A biztosítékkal nem védett ám! Zárlatra jó, de folyamatos túlterhelésre nem véd, ezért égnek szét az autókban is a kábelek. Inkább ajánlom mindenkinek hogy hosszú túrán tapizza meg a kábelköteget a váznyaknál, mert ha elvékonyodik elég lesz 4A is, hogy olvadjon, aki melegnek érzi, nézze át. Aki meg ezt élvezi az a következő orvoshoz menjen.
nekem biztosíték van a világításra, mert apuéba is az a gagyi trabant izzó volt és kapott 4 h4-et tdm-be dupla kör lámpa, és melegedtek a vezetékek simán alapjáraton ezért kapott másik relét meg biztosítékot, így fasza aztán én is inkább rakattam bele biztositékot, igy csak nem ég le a motor és autóvillamosságos manus csinálta, nem mi
Egy 60W-os égő amúgy 5A-áramfelvétellel dolgozik, kicsivel többel forrasztani lehet. Bekapcsolásnál még nagyobb, amikor meg átváltjuk a tompítottat távolságira, akkor mind a két szál ég egyszerre. Ilyentől szoktak a csatlakozók és kapcsolók előbb-utóbb összeolvadni. Én csak jót akarok, ez a szakmám. Vagyis lesz majd a vizsgák után. Kábelkötegek füstölnek el, akár egy szoruló power motortól, vagy kocsin egy ablaktörlőtől. A világítás meg nincs biztosítékkal illesztve, drága a fesszab meg a tekercs. Örülök, hogy minden rendben a motorral, de ha valahol elszakad a kábel egy része, ott el fog égni a szigetelés körben.
és gondolom ha áll akkor mégjobban kaparik haverom puntója 1.2 16v a mi passatunk 1.9 td, és kb ugyananyi paci 72-75 és a passat valahogy kényelmesebb amikor 1500as fordulaton közlekedek vele mindenhol haverom meg kell tapossa hogy mennyen
melegedést én most a vezetékekre értettem, persze, pláne a h4 elég nagy helyet is foglal és "hosszú" foncsorról én nemtudok nyilatkozni, de gyári elektronika bírja a h4-et amúgy meg dinamó minél gyorsabban mész annál erősebb a világításod
Nem kötözködés, de egy ugyanolyan teljesítményű halogén is 3x annyi hőt termel, nemhogy egy kétszer akkora teljesítményű, vagy magasfényű. Nem is gyári foncsorba megy. Ezeket se feledd. A dinamó nem is lenne rossz XD Ha egy kis boost kell, visszavezeti rá az ember a delejt és megy is XDDDD
Érdekes egy dolog ez a lóerő, nyújtonméter, hengerűrtartalom ,fordulat viszony.
Érdekes példa, egy er5 kawán tanulok motorozni , elvileg 50 lórű 38nm. Viszont van nekem a dr 650 ami csak 46le viszont 55nm.
az a lőerő többlet ellenére az er5 elég langyos a dr hez képest. Ennek mi az oka? persze megy szépen, de valahogy közel sem érzem azt a vehemens ütős tolást amint a 1henger ad. Pedig papíron gyengébb...
ez most hogy van?
mind 2 gépen gyári dobok vannak, tehát nem a hangos dob placebó dologzik:)
dinamó teljesen felesleges méricskélni, rengeteg motorban van utólagos h4, jó ez nem jelent semmit de a dt-ben nekem már 2éve h4 van, semi baja pedig hidegben melegben használom és a tekercsek tökéletesek meg gondolom én azért kicsitt többre tervezték a japók az elektromos rendszert, nem szabad hogy túlmelegedjen/megolvadjon semmi attól hogy +20W-ot kap vagy 30 vagy mennyivel fog így többet kapni vagyis termelni vagyis egésznap vásároltam és nem tudok rendesen fogalmazni
Nem mind oda ment. Ez előzmény gombbal láthatod, mi, hova volt címezve. Ha az égő nem melegíti úgy át, hogy leolvad akkor oké, én azért vigyáznék a 60W halogénnel egy ilyen kis foncsorban(Kisebb jóval, mint a gyári X-é). Ha beépíted, akkor mindenképp kis működés után nézd meg, nem-e felpuhult körben valami, vagy elől... a fényvisszaverő réteg meg nem-e elszíneződik.
Sok adat egyszerre.. semmit nem mértem még.. hanem beleraktam a fejidomba és 15 percig akksiról hagytam hogy menjen ... :D A motoron meg csak rákötöttem és alapjáraton járattam egy kicsit néztem hogy bírja-e. De elvileg a generátor ugyan az mint a DTX-ben nem?:) Szólj ha tévedek. Mert a DTX-ben már gyárilag halogén izzó van. Igen a foncsor az fém elírtam, a búrára akartam írni hogy üveg, de közben kiderült hogy valamiféle plexi. Na mindegy az ismerősöm DTX-én is plexi a búra.
Nem kell idézőjelbe tenni. Állandó mágneses gerjesztésű alternátornak is mondhatnánk, de az nem szép kifejezés Melegedést is mértél generátor tekercsén tartós használat mellett? Felőlem ajánlhatjátok neki hőre lágyuló foncsorral, nyugodtan, de én szóótam.
A többi DT-n is ilyen fejidom van? Üveg nem lehet, csak elöl a fedő. Maga a tükröző felületre gondolok. Fém vagy olcsójános módon műanyag szokott lenni. A halogén, főleg egy magas fényű, vagy egy nagy teljesítményű simán kiolvaszthatja, de ha fém, akkor is lehet, hogy le fog pattogni a nagy hőtől a fényvisszaverő felület. Mint mondtam, először kisebbel próbálkozz szerintem.
Már bele raktuk egyszer a motort, alapjáraton is tökéletesen világított. De sok ismerősöm használ DT-hez halogén izzót és tökéletes vele. Elvileg a foncsor üveg.. de nem vagyok 100%-osan biztos benne.
de a vectrával sokkal jobb menni
az xr4 meg akkor is kapar ha tolom
Érdekes egy dolog ez a lóerő, nyújtonméter, hengerűrtartalom ,fordulat viszony.
Érdekes példa, egy er5 kawán tanulok motorozni , elvileg 50 lórű 38nm. Viszont van nekem a dr 650 ami csak 46le viszont 55nm.
az a lőerő többlet ellenére az er5 elég langyos a dr hez képest. Ennek mi az oka? persze megy szépen, de valahogy közel sem érzem azt a vehemens ütős tolást amint a 1henger ad. Pedig papíron gyengébb...
ez most hogy van?
mind 2 gépen gyári dobok vannak, tehát nem a hangos dob placebó dologzik:)
Amúgy tudom hogy mi hova ment, de mindegyik DT-hez kapcsolódik szóval érdemes elolvasni.. :D
http://redhotmotors.hu/spd/200...