Na itt van, horpadtnak nem nevezném, inkább a festék-alapozó van fémig lepattanva. Az előző tulaj egy matrivával orvosolta az ügyet. A tanksapka jó, de a zárja ki van miskárolva . A belseje is okés. Íme:
Sziasztok.
Segítség kellene, 95ös évjáratú Yamaha DT125R hez kerestem dugót, hengert. Találtam hozzá, viszont ez 2005ös Yamaha DT 125Ren volt, a hengerre elvileg ez van írva hogy 3MB00 és ugyanugy 56os benne a dugattyú mint az enyémnek az alapmérete, ezis még alapméretes. Szerintetek megvegyem? Passzolni fog bele? Előre is köszönöm.
Ha mina blokkos (vizes) akkor pölö az italmondonál például.
Bontva meg kb akárhol, mert a mina blokk nagyon gyarkori.
Futóműelemeket meg kollégáktól lehet venni
Amit találtatok az a gyújtáesekektronika (cdi) az abban lévő kondi töltődik.
Láthtó, hogy itt sem a kondi maga sérült meg, hanem mechanikusan a rögzítse.
ez amúgy megszakítóokra is jellemző, eleve a beszereléskor megnymorgatjk és vége is van.
Szia! Nagyon köszönöm a tartalmas választ. Mindenben igazad van, de a kondi volt a ludas.
Mindenki tanulságára leírom.
Apám rádió tv műszerész, és villamos mérnök. Ő segített. Ahogy írtad, miután letöltöttem a DT50-es szerelési kézikönyvét nekiálltunk ellenállásokat mérni. Minden rendben látszott, sehol egy gyanús érték. Apám kezdett azon gondolkodni, hogy valahol kell lennie a motorban még valami elektronikának, nem csak a tank alatt, meg lent a gyújtásnál, mert neki hiányzik egy láncszem a történetből. Mégpedig az, hogy mi tölti a gyújtó trafót. Találtunk az ülés alatt egy sárga szivacsba burkolt pici áramkört. Ha valaki ráismer néhai verdájára, csókoltatom, mert az eredeti burkolat valami fém fülre húzható műanyag dobozka lehetett! Na ebben megtaláltuk a megfelelő méretű kondit félig kitörve a helyéről. Megmértük, a kapacitása jó volt, de mivel a beforrasztás elengedett, a motor vibrálásától nem tudott rendesen működni. Újra forrasztottuk, és minden a helyére került!
Ha valakinek hasonló problémája van, vagy lesz, gondoljatok erre is! Korábbi bejegyzésekben olvastam hasonló kínokról.
Emzoli 22357 köszönöm, hogy foglalkoztál a problémával!
noczi
Jelenleg 'elektronikai' szerelonel van amit viszakapom lekapom rola a kapcsolot es oszehasonlitom megkaptam a hotmailos cimre a kepeket addig legyszi tedd felre nekem. Ha megvan az adatlapodon levo szamon kereslek!
vegyétek-vigyétek...
Közben ráébredtem, hogy jó hozzá amit csináltam.
Szóval a továbbiakban van lehúzóm 1 ruppóért amíg a késlet tart:)
A szokványos menetiránnyal ellentétes. Akkor az bal?
Segítség kellene, 95ös évjáratú Yamaha DT125R hez kerestem dugót, hengert. Találtam hozzá, viszont ez 2005ös Yamaha DT 125Ren volt, a hengerre elvileg ez van írva hogy 3MB00 és ugyanugy 56os benne a dugattyú mint az enyémnek az alapmérete, ezis még alapméretes. Szerintetek megvegyem? Passzolni fog bele? Előre is köszönöm.
Bontva meg kb akárhol, mert a mina blokk nagyon gyarkori.
Futóműelemeket meg kollégáktól lehet venni
Kösz mindent!
Egyébként, ha alkatrész kell a dt50-hez hol érdemes venni?
(amúgy a trafót semmi nem "tölti":)
Amit találtatok az a gyújtáesekektronika (cdi) az abban lévő kondi töltődik.
Láthtó, hogy itt sem a kondi maga sérült meg, hanem mechanikusan a rögzítse.
ez amúgy megszakítóokra is jellemző, eleve a beszereléskor megnymorgatjk és vége is van.
Mindenki tanulságára leírom.
Apám rádió tv műszerész, és villamos mérnök. Ő segített. Ahogy írtad, miután letöltöttem a DT50-es szerelési kézikönyvét nekiálltunk ellenállásokat mérni. Minden rendben látszott, sehol egy gyanús érték. Apám kezdett azon gondolkodni, hogy valahol kell lennie a motorban még valami elektronikának, nem csak a tank alatt, meg lent a gyújtásnál, mert neki hiányzik egy láncszem a történetből. Mégpedig az, hogy mi tölti a gyújtó trafót. Találtunk az ülés alatt egy sárga szivacsba burkolt pici áramkört. Ha valaki ráismer néhai verdájára, csókoltatom, mert az eredeti burkolat valami fém fülre húzható műanyag dobozka lehetett! Na ebben megtaláltuk a megfelelő méretű kondit félig kitörve a helyéről. Megmértük, a kapacitása jó volt, de mivel a beforrasztás elengedett, a motor vibrálásától nem tudott rendesen működni. Újra forrasztottuk, és minden a helyére került!
Ha valakinek hasonló problémája van, vagy lesz, gondoljatok erre is! Korábbi bejegyzésekben olvastam hasonló kínokról.
Emzoli 22357 köszönöm, hogy foglalkoztál a problémával!
noczi
Az adatlapodon hotmail volt
Ha mehet, akkor kérek pontos címet.
A dötönek ugye 27x1-es balmenete van a lendkerékben ugye?