Most új ötletként egy másik trafóval szeretném kipróbálni, hátha az lett zárlatos és túltölt vagy ilyesmi. ELVILEG jó a trafó és a gyújtótekercs is, volt méretve, de sose lehet tudni ~
(Fél nyáron a vezetékeket néztük át motoron, újraszigszalagozni azt, amelyik ludas.. lehetett volna, motor elejétől a hátuljáig. Kontaktsprayvel lefújva, stb. De nem az a gond.)
akkor azt tudom javasolni, nézd végig az összes kábelt, a csatlakozásokat tisztítgasd meg, a gyújtáskábel végeit is nézd meg nem-e oxidálódtak, esetleg fél-fél centit visszavágni a két végéből...
a kipudobot már újra tömtem egyszer és úgy motoroztam vele vagy 100km-et, addig jó volt, nem hiszem h ez volna a baj, és azt is remélem, h nem a gyújtással van baj, olyan 40km-et mentem tegnap
még beindul....
Amint rájövök ugyan ezen probléma megoldására, szólok.
A levegő-benzin hiányt, esetleg sokallást már kizártam menet közben, mert akkor új gyertyával nem oldódna meg a gond. Az, hogy nem forog ki rendesen, a gyertya hibája, ahány gyertyát próbáltam, annyiféleképp járt és ment a motor. (A legszebben mégiscsak az NGK-kal működött.)
Viszont, ha jól tippelek, elmotorozol vele pár km-t, és az új gyertyával sem fog úgy menni, aztán indulni se. (Ez nekem már volt 5-11 és 70 km is.. éppen hogy.)
Gyújtás alaplapban lehetséges lenne egy olyan hiba, ami műszerrel nem mérhető hidegen és emiatt "megenné" a gyertyákat? Vagy egyszerűen tényleg a mostani gyertyák lennének ennyire sz*rok (amit ennyi elhasznált gyertya után nem hiszek)?
Nah meg oldódott a probléma, még is csak a gyertya volt a baj, egy másikkal beindult, de nem tartott sokáig az öröm, mert nem forog ki a motor illetve nem mindig, olyan mintha tiltana. Vettem egy új gyertyán azzal se változott a dolog annyival jobb h most többségében kiforog ha tőgázt adok, de van amikor úgy se és ilyen tiltó hangja van, ha szép lassan gyorsítok, nem tőgázzal akkor pedig úgy csinál mintha hideg lenne és eldarál. Szétszedtem a karbit is raktam bele egy 125-ös fúvókát , de nem változott semmit, még arra tudok gondolni, h nem kap elég levegőt.
ha valakinek van tippje mi a baj az írjon már egy kommit, köszi
A "többelektródás" gyertyánál is csak egy szikra van,mindig ott,amelyik a legközelebbi.Rossz gyertya károsabb a trafóra mert megnő a szekunder csúcsfeszültség.Gyári gyertyát kell mindig beszerelni az a legjobb a motornak
Bakker, most, hogy mondjátok, nálam sem bírt ki egy évnél többet az NGK. Minden tavasszal az első elindulás elött én is kicserélem a gyertyát. Idén elfelejtettem és amikor nyáron kivettem a gyertyát (Honda Dio-ban), az elektródahézag közel nulla volt, mert elhajlott a kis fém pöcök (vagy mi...).
Úgy néz ki az iridium NGK-t és a Brisk-et is sikeresen leamortizálta a mai nap során, tud mondani valaki tippeket, hogy mi lehet?
Amint új gyertyát kap, csodaszépen indul és megy. Kb. 50 km után nekiáll rángatni, fulladozni, egyre kevesebbet megy, majd megáll és nem óhajt elindulni se. Ötlet?
Több szerelő is találgatott már, át lett nézve kb. minden, kontakthibáktól kezdve, ELVILEG minden jó rajta. De mégis a gyújtás környékén lehet valami..
el kell felejteni az ngk gyertyát
amit a magyarországi forgalmazótól rendeltünk az is szar
már a felújításon gondolkodtam olyan szarul indult az xr4
meg össze-vissza járt hidegen
aztán lett beletéve denso gyertya(nagyon szép honda csomagolásban) aztán azóta megszűnt minden indítási problémám
1-2 rúgás és indul(akár több hetes állás után is) és indítás után egyből szépen jár
amúgy egy wr250es cimbi is panaszkodott hogy amióta új ngk gyertya van benne szarabbul indul
és nincs az ngk gyertyákban az a fura jel már évek óta, szóval nagyon nem japán cucc már.......
Gyertyával kapcsolatban nekem az a tapasztalatom, hogy nem kell ilyen hiper szuper 18 elektródás iridium-kriptonit gyertyát venni, mert sokszor nem jobbak, mint a legolcsóbb NGK. Illetve jobbak, csak nincs értelme kétüteműhöz ilyet venni, mert azokat a mai modern autókhoz tervezik, ahol a gyújtótrafó ki tudja használni a több elektródás gyertyát. A régebbi kétüteműek viszont egy elektródás gyertyához lettek tervezve. A trafó teljesítménye nem elég többelektródás gyertyák működtetéséhez...(vagy valami ilyesmi)
Június óta ezzel szívok. Darabokba lett szedve a motor, minden kis vezeték és alkatrész átnézve, de semmi.
Jelenleg se tudom pontosan mi a gond, viszont annyi biztos, hogy megöli a gyertyákat. Ez most nyáron a 8. (ha jól számoltam..). Iridium NGK.
Vegyél egy pár ilyen-olyan márkájú, fajtájú gyertyát és ha minden igaz, be fog indulni.
Nekem is lett új aksi, már gyújtás alaplapot mérettük a trafóval együtt, leállítógomb, önindító, gyújtáskapcsoló megnézve.. :D
Erre az egészre véletlen jöttünk rá, amikor a 6. gyertya bele lett rakva (hosszúmenetű Brisk), 385 Ft-s, benzinkúton vásárolt. Azonnal beindult és le se állt.. igaz nem pörög ki, nem megy úgy, mint egy NGk-val, de legalább tudni mi a baja.
benzin jó h van benne xd
szerintem kipufogóban már literszámba van annyit próbáltam indítózni
gyertyát nem cseréltem, mert valószínű azzal is ugyan azt csinálja, mint amit csak a pipába raktam bele
Helló.
De gondolom ugyan az a dugattyú kell bele, meg tömítések.
Vagy valami jó boltot ha tudtok Nagykáta közelében,ahol ha be megyek meg kapom hozzá egyből,nem kell várni a rendelésre.
(Fél nyáron a vezetékeket néztük át motoron, újraszigszalagozni azt, amelyik ludas.. lehetett volna, motor elejétől a hátuljáig. Kontaktsprayvel lefújva, stb. De nem az a gond.)
még beindul....
A levegő-benzin hiányt, esetleg sokallást már kizártam menet közben, mert akkor új gyertyával nem oldódna meg a gond. Az, hogy nem forog ki rendesen, a gyertya hibája, ahány gyertyát próbáltam, annyiféleképp járt és ment a motor. (A legszebben mégiscsak az NGK-kal működött.)
Viszont, ha jól tippelek, elmotorozol vele pár km-t, és az új gyertyával sem fog úgy menni, aztán indulni se. (Ez nekem már volt 5-11 és 70 km is.. éppen hogy.)
Gyújtás alaplapban lehetséges lenne egy olyan hiba, ami műszerrel nem mérhető hidegen és emiatt "megenné" a gyertyákat? Vagy egyszerűen tényleg a mostani gyertyák lennének ennyire sz*rok (amit ennyi elhasznált gyertya után nem hiszek)?
ha valakinek van tippje mi a baj az írjon már egy kommit, köszi
G.
Amint új gyertyát kap, csodaszépen indul és megy. Kb. 50 km után nekiáll rángatni, fulladozni, egyre kevesebbet megy, majd megáll és nem óhajt elindulni se. Ötlet?
Több szerelő is találgatott már, át lett nézve kb. minden, kontakthibáktól kezdve, ELVILEG minden jó rajta. De mégis a gyújtás környékén lehet valami..
amit a magyarországi forgalmazótól rendeltünk az is szar
már a felújításon gondolkodtam olyan szarul indult az xr4
meg össze-vissza járt hidegen
aztán lett beletéve denso gyertya(nagyon szép honda csomagolásban) aztán azóta megszűnt minden indítási problémám
1-2 rúgás és indul(akár több hetes állás után is) és indítás után egyből szépen jár
amúgy egy wr250es cimbi is panaszkodott hogy amióta új ngk gyertya van benne szarabbul indul
és nincs az ngk gyertyákban az a fura jel már évek óta, szóval nagyon nem japán cucc már.......
Ez igazán kedves tőled D:)
http://users.atw.hu/hyundaiacc...
G.
G.
Jelenleg se tudom pontosan mi a gond, viszont annyi biztos, hogy megöli a gyertyákat. Ez most nyáron a 8. (ha jól számoltam..). Iridium NGK.
Vegyél egy pár ilyen-olyan márkájú, fajtájú gyertyát és ha minden igaz, be fog indulni.
Nekem is lett új aksi, már gyújtás alaplapot mérettük a trafóval együtt, leállítógomb, önindító, gyújtáskapcsoló megnézve.. :D
Erre az egészre véletlen jöttünk rá, amikor a 6. gyertya bele lett rakva (hosszúmenetű Brisk), 385 Ft-s, benzinkúton vásárolt. Azonnal beindult és le se állt.. igaz nem pörög ki, nem megy úgy, mint egy NGk-val, de legalább tudni mi a baja.
engem már szívatott meg az is
szerintem kipufogóban már literszámba van annyit próbáltam indítózni
gyertyát nem cseréltem, mert valószínű azzal is ugyan azt csinálja, mint amit csak a pipába raktam bele
De gondolom ugyan az a dugattyú kell bele, meg tömítések.
Vagy valami jó boltot ha tudtok Nagykáta közelében,ahol ha be megyek meg kapom hozzá egyből,nem kell várni a rendelésre.