Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyári izzó nekem 45/40W-os az még tuti nem bántja a generátort
Ne rakd bele! Akkora égőt el sem bír a generátor! Csak sárgán pislogni fog, ameddig le nem ég a generátor. Ne ugorj akkorát, először csak kicsivel rakj nagyobbat bele, próbaképp. Esetleg egy erős fényű LED-es fényforrást(Tartós, igényes megoldás. Itt már a fogyasztás minimális, szinte melegedés nélkül, a fényerő meg csak a kategória kérdése). A fejidom amúgy kisebb égőtől is kiolvadhat ha műanyag a foncsor.
Hello!

Van egy Polisport fejidomon, amiben egy 12V 35/35W-os izzó található, de ennek a teljesítménye eléggé gyenge, ezért szeretném kicserélni egy 12V 60/55W H4 Halogén izzóra.

Mennyi az esélye hogy megolvad a fejidom a hőjétől?
császtok valaki tudna segíteni hogy tudom felkeményíteni az első telot ? egyáltalán nehéz széthúzni és milyen olaj jó bele valami olcsó
Nem gondolok en semmit:) volt 4T motorom arrol tudom hogy kell mukodnie!2T-m meg nem volt ekkora ccm-es ezert erdeklodom hogy mi fan terem:) ! Szeretem azert tudni hogy mi az ami normalis es mi az ami nem teljesen...:) amugy ez itt a gep:)
Őő, igen...

Az egészet csak azért frkáltam le, hogy a kolega nehogymán azt gondolja, hogy ez az alul nemmenős szar, ez fos 2t tulajdonság.
Nyugella, bármiylen alul nem menős motor, hókuszpókusz nélkül uygan azt a hirtelen megndulós érzést adja (pont ezt próbltam magyarázni)

egy alkalommal ültem egy 800 köbcentis dieselben, az tök vicces volt:)
3500 ig csak vánszorgásra alkalmas, felette meg hirtelen megindul, tök vicces, tisztára "2t" hangulatú:)

Szóval, a nagy literteljesítményű motoroknak, szükségszerűen meredek a teljesítménygörbéjük bármiylen rendszerűen.
Köszönöm a kiegészítést! Remélem, a hiányosság ellenére is értette a címzett, mire gondoltam. Írhattam volna, hogy "Ennek a 2T-nek". Bár igazából nem is a hasznos sáv terjedelmére gondoltam, hogy kisebb, hanem a sávba lépéskor a nyomaték/fordulat felfutási meredekségére, illetve non-linearitására.

Amúgy a 250RR egy élmény lehet a 250R-es CBR-hez képest, pont azt adja, amire egy nagymotort még nem vezethető, de fanatikus ember vágyik utcára. Szerintem.
"A 2T-nek van viszont egy jellemzője, hogy kis fordulaton jóval gyengébb"

azért ezt árnyalnám..

A 2t sem gynegébb (mint modjuk a 4t) csak ha magas fordualton adja le a teljesítményt akkor értelem szerűen alul nem megy.

De ez így van bármiylen motornál, ez nem 2t tulajdonság, a 4t is, de a diesel is iylen, szóval ez nem működési rendszer, hanem karakterfüggő.
(kéretik mellőzni a "de az én dizelem" zöldségeket)

Szóvaltehát.

A mindefél motorknak van egy működési sávja, ami rendszerit hókuszpókuszok nélkül(váltózo svezérlés, power stb) nemigen több mint 3000-es fordulatszám tartomány.
Sem alatta, sem felette nem megy.

Namost, könynen belátható, hogy az a karakterü motor, ami mondjuk 2500 on adja a max nyomatékot, az gyakorlatilag alapjárattól ebben a bizonyos 3000-es sávban működik.
Az iylen motor nemnagyon fog 5 folé forogni, elgfeljebb kínjában, de ott már rég nem húz, csak tlforog.
Az yilen motort úgy érezzük, hogy "nyomatékos" közben csak egyszerűen gyenge, nem forog.

Az iylen motor literteljesítmánye rendszernt kicsi.

Iylenre tervezik az összes 2000 nél nagybb ccm-es diesel motort, és a személyautók motorjainak zömét is.

A másik véglet a felül menős motor.
Az yilen motor rendszerint még a 3000-es sávot sem képes produkálni 2-2500 as sávban produkál valamit, alatta halott.

Viszont a leterteljesítménye.mivel a kakaót magas fordulaton adja- nagy.

Tehát:

Teéjesenmindegy, miylen a motor, ha van teljesítméyne akor az csak fordulaton van keskeny sávban, ha meg széles sávú működés a kívánalom, akkor a csúcsteljesítméyn szükségszerűen kicsi lesz.

Ha elkezdesz hegyezni egy 4t vagy akár egy diesel motort, az pontosan uygan ezt az alul nem menést fogja produkálni mint a 2t motor.

Lásd még 250es sornégyes motorok, emik 8ig csak morognak de nem mennek, a menés 12felett kezdődik, a csúcsteljesítmny viszont közel 40ló. Ha uygan ez csak 20 ló lenne 10 ezren, akkor menne már 4ezer környékétől, és láss csudát, az új cbr 250 pont iylen karakterü:)

Szóval ez NEM a 2t motor, hanem a nagyobb literteljesítményű motor tulajdonsága.
Koszi az infot!Mondjuk ha van valaki Szekesfehervar kozelebol szivesen oszefutnek vele hogy megnezze meghalgassa hogy szerinte milyen!elmeletileg felujitas utan vagyunk,eruben sincs hiany,pocc roff indul van alapjarat is szoval nekem nem tunik fel semmi gond! Ez elot egy 500as XL hondam volt 4T az mas volt...
A power - ellentétben a terjesztett mesével - nem abból áll, hogy kinyit és akkor mint a turbo gomb, kilő a motor. Azért van, hogy szépen, egyenletesen adja le a teljesítményt végig. A 2T-nek van viszont egy jellemzője, hogy kis fordulaton jóval gyengébb, mint nagyon, ezért érződik, hogy megindul... de attól még lehet a power jól beállítva. Csak úgy tudod megállapítani, hogy ránézel a powerre fedél nélkül, van egy beállításmódja, amit majd a többiek remélhetőleg pontosan leírnak, és beállítod szépen. Akkor jó lesz.
hol kéne nyitnia a powernek?mert én ugy érzem mintha 4000nél nyitna kb...az normális? sosem volt még 2T poweresem szóval bocs ha hülye a kérdés...:)
akkor ne sajnáld a szilikont a lánctól.
Na megvolt a Terep tesztkör,belevittünk egy pici crosspályát is! hát azt kell mondjam igazán jó döntés volt megvenni ezt az állatot
Nos, mivel a motort papirok nélkül (na vajon miért nincsenek papirjai?) vette, igy nem tudja igazolni az eredetét, továbbá az eladó sem tudta igazolni, hogy jogosan birtokolta a gépet eddig, illetve, hogy ő a tulajdonosa, illetve a motor nem áll kőrözés alatt (valamiért). Ha mondjuk véletlenül elkapja a rendőr és neadjisten kőrözik a motort valamiért, akkor őt fogják elővenni emiatt. Mig ha van adásvételi, amit ugye két tanú jelenlétében kell megirni, akkor a felelősség az eladóé, márha kiderül, hogy lopott a motor. A vevő ilyenkor jóhiszeműen járt el és nem terheli ezért felelősség.

(Attól, hogy valaki nem kereskedésből, hanem magánszemélytől vásáról, még nem lesz ORgazda. De ha még adásvételit sem irnak akkor akár lehet lopott is a motor)

G.

ps: nincs hosszú " i " a billentyűzetemen.
Hu köszi akkor bátran választok az 1994-es előtti gépekből valami jobbat.Kinézetre jobban tetszenek mint az újabbak.
Kerek lámpásból többet találtam de most, hogy elmondtad hogy esetleg mire számíthatok nincs gond, így tudni fogom mivel kell variálni!

Köszi!
Tisztázzuk, 95ös nincs ezekből, vagy valami fejlődő országban gyártott széria utáni gép. Azok már vizesek. A minarellis 50-esek gyárilag a büdös életben se láttak 12 lovat. A 80as suzuki RG-m 10 ló körül van gyárilag, de még szétkopott hengerrel is kegyetlen egy gyári 50eshez képest. A 125-ösök se láttak 40 lovat. A sok hirdető azt se tudja mi a lóerő, csak látja, hogy miket írnak a többiek, és rátesz egyet-kettőt, hogy az övé tetszetősebb legyen, így lett a 3-ból 15 ló, stb. Ez a kis DT megy úgy, mint a gyári mina blokkos fojtás nélküli enduro-k.
177 magas vagyok, és kényelmes, a lábam is leért, talán lehetett volna kicsit magasabb, de nem a kényelem miatt, hanem kinézetre.
Külön olajzásos, elnyűhetetlen gépek. Egy 125-ös dugattyúja árából fel lehet újítani Prox és Koyo cuccokkal kompletten. Lóerő az egy f*szság. A tuning polini hengerem ami volt, az volt 6,5 ló. Hozzá kell tenni hogy tényleges 6,5lóerő elég volt arra, hogy egyes kettesben kaparjon, és még szétkopottan is 100km/h-t karcolja gyári karbival. Két féle van, a kereklámpás, és a négyzetes francia terep változat. Nekem az utóbbi volt. Sík úton 85 végsebesség gyári alaktrészekkel. Két személlyel 70-75. Fogyasztás 3,5-4 liter városban. Meg amúgy is XD
A körlámpásból sok a kipuffal fojtott. Azok 60akat mennek. Bár szerintem itt még nem találkoztam jól beállított karbial se rajtuk. Egy igazán belőttel találkoztam élőben az 75-80at ment, de lehet kapni 15 körül gianelli rezót, ami a terepes mintájára készült.
Az, hogy nem vízhűtéses, nem gond, sose hevült még túl.

További előny a tartósságra, hogy ezeket a 80-asok bútításával készítették, szóval ugyanaz a masszív 80as blokk ,de 50es hengerrel.
Mitől lett volna orvgazda? Te kereskedésből vetted a motort?
De ha letoltessz egy manualt az adott evjarathoz akkor abban minden adat meg van hogy mit lehet varni a motortol!Loero ,suly...minden
Alkatresszel szerintem semmi gond mert DT sok van!ha mashkl nem boltba tuti van hozza minden! De bontanak is rengeteget!
Ok kösz!
De nem merem bevállalni a 80-ast sosem lehet tudni mit talál ki a yard.

Valaki majd ha meg tudja mondani még is hány lóerősek lehetnek ezek a 94-95-ös évű gépek akkor majd elválna mert az új minarelli blokkosok 12 lovat is tudnak ha jól tudom.
És amúgy az alkatrészekkel mi a helyzet van még a régebbi blokkoshoz?Mert gondolom az újabbakhoz van.
Kenyelmesen elfersz rajta az fix!viszont 80as-at vennek a helyedben!az 50es gyenge lesz szerintem!Legalabbis terepre biztosan keves!
Gratulálok! Most igazi orgazda lettél... (reméljük rendőr nem olvassa a fórumot)
Azt megkoszonnem!kepet csinalnal rola ha megkerlek?aztan ide forumba is jo ha bedobod a kepet!