Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KÖszi a választ . Akitől megvenném azt irja hogy most kapott am6-os blokkot azokról bármi vélmenény?
Nekem yamaha DT LC2-öz volt, de ha megmondod potossan mit kell nézni rajta megnézem.
dehogy szakadt rám , kösz a tanácsot
Lehet a korábbi olajjal jó volt az egyébként már kopott kuplungod. Amúgy a MOL-ból szinte azonos néven, azonos viszkozitással, hasonló matricával kétféle adagolású olaj van. Egyikkel sose volt gondom, másikkal meg néha a kuplung szórakozott, összetapadtak a lamellák, nem is olyan hirtelen fogott. Rakj bele nevesebb olajat, azért castolt ne, az semmivel se tud többet, mint ami egy ezressel olcsóbb. Bár ha rád szakadt a bank.. lehet megéri.
akkor mi lehet a baj ?
és a 10W40 motorolaj jelölés milyen számot ad hajtóműolaj jelölésben?
értem , holnap lecserélem kíváncsi leszek , akkor azt mondjátok ez a kuplung miatt pörög el ? adig is köszi mindenkinek
na attol csúszhat szerintem, én 10w40 vagy 20w50-et rakok bele attolfügg mi van itthon
aha most lett bele új olaj töltve mert csöpögőt belőle és hát úgy voltam akkor legyen cserélve is , 80 w 90 es olaj van benne elvileg ez mol váltó olaj , kerestem fórumon ki mit rak bele de nem nagyon találtam róla most akkor milyen olaj kéne bele ?
ha gyorsabban pörög, de nem gyorsul jobban, akkor kuplung vagy olaj hiba.
Ár-érték arányban jók. Attól függ, hogy milyen, minarelli blokkos, vagy yamaha blokkos régi. Régiből ha szerencséd van, olyat fogsz ki, ami 80 körül megy végsebességre, nem fojtott. 3-4 litert esznek. Kényelmesek, megbízhatóak. Alatrészek is vannak olcsón. Mina blokkosak ugyanolyanok, mint bármely más 50es újabb enduro. Pörög, megy, eszik.
sziasztok valaki tudna segíteni ? olyat produkál a dtm hogy kinyit a power és elpörög de nem érezni hogy húzna , olyan 8 körül kapcsol és lepörög rendesen gondolok arra is hogy elcsúszik a kuplung szerintetek ? elég érdekesnek tűnik de a régi dt nél éreztem mikor nyit a power egyenletesen húz tovább és szépen emelkedik a fordulat itt meg eléri a 8 ezret és kb olyan 3 másod perc alatt kipörög teljesen
A gázkartól még nem tudna magában folyamatosan olajat pumpálni. Amúgy ha nem akarod nagyon véglegesíteni, akkor csak a pumpa bemenő, és kimenő csövét egy csőtoldóval kösd egymásba, úgy hogy tele van olajjal, akkor magában keringeti, mert ha szárazan menne, eléggé szétkopna.
Lc-s henger vagy R-es?
kicsi píz.
e-mailba megbeszéljük? tasmilan@citromail.hu
vedd meg az enyémet, igaz 80-as.
akkor nem csak gázról megy hanem a főtengelyről is? ma is tanultam valamit
az egész komplett deknit veszed le úgy hogy lást a kuplungot is, akkor ott látsz majd a deknibe két műanyag fogaskereket a felső az olajpumpáé, egy zéger tartja és egy tüske nemtudom milyen baja lenne ha üresen megy
125r-em van, de nekem nincs ott semmilyen fogaskerék, de lenne valami baja ha üresen járna?
Haló mindenki . Szerintetek hülyeség 50cm3 dt-t venni csak érdeklődés képpen kérdezem mert lehet hozzájutok egyhez
Milyen dt-d van ? Ha 125r akkor leveszed a jobb oldalo deknit aztan leveszed a kulonolajzo fogaskereket ;) en igy jarok 40es keverekkel.
Valaki csinált itt már olyat, hogy az olajzóból leengedte az olajat és utána tankba keverve használta? Az üres járástól nem megy tönkre az olajzó? Mert most ezt akarom kipróbálni.
Ez a "bolondbiztos" módszer...
Hát ez hülyeség, ne értse félre senki, teljesen igazuk van, hogy így adják ki, de ez nagyon felesleges óvintézkedés. Igaz, hogy ilyen módszerrel tuti bekopik minden egymáshoz, ahogy kell, szorulás nélkül, mégha nem is jó a gépmunka, de egy jó munkánál 200km bőven elég kéne, hogy legyen. Amondó vagyok, hogy lehet érezni a motoron, hogy erővel hogy áll, meg mennyire melegszik. Ha szépen működik, és nem melegszik, akkor lehet azt normálisan használni.