Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na kicsereltem a csovet mukodik is faszan viszont a hangja nem hagy nyugodni szoval teszek majd fel videot hogy milyen hangja van hatha valaki tudja az okat!
A szintjelző csak egy kapcsoló, multiéterrel, vagy egy próbalámpával a tartálynál meg kell mérni, hogy kapcsol-e. Lehet a kábel a váznyaknál elszakadt, vagy máshol. A gyújtáskapcsolónál a kialakítás csak a visszajelző égőt teszteli. A tartályban a kapcsolót nem tudja mozgatni, hogy leellenőrizze.
Viszont a hőt, a hideget és a fagyállót bírnia kell.
Uh, őrangyalom van... Kicsit megviccelt az olajszintjelzőm. konkrétan, ha ráadom a gyújtást jelez, hogy ok, indítás után elalszik. Mostanában elég rutinszerűen használom a gépet napi szinten. Pont ma ment előttem egy Trabi elég szép füstöt okádva, és pont eszembe is jutott, hogy elég régen öntöttem olajat a tartályba. De biztos jó a szint- gondoltam magamban- mert menet közben nem jelez az olajlámpa. Itthon azért lekaptam az ülést: ha volt 100ml a tartályban, sokat mondok! Tanulság: beszart a szintjelző (de akkor miért jelez gyújtásnál, és miért alszik el indítás után?) Sajnos megszoktam, hogy x időközönként kéri az utántöltést- mindig jelzett-, de most többet is használtam a megszokottnál az eltelt időhöz képest. Remélem megúsztam, és még kapott olajat rendesen. Indul, megy, húz, halkan. Van valakinek eladó szintjelzője? 80lc2 1985. Köszi!
Csak példa kedvéért, majd nézd csak meg onboard vidiken, hogy pl egy 1.6-os civic gyárilag fél báron mit megy. Utána meg nézz meg egy 1.8TD MK6-os escortot mondjuk, aminek a gyári nyomása 0.9 bar.
Csak az kimaradt aszámításból, hogy aza szerencsétlen alfa az mondjuk mehetet 1 bar nyomással jóesetben, az 1.9 TDI meg had szóljon 2 baron.
Egy mai gyári dízelnél akár a 3-4 bar is bejátszik. Lásd pl a bmw-nek ezt az új m performance bmw-t, az is 4 baron játszik. Biztos sokáig bírja.
Annak idején az 1.5-ös turbómtorokat a forma1ben először 4 barra, majd később 2.5 barra korlátozták. Namost a fos nyomatékszegény benzinesek 2.5 baron tudták a 700Le-t. 4 baron meg az ezret..
Szóval azért tudod az összehasonlításnak legyen alapja is.
Mert hát ugye azt a nyomást amit ma már szériában használnak dízeltechnikában, azt a 80-as években a benzineseknél már betiltották és komoly szigorítások jöttek. Ahogy a group b is megszűnt, mert kicsit sokan hullottak.. aztán eljutottunk a mai rallyig.
De elég csak megnézni egy group c-s le mansi onboardot, meg egy mait kétszer annyi ccm-es turbósat. Hát a group c-hez képest a mai egy lassított felvétel. Tudod, a szabályok...
0,5bar az picsafüst! azt kibirja egy normális slag is..no de azt azért nem tennék fel a motorra enyhén igénytelen képet adna a motorról...
Na de ne forgasd ki :D tudod hogy hogyertettem :D
Hozzáteszem, hogy 50es Kreidlerben volt annyi teljesítmény, hogy 200felett menjen.
Azért a "könnyebb menni vele" és az "isten, a többi nem számít" nem ugyanaz

Egyébként szerintem ha a Van Veen-nek is max 70-nel kéne mennie kanyargós pályán, mint egy 125 4T nyomatékosabb enduronak(azért nem 50es, mert abból még nyomatékos se nagyon van), akkor kaphatna 5 sebességes váltót, meg egy másik vázat, és sz*rráalázná fordulatból kaparva pályán a sárban. Lásd salakmotorok, TZ750. Lehet alapjáratra nem kell visszaengedni, de az már a pilótán múlik.
En ehez anyit hozzaszolnek hogy lattam mar 1,9tdi-t ami eleg durvan bealazta a 2.0T alfat (alfarol nemtudom milyen modositasok voltak benne, allitolag nagyon megy... ) tdi-be tudom hogy modositott adagolo, g20as turbo, 180-200pacival benne, es forog rendesen a tdi is 4-5000ig. Utcan, aszfalton a loerok gyoznek ez teny de kell moge nyomatek is, de Ini szvsz arra gondolt hogy terepen, a sarba egy lent dolgozo nyomatekos motorral konnyebb menni mint egy kreidlerrel amibe van 16sebesseg es xezret forog, remelem erted mit szerettem volna mondani.


Es erre van egy mondas hogy a loero ami megfog de a nyomatek ami megtart. ;) egyik nincs a masik nelkul nagyhengerurtartalomban utcan,nem palyan :)
Nem csak a kiegyenlítőn lehet nyomásszelep, magán a hűtőradiátoron is, sajna nem ismerem a konkrét típust, mint a tenyeremet.
Egy zárt hűtőrendszerben is kb 0,5 bar túlnyomásra nyit a szelep általában. Ennyit kell bírni a csöveknek is. Így 100°C-on még nem forr a víz. DE nézd meg a sapkát, könnyen végig lehet követni, hogy szabad levegőn van-e.
na ezt majd megnézem..ha nincs akkor nem számottevö a nyomás gondolom
Az ilyen szar szöveget a dízelbuzik szokták mondani. Vagyis ők sem dízelbuzik. Az értelmesebbje legalább bevallja, turbós benzineshez vagy szakértelmük nincsen.. de az még a kisebbik gond. A legnagyobb gond hogy pénzük sincsen.
És ami jó magyar szokás.. amire nincsen pénzünk az szar, ami fosunk van az az isten.
És ilyenkor lesz a "nekem erre futotta, azért vettem suzukit, de tökéletesen megfelel" c. történetekből a "suzuki az isten, minden más szar és fos".
Dilletánsok ebből egyből megismerhetőek. :)

Pénz? Az nem minden, versenymotorral, igazi versenysporttal nem lehet járni. De meddő beszélgetés ez. Nyilván fosadék, ahogy az összes versenymotor az, hiszen egy sem a nyomaték értékről szól.
Tehát akkor az 1.9 TDI 350Nm nyomatéka az isten és a forma1-es motor 800 le-je ami milliárdokba kerül meg kitörölhetik a seggüket a csapatok. Csak mert nincs nyomaték.
Ahogy az MT01-es nyomatéka is az isten, de azért egy fosadék fazer 600 megeszi bármilyen gyorsulási helyzetben harmadakkora nyomatékból.
Értem én..
Nem próbálom meg részletezni, mert tisztában vagyok vele, hogy nem tudnánk érdemben beszélni róla.

Ezt olvasd el és ÉRTSD meg:
http://craig.backfire.ca/pages...

De egyébként ennél sokkal sokkal jobban le van írva a The Racing motorcycle 1. kötetében.. az pont erről szól.
Eleve csak a marketingosztály számol főtengelyen, mert azzal max a segget törölni lehet. Az eredményeket a pillanatnyi vinóerő hozza, amit a főtengelyen mérhető pillanatnyi TELJESÍTMÉNY fog meghatározni. Az, hogy más a karaktere... uhh, kár is belemenni.
Mert igazából ha az jön le, hogy a nyomaték az isten.. akkor nem tudunk miről beszélni.
Kiegyenlítőn ha van nyomásszelep, akkor arra rá van írva.
Ha már felhoztad... Gyorsulnék egyet velük közúton. Legyen egy YZ 125 33lóval, 250es 4t legyen egy R-es Ninja, 35 ló, meg legyen egy XT 400 30ló fölött kicsivel, de isteni nyomatékkal. Szerintem kérdés nincs benne, hogy fordított a sorrend, mint gondolod. Ha csak a két porba valót nézzük, egy-egy !profi! motorossal... akkor kanyargós pályán is! Bár úgy lenne fair, ha tömegben is hasonló modelleket nézünk.

Sajna ez egy tudományos tény, két azonos motor közül az fejt ki nagyobb erőt a talajra teljesítménycsúcson, aminek nagyobb a teljesítménye, nyomatéka lehet negyede is. Zárjuk ki az emberi tényezőt a technológiából. Két azonos nyomatékúból pedig az, ami magasabb fordulaton adja le azt. Ideje lenne tudni mindenkinek. Azt persze elismerem, hogy egy átlag user, aki nem tudja a 2t-t vagy az élezett 4t-t ott tartani fordulatban, ahol kell... vagy esetleg kisebb literteljesítményhez szokott, annak egy nagy nyomatékú, kis fordulatú, egyenletesebb leadású motor előnyösebb, jobban ki tudja használni. Attól, hogy Ronaldinho rúgja, a focilabda nem tud többet, mintha én próbálom eltalálni valahogy. A bonyolítást megéri.
szia urak!
még mindíg power segítséget kérnék!
van egy kis csatlakozó a motoron (+mégegy vezeték, de azt nem fotóztam)
van egy hatos csatlakozójú power motorom.
kéne egy elektronika. ha bárkinek van ne titkolja!
illetve ez-e a nekem való?:
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Előre is köszi!
na jó bekeverem... mekkora nyomás van a vizrendszerében a DT-nek? azért kérdezem mert az egyik csövem ereszt cserélni kell..van itthon vászonszálas csövem csak nem biztos hogy vizre való..lehet hogy gázra! mennyire kell nyomást birnia?
a kocsimban nem bántja...jo mondjuk uj hütö van benne meg uj vizpumpa de nincs gondja már 2 éve :)
biztos vigyorogna egyet
de szerintem keverd be
ALU-t nem bántja?
Auchanos A clean szóval valoszinleg -20nál nem bir többet :)
vettem 1liter 35fokos fagyállót...töményen mit szólna hozzá a motor?