Én már mondtam hogy jó az 1:50-es bele . Ha be volt járatva ezer km-t utána simán lehet 1:50-essel hajtani.
A megvételnél pedig ... egyszerűbb ha én is elmegyek
Udv. dt80 lc1.es allitolag 1000km ment a furas ota eddig 1.40 keverekkel hasznalta a tulaj . En megveszem tole es az lenne a kerdesem hogy 1.50 keverekel hasznaljam vagy maradjak az 1.40esnel es milyen olajat hasznaltok?
Mire figyeljek a vasarlaskor es a teszt kor alatt?
Nekem mar itt elfogyott a tudomany :) tapasztalatot irtam en csak, szamokkal tudomannyal nemtudom alatamasztani de latom Te felkeszultel rendesen :D Balassagyarmaton ott lesztek ?
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy Yamaha Dt80 LcII-höz Jó minőségű hajtókart tudnátok ajánlani?
És még van egy olyan problémám hogy nekem már 51-esre van furva a henger és most vittem el megfurani és már nem kapok hozzá for yamaha dugót mert 51-ig van.
Valami dugót tudnátok ajánlani mert ezen a téren tanácstalan vagyok..
Köszi Ini..:D még megnézem azért a Powert mert nekem nem ugy néz ki mint amiket árulnak!meg azért szeretnék belőle olyan menetbiztos motort csinálni mint az XL volt
Valakinek ötlete?
Ma le engedtem belöle a vizet..elinditottam fél pecre se hogy kidolgozza magából a sima vizet erre be kerregett..leállitottam gondoltam hiányzik neki a viz! Feltöltöttem fagyállóval ,mult a kerregés de ennyi maradt..a vizpumpa ép nincsen baja...a hengertöl hallom ezt a kerregést! Ma mentem vele 8kilométert nem kimélve,nincs teljesitmény esés se semmi ugyan ugy megy mint eddig ment..3000RPM felett elmulik a zörgés..a rezóban valami csörög az tuti de ez nem onnan jön!
Mert aztán bármi tartósan bírja ám a 2-3 bart :)
Turbós benzinest miért kéne forgatni? amíg nincs nyomás eleve SOKKAL erősebb, mint egy dízel.
Na de mindegy is.. igazából tudod ez olyan, hogy az 1.9-es 80-as audim, szívó is örök életű. Igaz, hogy az 1.6-os benzines golfomra nem azt mondják, bár abban is már 400e van. De ha csak azt a tempót diktálnám párezer km távon az idummal, amivel hétköznapilag megyek a golffal.. mert hát nyilván teljesítményben közelében sem tud.. magyarán ahogy az összes többi, ez is egy lomha, nyomatéktalan, rugalmatlan szar szívódízel.
Na de ha csak úgy járnék vele, akkor pikkpakk hengerfejesre rúgnám. Na de mindegy is.
Természetesen kapni fog turbót, már szinte minden megvan hozzá, én olyan 1bart célzok meg az audival, T15-ös turbót, remélem hamar betölt... bár azt, hogy alúl rémgyenge azt nem tudja megoldani sajnos. Aztán ha 1 baron már úgy fog menni, mint az 1.6os golfom, akkor már öröm lesz. A gyári 1.9TDI 90 lovas az érzetre erősebb volt, mikor mentem a golfom mögött.. csak hát maradtam le tőle... :) Persze a 80-asom nehezebb is.
Kár hitkérdést csinálni olyan dolgokból, amik egészen egyszerűen tények.
Töltőnyomás az egekben, amivel én járok.. szériában is cisszen keményet ahogy lefúj. Amikor nincs nyomás, akkor kb bármekkora gázállásnál padlót nyom az ecu neki.. de ZÉRÓ erő, alig gyorsul egyesben is, majd 2000 körül betölt.. egész elfogadhatóan megy. De míg nincs töltőnyomás.. botrányosan gyenge. Bár eleinte erősnek érzed, mert tényleg úgy van, hogy bármekkora gázt nyomsz, maxot tolhat neki az ecu. Mert tized gázról hiába lépsz a telire, nincs változás. :)
Töltőnyomását nem tudom, de 2.5 bar tuti van.
Itt van egy cikk az audi 3000-es TDI-jéről, 3.5 baron ketyeg: http://ae-plus.com/features/-a...
Ugye ne feledjük, hogy mikor sennaék 2.5 baros korlátozást kaptak a forma1-ben, akkor lett csekély 750 lovas az 1500ccm-es motor.
Aztán, hogy milyen egy benzines 3 baron. Itt pl bemutatnak elég jól egyet: http://www.ame-racing.de/dragr...
Persze lehet jönni azzal, hogy meddig bírja.. ez a teljesítmény ekkora hengerürtartalom mellett eleve megcélozhatatlan dízelből, ez az egyik. Azt a teljesítményt amit tartósan kihozol dízelből, azt pedig játszva bírná ez a blokk és az autó minden eleme az idők végezetéig.
Itt van pár videó a nyomatékszegény fos 3 baron töltött benzinesről . Szinte átérződik a videón, hogy kevés a nyomaték, alig húzza el magát: http://www.youtube.com/watch?v...
Kevered a szezont a fazonnal.
Én inkább nem szólok ebbe a témába.
A forgatónyomaték, nem feltétlen kapcsolható fordulatszámhoz, és vissza.
Sok mindentől függ.
Behangolás kérdése.
Minél nagyobb a lóerő, annál érzékenyebb az időjárásra a motor karakterisztikája.
Megkerdezem majd Adamot hogy a tdi mekkora nyomassal megy biztos hogy tobbel mint 1,5 es az alfat is megkerdezem, kepet lattam a motorjarol es eleg nagy turbo volt benne. Az meg mar mas dolog hogy mai benzinesekre tul sokat kene kolteni ahoz hogy birjak tartosan a 2-3 bar koruli nyomast, ismerisem nagyresze 1bar alatt megy mert fel hol kikonyokol.
Amzgy meg tapasztalatom.. Mi egy td passattal huzunk egy fahazat (kurtoskalacs) es hiaba egy nyomatekos motor, csak ugy tudja huzni ha forgatjuk, tehat a loero dont itt is. Vagy amikir a sarban allsz a motorral ott is forgatod higy a lovak kiszenvedjek a motort, ezert egyik nincs a masik nelkul egy mezei felhasznalonak, a versenyrol meg nemtudok semmit
Az iylesmit pont úgy lehet elkerülni, ahogy a benzinszint mérő nélküli motoroknála benzin kifigyását.
Én egy darabig kmre tankoltam, mára már leszoktam róla, egyszerűen hetente veszek benzint, és megtöltöm aemnnyi belefér.
Ha ugyan ehhez a művelethez kapcsolód az olajbetöltést is, akkor sem kell fgyelgenti, mennyi van benne.
Igaz így mindíg csak pár deciket öntesz rá, de például a renellenesen kevés olajfogyasztást is jobb esélylel veszed észre, ha a tankolás részenént olajat is töltesz.
em kevés motorhibát előzne emg ez amódszer.
A megvételnél pedig ... egyszerűbb ha én is elmegyek
Mire figyeljek a vasarlaskor es a teszt kor alatt?
van egy eladó mikuni 28as karbim
Akkor felismertem a fejed .
Szilárd is ott állt egész este .
Azt szeretném kérdezni hogy Yamaha Dt80 LcII-höz Jó minőségű hajtókart tudnátok ajánlani?
És még van egy olyan problémám hogy nekem már 51-esre van furva a henger és most vittem el megfurani és már nem kapok hozzá for yamaha dugót mert 51-ig van.
Valami dugót tudnátok ajánlani mert ezen a téren tanácstalan vagyok..
szard le a hangot, ha szétszakad majd megcsinálod
30-40 pénzért komplett blokkok vannak
Ma le engedtem belöle a vizet..elinditottam fél pecre se hogy kidolgozza magából a sima vizet erre be kerregett..leállitottam gondoltam hiányzik neki a viz! Feltöltöttem fagyállóval ,mult a kerregés de ennyi maradt..a vizpumpa ép nincsen baja...a hengertöl hallom ezt a kerregést! Ma mentem vele 8kilométert nem kimélve,nincs teljesitmény esés se semmi ugyan ugy megy mint eddig ment..3000RPM felett elmulik a zörgés..a rezóban valami csörög az tuti de ez nem onnan jön!
http://youtu.be/wssOGnfTTRw
Én nyertem, leszállhatunk a nyomaték vs lóerő témáról?
Turbós benzinest miért kéne forgatni? amíg nincs nyomás eleve SOKKAL erősebb, mint egy dízel.
Na de mindegy is.. igazából tudod ez olyan, hogy az 1.9-es 80-as audim, szívó is örök életű. Igaz, hogy az 1.6-os benzines golfomra nem azt mondják, bár abban is már 400e van. De ha csak azt a tempót diktálnám párezer km távon az idummal, amivel hétköznapilag megyek a golffal.. mert hát nyilván teljesítményben közelében sem tud.. magyarán ahogy az összes többi, ez is egy lomha, nyomatéktalan, rugalmatlan szar szívódízel.
Na de ha csak úgy járnék vele, akkor pikkpakk hengerfejesre rúgnám. Na de mindegy is.
Természetesen kapni fog turbót, már szinte minden megvan hozzá, én olyan 1bart célzok meg az audival, T15-ös turbót, remélem hamar betölt... bár azt, hogy alúl rémgyenge azt nem tudja megoldani sajnos. Aztán ha 1 baron már úgy fog menni, mint az 1.6os golfom, akkor már öröm lesz. A gyári 1.9TDI 90 lovas az érzetre erősebb volt, mikor mentem a golfom mögött.. csak hát maradtam le tőle... :) Persze a 80-asom nehezebb is.
Kár hitkérdést csinálni olyan dolgokból, amik egészen egyszerűen tények.
Civic 1.6 @ 0.5 bar:
http://youtu.be/suy7bgMB1VE
Itt meg egy mai modern nagynyomással dolgzó 1.6-os TDI:
http://www.youtube.com/watch?v...
Töltőnyomás az egekben, amivel én járok.. szériában is cisszen keményet ahogy lefúj. Amikor nincs nyomás, akkor kb bármekkora gázállásnál padlót nyom az ecu neki.. de ZÉRÓ erő, alig gyorsul egyesben is, majd 2000 körül betölt.. egész elfogadhatóan megy. De míg nincs töltőnyomás.. botrányosan gyenge. Bár eleinte erősnek érzed, mert tényleg úgy van, hogy bármekkora gázt nyomsz, maxot tolhat neki az ecu. Mert tized gázról hiába lépsz a telire, nincs változás. :)
Töltőnyomását nem tudom, de 2.5 bar tuti van.
Itt van egy cikk az audi 3000-es TDI-jéről, 3.5 baron ketyeg:
http://ae-plus.com/features/-a...
Ugye ne feledjük, hogy mikor sennaék 2.5 baros korlátozást kaptak a forma1-ben, akkor lett csekély 750 lovas az 1500ccm-es motor.
Aztán, hogy milyen egy benzines 3 baron. Itt pl bemutatnak elég jól egyet:
http://www.ame-racing.de/dragr...
Persze lehet jönni azzal, hogy meddig bírja.. ez a teljesítmény ekkora hengerürtartalom mellett eleve megcélozhatatlan dízelből, ez az egyik. Azt a teljesítményt amit tartósan kihozol dízelből, azt pedig játszva bírná ez a blokk és az autó minden eleme az idők végezetéig.
Itt van pár videó a nyomatékszegény fos 3 baron töltött benzinesről . Szinte átérződik a videón, hogy kevés a nyomaték, alig húzza el magát:
http://www.youtube.com/watch?v...
Én inkább nem szólok ebbe a témába.
A forgatónyomaték, nem feltétlen kapcsolható fordulatszámhoz, és vissza.
Sok mindentől függ.
Behangolás kérdése.
Minél nagyobb a lóerő, annál érzékenyebb az időjárásra a motor karakterisztikája.
Na én inkább nem megyek ebbe bele...
Amzgy meg tapasztalatom.. Mi egy td passattal huzunk egy fahazat (kurtoskalacs) es hiaba egy nyomatekos motor, csak ugy tudja huzni ha forgatjuk, tehat a loero dont itt is. Vagy amikir a sarban allsz a motorral ott is forgatod higy a lovak kiszenvedjek a motort, ezert egyik nincs a masik nelkul egy mezei felhasznalonak, a versenyrol meg nemtudok semmit
Én egy darabig kmre tankoltam, mára már leszoktam róla, egyszerűen hetente veszek benzint, és megtöltöm aemnnyi belefér.
Ha ugyan ehhez a művelethez kapcsolód az olajbetöltést is, akkor sem kell fgyelgenti, mennyi van benne.
Igaz így mindíg csak pár deciket öntesz rá, de például a renellenesen kevés olajfogyasztást is jobb esélylel veszed észre, ha a tankolás részenént olajat is töltesz.
em kevés motorhibát előzne emg ez amódszer.