Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Amennyi belefér?
Amúgy szerintem 1 liter se.
Hy all!
Meg tudja nekem mondani valaki mennyi hütöviz megy a DT LC2be?125ös...
jó dolog a nyomatékosság! De én a kevés suly pártján állok :)))) Na meg persze nem mind1 ki mire használja a motorját :) Nekem felesleges 4T mert nem megyek 300km-ereket
igazándiból ezt túlbonyolítottad
menj egy-egy kört 30 ló körüli gépekkel: 125ös 2t-vel egy 250es 4t-vel és egy 400as 4tvel
aztán meglátod miért a nyomaték az isten......
erről többet nem is írnék
ahogy mondod, fosadék mind
ha jók lennének akkor mindenki(pénzes) olyannal járna
Üdv , van egy Tdr125 ösöm , de tudtommal ugyanaz a blokk van benne mint a dt ben és az a problémám , hogy nagygenerál elött vagyok és nemtudom milyen csapágyak kellenek bele, esetleg ha vkinek lenne egy listája a csapágyakról cikkszámmal azt nagyon megköszönném:)
1 es számú szabály:

Pisti nem idegesítheti fel magát a forgatónyomatékkal kapcsolatban.
:)
Ja a teljesítmény nem csupán nyomaték*fordulat, csak le zanzásítottam. Van ott még több tényező is.
Akkor már legyen egy kis tanulság is... az én hülyeségeket összehordó szemszögemből
A nyomatékot képzeljük el úgy mint egy puskagolyó ütése egy tárgyra...

minden egyes lövés mozdít rajta 2 centit....
van a "nyomatékosabb" puska, annak egy lövése 3 centit lök...

viszont a gyengébb puska sokkal gyorsabb(többször lök rajta, de kisebbeket), így egy perc alatt a kettő ugyanannyi munkát végez.

Motorra átfordítva: Egy nyomatékosabb motor már kisebb fordulaton tudja ugyanazt, mint egy jóval kisebb nyomatékú, de sokkal magasabb fordulatszámú motor. Ergo a "lóerős" motor akkor fog teljesíteni, ha szétpörgetjük az agyát, de akkor akár jobban is mehet, mint egy nagyobb forgatónyomatékú, de kisebb fordulatszámú motor.

A teljesítmény adat szóval úgy jön, hogy a fordulatszámot szorozzuk a nyomatékkal. Két azonos teljesítményű, de más nyomatékú motor, ha ott pörög mindkettő, ahol neki a legjobb, akkor ugyanazt tudja. Más kérdés, hogy két totál más motor közül az egyik szélesebb sávban dolgozik, így kanyarokban jobb. Más az áttétel stb. A felhasználónak mi fekszik jobban a stílusához... De attól még nem kell eldönteni, hogy az egyik semmit se ér.

Egy szó, mint száz: Ha a nyomaték az isten, akkor egy 20000et forgó 55nm-es motor, és egy 5000-et forgó 55nm-es motor fele annyi lóerővel ugyanaz? Már csak az áttétel miatt sem! Ahhoz hogy 100-zal menjen a kisebb fordulatú, 4x kisebb áttétel kell neki.. olyan mintha már 5.ben menne, amikor a pörgős még egyesben van... na most ha ugyanannyi nyomaték van a motorban, akkor hol erősebb? Egyesben vagy ötödikben?

Javítsatok ki, ezek csak saját elképzelések!
Az emberi ostobaság a legnagyobb erő, nem a nyomaték.
Szóval akkor a forma1-es motorok is kalap szarok.
Most már minden világos.
rendben :) Nincs pár képed róla? kiváncsi lennék! :)
Hatso lampam alja az pont torott, en is igy vettem mar.
Hatsolampa van rajta?Mennyiert valnal meg tole?
Sot, meg dizel is :D
Rendszámos?
Van egy 96-os 125-os DT-m elado, vagy ha van ra igeny esetleg alkatreszenkent is.
kérdés stornó! Néztem videót és mind1ik ad ilyen hangot :)
Sziasztok!
Ujabb gondom akadt! Alapjáraton érdekes kotyogó,kopogó hangot hallok a blokk jobb oldaláról egyenletesen! a motornak nincs baja megy mint ha muszály lenne nem csörög nem zörög semmi rendelleneset nem veszek észre! Ez sem biztos hogy rendellenes mert 2500rpm-nél elmúlik! Ötlet eseleg?vagy csináljak videót?
Sziasztok.
Infó kellene 80-as lc1-es dt-ről. Gyári manual, beállítások mindenféle.
Bármit elfogadok.
Előre is köszi
35W-ot vesz fel. gyujtásnál többet csak...üvep a lámpa.
Plusz felét se fűti, mint egy 50-es halogén. Inkább akkor aggódnék, ha nem üveg a lámpabura. A xenon elöregíti és bemattolja a nem uv szűrős plexiket.
Az még kevesebbet fogyaszt.
xenon miatt is szétéghet.? :S :D 2 hónapja van benne kb. :D amikor motorozok fel van kapcsolva, és még megy a motorom.
az tuti, jó kis magyar konyha, meg egészséges is lenne gondolom én