Üdv Urak!
125ös DT Teneréről maradt meg egy fejidomom, gyári, nem sérült, nem repedezett festeni kéne, ha valaki ilyet keres 3e-ért viheti.
Szerintem ocsmány, de aki ilyet keres olcsón viheti.
DT-50-ről tudok csak nyilatkozni: Ott van csillapítás, vagyis a kuplung kosarat a tengelyénél befogva el lehet forgatni jobbra és balra, de ezt egyre erősödő ellenállással csillapítja (valami a kosár belsejében).
Szétborítottam tegnap a DT 125 LC2-esem blokkját, mert a főtengő csapágyak már fülsértően morogtak, és azt vettem észre, hogy a kuplungkosaram erősen "mozog". Lehet abban valami hardigumi féle dolog a finomabb kapcsolás végett, de nekem kb. 1-2 centit el tud forogni kerületen mérve, ellenállás nélkül a fogaskerék a kosártól. Normális ez, vagy már agyon van kopva, elkelne egy új? 74 ezer km van a gépben.....
Sziasztok!
Na kész lett a vas. Végülis a cdi egyik testelése eloxidálódott, és a power tengely nagyon durván be volt koxolodva. Most takarítás után olyan hangja van... a rendőrök már fordultak utánam .
Kiforog szépen, megy mint az álom!
Igazából, ha azt nézzük a kiskönyve 6 ezrenként cserét ír, ez a szűrő meg lehet benne van már 12 ezer km óta, csak az első takarításkor nem láttam rossznak így visszaraktam.
A karbiban a kehelycsövet is kipucoltad?
Én nem fújom be a légszűrőt olajjal.
Megváltozik a keverék.
Szappanos vízben kimosni, éjszakára száradni hagyni.
Dobozban van, így értelmét nem látom az olajozásnak.
Elvileg amúgy is kétrétegű.
A poweren még soha nem állítottam valamikor nézegettem de az nem most volt már, a bowdenek párhuzamosan futnak, a csekkoláskor a power tárcsa beáll ahhoz a lyukhoz, majd beindításkor elzár, ahogy mondtad, azért rákukkantok ezekre is. Igazából nem tudom mi miatt csinálhatja ezt a motor, a giannelli már a problémák meg jelenése előtt is fent volt, gyári fuvival igaz az nem volt jó neki mivel magas fordulaton már kevés volt neki. Azóta meg annyi volt h szét lett szedve a motor egy esés miatt, majd összeraktam, mentem vele egy próbakört, egy hét múlva felraktam a hiányzó alkatrészeket indítottam volna motort és semmi tekert az önindító de nem indult be pedig szikrát adott, egy új gyertya megoldotta problémát és azóta jöttek elő ezek a problémák.
A légszűrőt természetesen befújtam légszűrő olajjal.
Megnéztem a vidit.
Én először a helyedben a povert állítanám be.
Párhuzamosan kell menjenek a bovdenek (elvileg) az elektro motorhoz.
Ha ez megvan, ledobod a bal oldali pover-tengely takaró deknit.
Csekkol rendesen gyújtásra rakáskor.
Visszaáll nyitott állásba az ellenőrző lukra a villa gyújtáson.
Ha beindítod, akkor lezár. (óramutató járással megegyezően)
Ahogy húzod a gázt, úgy nyit a pover (óramutatóval ellentétesen).
Ha ez mind ok, akkor kipu le, és beujjazol gyújtáson.
A tengely vége rombusz alakú, és el lehet tenni a povert nyitásilag.
Mellesleg Giához nekem is 125 van, de nem mérvadó.
Befújtad a lészűrőt olajjal?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_80_lc2-61
79557
125ös DT Teneréről maradt meg egy fejidomom, gyári, nem sérült, nem repedezett festeni kéne, ha valaki ilyet keres 3e-ért viheti.
Szerintem ocsmány, de aki ilyet keres olcsón viheti.
A régit nem cseréltem volna le, ha jó lenne : D
yamaha dt 125 mx hez keresek kormány támcsapágyat
külső belső illesztésűt valaki nemtudna segíteni
Szétborítottam tegnap a DT 125 LC2-esem blokkját, mert a főtengő csapágyak már fülsértően morogtak, és azt vettem észre, hogy a kuplungkosaram erősen "mozog". Lehet abban valami hardigumi féle dolog a finomabb kapcsolás végett, de nekem kb. 1-2 centit el tud forogni kerületen mérve, ellenállás nélkül a fogaskerék a kosártól. Normális ez, vagy már agyon van kopva, elkelne egy új? 74 ezer km van a gépben.....
Na kész lett a vas. Végülis a cdi egyik testelése eloxidálódott, és a power tengely nagyon durván be volt koxolodva. Most takarítás után olyan hangja van... a rendőrök már fordultak utánam .
Kiforog szépen, megy mint az álom!
Nem okolja a sokallást.
Takarítsd ki a légszűrőt megint, és úgy próba.
Én nem fújom be a légszűrőt olajjal.
Megváltozik a keverék.
Szappanos vízben kimosni, éjszakára száradni hagyni.
Dobozban van, így értelmét nem látom az olajozásnak.
Elvileg amúgy is kétrétegű.
A légszűrőt természetesen befújtam légszűrő olajjal.
Én először a helyedben a povert állítanám be.
Párhuzamosan kell menjenek a bovdenek (elvileg) az elektro motorhoz.
Ha ez megvan, ledobod a bal oldali pover-tengely takaró deknit.
Csekkol rendesen gyújtásra rakáskor.
Visszaáll nyitott állásba az ellenőrző lukra a villa gyújtáson.
Ha beindítod, akkor lezár. (óramutató járással megegyezően)
Ahogy húzod a gázt, úgy nyit a pover (óramutatóval ellentétesen).
Ha ez mind ok, akkor kipu le, és beujjazol gyújtáson.
A tengely vége rombusz alakú, és el lehet tenni a povert nyitásilag.
Mellesleg Giához nekem is 125 van, de nem mérvadó.
Befújtad a lészűrőt olajjal?
igazából ilyen, itt már új gyertya, 125 főfuvi, tű középállásban, levegőcsavar tövig hajtva, a légszűrő ház tetején lévő pipa is fent van