Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zárójelben a power elektromos motorjára gondoltam
Na srácok kész a motorom :D Nagyon pöpecül jár, már csak be kell járatni.

Szerintem a power bárhogy bekormolódhat, a motorom most volt szerelőnél és mondta a szerelő hogy csunyán bevolt már kormolódva és nehezen járt (ezt én is tapasztaltam amikor megnéztem, és elöte feltünt hogy a motor is erölködik) szóval ráfért egy tisztitás. És a motor rendes körülmények között üzemelt igaz lehet hogy évek óta nem volt tísztitva. Egyébként ha meg bekormolódna akkor szét lehet szedni és kitisztítani. Ennyi az egész.
Köszönöm a pirospontost meg a válaszokat.. na és ha pont akora betétet teszek a súber főlé hogy csak addig lehet húzni a gázt hogy nem nyit a power? akor is betud kormolódni? mer itt 1-2 en irták hogy bekormolódik de szerintem ez nem lehetséges..vagy igen? (mer nekem volt wr/yz 125 ösöm és abba ilyen nem igazán tudott előfórdűlni.. jo tudom az nagyob fordulat meg az más..de akoris..)vagy olyat teszek be hogy épp nyison a power..
Kössz a válaszodat, engem inkább a sok gányolással járó megoldás érdekelne. Tudnál segíteni?
Ez a legjobb ötlet! Súber főlé teszel 1 valami vackot, és nem gányoltál, nem kötöttél ki semmit, minden marad a helyén, csak nem tud nyelest húzni. Egyszerű és műxik. Az N-es simókban is volt ilyen folytás... Mezei pirospont. Saját magadnak megoldottad a problémát.
A gyűrű kiszedést meg nem ajánlanám. 1részt sokat kell érte bontani, másrészt hamarabb elkopna, mint ha 2 lenne benne. Ezt felejtsd el!
Csinálsz a kipufba(közvetlenül a hengernél)szükitéstPl alátét+a légszürönél a torkot beszükited
Köszönöm nektek a tanácsot.. még azon is gondokodtam hogy a légszűrő... na igen egy imserősőm (Ragó Bence) neki van egy mtx e 80as.. na és neki tettünk őő párna szivacsot a légszűrőbe... és maximum 3500 ig pörgöt... amúgy meg rendes légszűrőszivaccsal 8-9 et .. na és még ezen gondolkodom hogy a dt be tennék hasonlot. persze azér 3500 nál jobban pörögjön.. nos? vagy esetleg még a súber főlé beteszek egy betétet vagy valamit hogy ne lehessen neki jobban oda húzni..nos? vagy még azon vakarózom hogy mivan ha egy gyűrűt kiveszek? de nemtom szerintem itt azár ezt már nem kellene .. vagy igen?

köszönöm--
A főfúvókának semmi köze a tűhöz. A tű az úgynevezett kehelybe lyár, a fúvoka pedig az alsó végén van menettel. Ez csak az átfolyó benzin mennyiségét szabályozza. Az alapjáratot pedig egy másik csavarral lehet szabályozni. Akkor pörög fel, ha a karbiban van vmi disznóság.
Nem föltétlen biztos, h a lehető legkisebb fúvoka van benne. Kisebbel is elmegy, csak ha nyelest rántasz neki, nem az elejét emeli, hanem hőköl. Viszont ha ésszel húzod neki, akkor megy semmi gond nélkül. A szimóm is így van korlátozva, h ne kelljen minden másnap megtankolni...
Kisebb fúvóka nem megoldás, a gyári fúvóka a lehető legkisebb, belemegy a kisebb is, csak a tű nemfog belecsúszni. ha a tű nem csúszik bele mert kisebb, beindításnál felforog a motor max fordulatra, és onnantol nemfog csökkenni. Lámpánál érdekes ha visít a motor:D Amugy meg a power nemtud úgy bekormosodni hogy ne nyisson ki. De ha kikötitek, az nem csak kinyit az jobban emgy, sokmindent szabályoz. Hülye hangja lesz a motornak, többet fog enni az erölködés miatt, meg eleve nemjó neki.
Én a helyedbe vennék rá egy új motorrol egy folytott kipufogót. VAgy nem is tudom, lefolytani ész nélkül érdekes eredménnyel járhat...
Ez egy jó kérdés. Ami benne van, attól 1-2 tizeddel kisebbet. De szám szerint nem tom, h mekkora van benne. Ha túl kicsit raksz bele, akkor nagyon nem fog menni. El kell találni az aranyközéputat.
oké köszönöm az infórmációkat.. még egy kérdés lenne. hogy körűlbelűl mekkora fuvókát kellene bele tennem? méret? köszönöm mégegyszer
http://devv.extra.hu/DT125RE_o...
http://devv.extra.hu/DT125
RE_o...


Ahonnan én töltöttem, az már megszünt, de ez remélem jó. Ezt a linket még DévV rakta fel a 144. oldalon. Vagy másfél órát kutattam utána... Szóval most megveregetem a saját vállamat. Ügyes vok. Minden jót!
Kisebb fúvókát kell rakni a karbiba. Ha a powert kikötöd, lehet, h lekormolja, és utána úgy kell kiverni a hengerből, és soha többet nem működne. Pár év után, úgyis megszokná, a pacikat, és többet akarna...
Keresni kéne egy kapcsolást, vagy szervízkönyvet az elektronikájához, és az alapján talán helyre lehetne állítani a power működését. Viszont akkor is olyan ember kell hozzá, aki vmit konyít az elektronikához. Ha nem találsz semmit, akkor utánanézek, h nekem honnan van szervízkönyvem. Most infóórán vok, majd este...
Másik megoldás, ami nagy gányolással járna, h mint az Aprilia ETX-en, a gázbowdennel megoldani a power nyitását-zárását. De ez tényleg csomó szarakodással járna, meg nem is biztos, h műköne...
okoké köszönöm a válaszokat! de én azért akarom gyengiteni mert egy fiatalabb srácnak csinálnám és neki így még dúrva.. és nem tud ésszel meni.... köszönöm
Felesleges gyengíteni, nagyon ritka az a rendőr aki bekajolja, + KPM-n tuti bebukod. 125/50-es topic-ban már párszor volt erről szó. Amelyik rendőr meg hót mata az egészhez az robogóbol indul ki és még az én 50-esem is 125-ösnek hiszi.
emlékeztek, az én dt-mbe akartak láncfűrészgyujtást tenni, de aztán kiderült hogy egy csomó kábel rosszul volt kötve, és a szerelö meg is csinálta csak az a baj hogy minden elektromos sz*art kiiktatott benne, csak a fény működik mert azt valahogy másképp kötötte be. Igy tehát a power sem működik, vagyis ki van nyitva és 4500 alatt nincs valami nagy ereje. Szóval valaki tudna segíteni, hogy hogyan tudnám itthon valahogy megcsinálni hogy csak 4500-nál nyisson ki/zárjon be? a power motorja, meg elektronikája meg van...
Mennyél lassan/ésszel és kész
Helotok bocs a zavarásért! de lenne egy kérdésem. tudom hogy rohadt nevetségesen hangzik meg minden.. de hogy lehet egy yamah dt 125 öst legyőngiteni? esetleg kipufogóba folytást? vagy légszűrőbe vasstagabb szivacs? vagy esetleg ha kiveszek egy gyűrűt?vagy ha poweres akkor megcsinálom hogy ne nyisson? meg lehet? mer ha jól tudom akor elektromosak a dt-ken áltlalában? Remélem tud neke mebben valaki segiteni tehát a célom hogy győngébb legyen..

köszönöm
Köszi az infót!Akkor meglesem ,biztosan nem rossz!
Hali!
Egy 50-es v 80-as Dt-t szeretnék venni. De előbb el szeretném adni a Simsonom. Ha vkit olcsóbb Simson csere érdekel dobjon egy mélt légyszíves: post@citromail.hu... Kösi...
Szettet kell hozzá venni. A nagy tárcsa nemfog ráférni, a kis nyeregre. MEg amugy is a supermoton dupladugos féknyereg van, Dt-n szóló.

Amúgy olyan segítőkész itt mindenki, kérdeznek és nemválaszol senki... Ez egy fórum lényege?:D
2005-töl az 50es malaguti aprilia honda dt keewey és riejuknak egy a blokkja:S:S
2 napja senk sem ír? Mi történt itt?
Hello!
Szeretnék venni egy yamaha dt125-t ezért nem akarja megvenni valaki a cagivámat,vagy elcserélni a dt-jére!?