Ha anyukám sárga volna, hosszú lenne, és nyóóc kereke vóna én arra gyanakodnék, hogy villamos :)
Valamiért elterjedt tévhit, hogy a gyújtásban a kondenzátor szokott a leggyakrabban megdögleni, pedig nem.
(ileltve azok amelyeket eleve a beszereléskor félg tönkretesznek, azok igen:)
Ennke folyományaként, ha BÁRMI baja van a gyújtsnak, mindenki azonnal kicserélni a kondenzátort.
(ha meg nem,akor csak arra gyanakszik:)
(gondolatkísrlet: mely alkatrésze szokott meghibásodni az elektronikus gyújtásnak a leggyakrabban? Hát persze, hogy NEM a Cdi ben lévő kondenzátor.. Minden más hamarabb purcan ki, gyulatek, jeladó, trafó, tirisztor, dióda, satbbi, és csak nagyon de nagyon ritkán a csi ben lévő kondenzátor. Kb hasonló ygakorisággal döglene meg magától a megszakítósban is a kondi, csakhogy a gazdik tesznek róla hogy még is gyakrabban leygen szar a szinte soha állapotnál:)
A gyújtásnak, ha megszíktós ha nem, gyakorlatilag bármelyik alkaltrésze képes oylan hibát produkálni, hogy ha bemelegszik megáll.
Trafó, gyulatek, jeladó, megszkító vezetétkek, kapcsoló, bármelyik produkálhatja.
Mielőtt bármit is kicserélsz, célszerű ellenállásméréssel hibátkeresni, megszakítót megvizsgálni.
Tekercs (trafó) ellenállás mérésekor, ha melegíted, és félig szar az alkatrész, hortelen felszalad az ellenállása, míg normál esetben csak lassan kúszik felfelé ahogy melegszik.
Hali! én most ismerkedek egy DT 50-el. Mentem vele 80 km-ert, kutya baja. Aztán másnap ahogy jól átmelegedett, leállt, és el sem indultm míg le nem hűlt. Utána megint ment egy darabig és leállt. Most hidegen pöccre indul, de egy két méter után lefullad, nem pörög fel, jócskán füstöl. Mi lehet ez? Ha megszakítós gyújtása lenne a kondira gyanakodnék, de nem az. Megszakító nélküli a motor. Van ötletetek?
VAn úgy, hogy a kellemesen szimmernges morto szépen leköpködi a ygertyát, az meg ha nagyobb hőértékű, ettőlszépen meghal, oszt akkor napestig kereshetik az elektromos hibát.)
Mivel bevallom, hogy kb. teljesen hülye vagyok az elektromossághoz, ezért nem is én foglalkoztam vele. Motorszerelő szakember nézte át az alkatrészeket, nem csak a saját műhelyében és nem egyszer ugrott neki. Trafót, pipát, tekercset, jeladót.. Biztos, amit biztos.. És olyan személy, aki érti, amit csinál ~
Karburátor beállítása jó, kipörögni akkor nem pörög ki CSAK, HA már megölte a gyertyát. Új gyertyát kap és semmi baja. Olyankor teljesen jó a motor.. egész addig, amíg meg nem eszi.
Nincs elégve a gyertya, nem olajos, nem mocskos, nem kormos. Miután kivettem is olyan, mintha előtte vettem volna a boltban ~ Csak a szikraleadás helye és ideje változik meg rajta.
(Értsd.: Akkor szikrázik, ha elengedem az önindító gombot, abban az 1 másodpercben. Amikor új gyertyát frissen beteszem, akkor még olyan rajta a szikra, amilyennek lennie is kell. X km megtétele után kezdi, hogy nem pörög ki, kihagy.. majd megáll. És volt szikra, nincs szikra.)
hengerfej,benne termosztát, hőgomba 3.000 ft
h.féktárcsa 3.000 ft
kishibás tank 2.500 ft
57 es h.lánkerék 1.500 ft
lengővilla 2.500 ft
ülés 2.000 ft
alsó láncvezető 2.000 ft
első féknyereg 2.500 ft
utaslábtartó pár 2.000 ft
csomagtartó 1.500 ft
jó kuplungbowden 3.000 ft
Hali. Az lenne a kerdesem hogy hogyan kell kiszedni a fordulat szammero spiralt? Ma megprobaltuk kiszedni, leszedtuk a kulon olajzot is hatha az egyik csavar tartja de nemsikerult,kicsavarni se lehetett.Ha valaki tudja hogyan is kell ossza meg velemis . Ja es 80 lc1rol van szo (gyarilag 50es)
Sziasztok!
Dt 80 lc2 höz keresek hengert. Több helyen néztem már, de elvileg nem létezik ú,j bontottat sem találok. Valaki tud segíteni honnan lehetne beszerezni?
Aki nem tudja biztosra, mi a baj, az ne foglalkozzon vele, vigye szakemberhez. Olyan nincs, hogy minden ki lett cserélve, minden le lett ellenőrizve, minden jó, de mégse működik. Olyan hiba szokott lenni, amiről azt se tudják, hogy létezik. Ha nem pörög ki, akkor a gyertya az utolsó, amit nézni kéne, főleg, ha kinyírja a gyertyákat. Lehet öngyulladással ég a keverék, mert rossz a keverék, vagy a préssáv nem megfelelő, szúróláng alakul ki, dugó tetejét is kiolvaszthatja. Gyertyapipa ellenállását mértétek? Zavarszűrő ellenállás a gyertyában? Kisfeszültségű szakadásmérés a gyújtás kábelein? Testhez mért ellenállások? Stb.Karburátort beállították már? Ne szívjatok feleslegesen, vigyétek el olyanhoz, aki ért hozzá! Nem olyanhoz, aki megnézi amit ismer és ha nem jön rá, akkor ráfogja, hogy el van átkozva és vidd onnan.
Valakinek nincs a sufniba eldugva egy LC2-eshez való 80as henger?
Ajánlottak 100as tuning hengert+dugót 25ért de ahhoz hajtókar, csapágy, szimmering csere is dukál szóval kellene egy henger...
Ha van valakinek akkor adjon elérhetőséget vagy írjon egyből mail-t árban megegyezhetünk ;)
hello
na beindult a DT..
de szívtam vele egy kicsit még hogy örüljek.
az utolsó mozzanat amikor az egyik karbifűtés csövet kötöm be és csavarom a ahengerfejbe, meghúzásnál beleszakadt.
mondom a jó....életbe ...
hú de mérges voltam
hengerfejről minden le, hengerfej óvatos levétele, persze a vékonyan ráhúzott dirko megtette a hatását, apró kocogtatásokkal lejött.
naggyon óvatosan kifúrtam a beleszakadt csavart, majd tisztítás és mehet össze újabb adag dirko tömítő kíséretében..
abban bízom hogy még nem járt a motor akkor jó lesz.
aztán olyan óvatosan húzkodtam a csavarokat hogy csak na..
akkor meg folyt ki a víz.
másik tömítőalátét alá.
végén jó lett, indítás, semmi.
tologatom semmi.
ránézek az on off kapcsolóra hát nem offon volt?
kapcsolás után pöccre indult, stabil alapjárat.
viszont egyhelyben járattam meg ilyen 10métereket gurultam vele és melegszik, felment középről piros felé.
termosztát még nincs benne, de attól még nem kéne melegednie.
elvileg zöld sávban marad meg lehet hogy egyhelyben nem tesz neki jót a félórás járatás a 30 fokos melegben..
sztetek ez normális és majd kiderül menetközben?
Lc1hez valo kulcsal?Menyiert adod es letudod fotozni h osszehasonlitsam az enyemmel?! Esetleg teljes elektronikad nincs(osszes vezetek) mert akitol vettem megprobalta ujrakotni de nem igazan ment neki es full kaosz van.
sziasztok azt szeretném kérdezni hogy honnan tudom hogy a láncszettet cserélni kell? gondolok itt a fogaskerekek kinézetére meg a láncra. A választ előre is köszönöm.
Eladó egy Yamaha PW 50 Gyerek Cross motor.Ilyen motorral tanulnak az iskolában is a verseny tanoncok.Amit tudni kell a motoról.Külön olajzású(jelenleg ki van kötve de 5 perc alatt vissza lehet kötni)kardán hajtású (nincs karbantartási igénye)legjobb hajtás,új gumik vannak rajta elől és hátul is(belsők is ujjak),rezgő szelepes,léghűtéses,kb 50 km/h a végsebessége,Motul 800-as olajjal volt használva.Ez egy teljesen biztonságos kis motor,akár egy felnőtt ember is el tud vele menni.Ha el tudja valahova rakni a térdeit.A motorhoz még tartozik egy teljes felszerelés (nem bóvli felszerelés).Bukósisak,szemüveg,protektor ing,térd védő,kesztyű,csizma,nadrág és mez.Minden kérdésre szívesen válaszolok.
Sziasztok kellene egy kis segitség a gondom annyi volna hogy a motorom üresben kiforog 11 ezerig de terhelésnél bármelyik fokozatban már csak 9 ezret forog még 1-esben is karburátort hiába állítok ugyan az a jelenség én inkább valami elektronikára gondolok 125R es blokk Üdv mindenkinek.
Napokban is mértem, 3,7 liter körül (nem is kis fordulaton) elmentem vele. Persze, örülök neki, hogy csak ennyit eszik, de nekem tűnik kevésnek ez csak egy kicsit? : D
Valamiért elterjedt tévhit, hogy a gyújtásban a kondenzátor szokott a leggyakrabban megdögleni, pedig nem.
(ileltve azok amelyeket eleve a beszereléskor félg tönkretesznek, azok igen:)
Ennke folyományaként, ha BÁRMI baja van a gyújtsnak, mindenki azonnal kicserélni a kondenzátort.
(ha meg nem,akor csak arra gyanakszik:)
(gondolatkísrlet: mely alkatrésze szokott meghibásodni az elektronikus gyújtásnak a leggyakrabban? Hát persze, hogy NEM a Cdi ben lévő kondenzátor.. Minden más hamarabb purcan ki, gyulatek, jeladó, trafó, tirisztor, dióda, satbbi, és csak nagyon de nagyon ritkán a csi ben lévő kondenzátor. Kb hasonló ygakorisággal döglene meg magától a megszakítósban is a kondi, csakhogy a gazdik tesznek róla hogy még is gyakrabban leygen szar a szinte soha állapotnál:)
A gyújtásnak, ha megszíktós ha nem, gyakorlatilag bármelyik alkaltrésze képes oylan hibát produkálni, hogy ha bemelegszik megáll.
Trafó, gyulatek, jeladó, megszkító vezetétkek, kapcsoló, bármelyik produkálhatja.
Mielőtt bármit is kicserélsz, célszerű ellenállásméréssel hibátkeresni, megszakítót megvizsgálni.
Tekercs (trafó) ellenállás mérésekor, ha melegíted, és félig szar az alkatrész, hortelen felszalad az ellenállása, míg normál esetben csak lassan kúszik felfelé ahogy melegszik.