Hali!
nemtudnátok nekem segíten?(125R-rem van) átakarom alakítani supermotora......hol tudok hozzá felnit venni?vagy minek a felnie passzol bele?ja és ha nagy tárcsa van elől, akkor kikell cserélni a tellomat is?vagy rátom vissza rakni ugyanúgy a régi helyre a féket?vagy hogyan megy ez?lécci vki árulja el
Felakarom újítani a dt-met. Dugó, henger már megvan. Én úgy gondoltam hogy csapágyak, tűgörgő, esetleg hajtókar ha kell, szimeringek, kell első-hátsó lánckerék + lánc, láncvezető.
Ja igen és elektronika. A powert mozgató motor működik, de egyszer úgy gondolta hogy forgatja a szelepet, mostmár nem forgatja. Kb mennyibe lenne egy elektronika? Mert az is kéne.
Ha esetleg van még valami amit érdemes lenne írjatok nyugodtan
Nem biztos, hogy a régebbi motorok szét vannak ütve....
Van az adatlapomon egy Honda Mb 8 (előző motorom). Az gyári állapotban volt, pedig nem egy mai motor, de 14.000 km volt benne...
A mostani motorom egy 89-es yamaha rd 125, 20 e km-el, semmi baja nincs, kiváló a hangja, néha az 5. fokozattal van vmi, de az betudható a hidegnek, meg még valaminek, amit elmagyaráztak, de nem értettem . De az a lényeg, hogy meg fog javulni, ha mindenigaz.
Lehet egy 1 éves motor is olyan állapotban, mint egy 30 éves. Ne az évjáratot nézd, hanem az állapotot...
Köszönöm a válaszokat!De fiatalabbat szeretnék ,de hanincs jó lesz 95" körüli is ,csak félek hogy már agyon vannak ütve.Mennyiből lehet teljesen (hajtókar,dugó csapágyak ahogyan a hírdetésekben is irja mindenki )felújítani egy 25-ös blokkot?
Akitől vettem az azt mondta h 95ös. Az adávételire ráírtunk hogy 1héten belül elküldi az indexeket és a vámpapírját ami igazolja hogy 95ös. Már 2hónapja nem küldte el. Még mindig nem küldte, mit csináljak?
Hát Ricsi nem tudom igazából. nem vagyok motorszerelő. Esetleg valami tolórudat vagy fogaskereket, esetleg azt a tengelyt amin van a fogaskerésk, de az is lehet hogy csak beálítási probléma. Megmondani ne mtudom még csak azt se tudom hogy milyen elven müködik a sebváltó a motorodba. De ha javítani kel akkor szét kel húzni és azért akkor már ajánlot cserélni minden apróságot. Meg az alkatrészt ami rossz. Ill kopott.
M.Fecsu
Lehet rendszámos DT kapni itt van például az enyém 350-400 ért bármikor elviheted, most let felújítva az egész, még bejáratós. És elöte is ment mint a barom :D
Egy kérdés :Magyarországon lehet RENDSZÁMOS Yamaha dt 125-öst venni? Mert sehol nem találok csak 800000Huf felett! Nem akarom elhinni hogy ebben az országban csak papírnélküli 125-ösökkel , csirri -birri kölykök bújkálnak . Előre is köszi!
Bemásoltam mégegyszer, mert nagyon hátrakerült a hozzászólásom :
Még azt mondd meg nekem , hogy ha cserélni kell valamit, akkor mit kéne cserélni és az mennyibe fájna nekem ? (hogy teljesen jó legyen az 5. fokozat) Aztán mostmár nem fárasztalak a váltómmal, csak nem szeretném ezt a motort eladni. Nyáron leteszem a jogsit A1 korl.-ra és lerendszámozom az rd-t. 2 évet kell 125-össel járnom balesetmentesen, hogy meglegyen a korlátlan. Legalábbis én ezt olvastam...
nemtudnátok nekem segíten?(125R-rem van) átakarom alakítani supermotora......hol tudok hozzá felnit venni?vagy minek a felnie passzol bele?ja és ha nagy tárcsa van elől, akkor kikell cserélni a tellomat is?vagy rátom vissza rakni ugyanúgy a régi helyre a féket?vagy hogyan megy ez?lécci vki árulja el