondom ez a legtöbb motorba már nincs benne az enyémbe se volt már.
Köszi szépen! Olyan kérdésekre is választ adtál, ami fel sem merült bennem. Mar csak egy maradt. Ha olyat veszek, ami meg elektronikusan le van folytva, akkor hogy és kb mennyiért tudom kivenni azt belőle?
Van egy felújított zárszerkezetű szép állapotú LC1-es gyújtáskapcsolóm eredeti kulccsal ha valakit érdekel 06-30-703-2151
Először is ez a gyári supermoto annyiban különbözik enduro társától ,h excel felnik vannak alatta elöl 300-as tárcsával valamint a teljesen más villa van alatta, ami keményebb és rövidebb is mint az enduroé. Az idomok nem vmi csúcsminőségűek nincsenek lakkozva mint pl az xt125x-é, natúr műanyag és kész, vigyázni kell rájuk mert így könnyen karcolódnak, amúgy faxa puhák, nem törnek viszont a kék idomok gyorsan színüket veszti, kifakulnak, mint azon a képen mint amit kiraktál, ezzel ellentétben a fekete idomokra ez nem jellemző. A 04-utáni dt-ről azt kell tudni ,h folytottabbak mint pl egy 98-as dt bár a régebbi dt-k közt is találni teljesen nyitottat vagy totál folytottat, ez motor függő, Az viszont biztos, h a 04 utánik mind le vannak folytva rendesen, ez a dolog kimerül egy elektronikai folytásban, ami 15 le-re visszafogja, de ezek általában már rég ki lettek iktatva az első szervizelésnél ez után kb 23 le lehet és még a kipufogóban van folytás, a rezóban és a végdobban is. Én vettem a sajátomra egy komplett giannelli rendszert ami nagyon vaddá tette a gépet a gyári állapothoz képest így kb 30le körül van, ilyen rendszert viszont nehéz találni használtan, szemfülesnek kell lenni.
A fogyasztás attól függ, h mennyire húzod neki, nálam 80-as tempónál 3,15-re jön ki, de akár 7-8ra is felmehet. A blokkot illetően annyit tudok ,h olyan 25-30ezret elmennek bontatlanul ,de persze ez attól is függ hogyan hajtották azt a motort.

ha még van vmi, akkor nyugodtan kérdezz
szia! hát azt nagyon megköszönném. úgy egyáltalán a motorról is, meg hogyha ki akarja szedni az ember a fojtásokat, mennyibe fáj, illetve mennyire barmolja szét a motort.