Csá mindenki!
Fejlemények főfúvóka téren. Megjött a 120-as és a 125-ös főfúvóka. Gyors szétkaptam karbit beletoltam a 120-ast. Próba. Rúgásra indul, veszi a lapot szépen, igaz szerintem egy kicsit lassan esik vissza a fordulat, ez mitől lehet? A tű a legalsó állásban van most majd holnap még próbálgatom egyre feljebb rakni hogy minél kevesebbet kapjon.
Próbakörön ezekkel a beállításokkal se pörgött 7 e.-nél többet (üzemi hőmérsékleten). Sajnos besötétedett így a tű állítgatása marad holnapra.
Javítok: 150-es főfuvi volt csak benne, de a tű itt is legalul volt.
Ez mind d.u történt, délelőtt a kipufogót szedtem le és a powerrel bazseváltam. A kipufogó csonktól benézve eléggé koxos a power tengely, a bovdeneket beolajoztam. Az akksit multiméterrel megnéztem, 12,7-12,9 között volt az érték, így nem testel sehol úgynézki.
De közben volt teljes pucolás is . (légszűrő, lánc, karbi, teljes mosás)
Mozgalmas nap volt de nem vagyok sokkal előrébb.
1., Valószínüleg nem kapsz olyan kis rugót, hanem a komplett órát cserélned kell. Max bontott órából tudod kivenni, de akkor meg már egyszerübb cserélni.
2., Próbáld meg kipucolni a keréknél lévő fogaskereket, ahová a bowden bemegy, hátha csak telement olajsárral és azért szorul. Ha nem sikerül, akkor bontott, vagy új alkatrész cseréjével tudod orvosolni a problémát. (árat sajnos nem tudok mondani.)
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a dt-nek a fordulatszám mérőjében elszakadt a rugó és hogy tudok e hozzá venni ilyen kis rugót vagy komplett új óra kéne neki? A sebesség mérőmnek meg az első keréknél lévő bizbasza szorul olyan kéne nekem kíváncsi lennék hogy kb menyibe fájna ez a kis alkatrész nekem ?
Meg kell a power tegnely helyét takarítani, bowdeneket kipucolni, megkenni, könnyen mozogjon a power bowdenek nélkül, a bowdenek is szépen járjanak, és ne legyenek túl feszesek, mert akkor szintúgy nem tudja mozgatni a motor.
Sziasztok, ezeket cserélném krossz cuccra.Pl szemüveg, térdvédő,protektoring, krossz csizma... és lenne még egy epson R360 fotónyomtatóm is, sajnos a kábelek nincsenek meg hozzá.
Na rá 20 percre a videó is megjött . http://www.sportmotor.hu/motor...
Sajnos telefonos, mivel a kamera le volt merülve.
De remélem így is hallható a lényeg. Most jut eszembe hogy azt a kis fedelet is levehettem volna... . Úgy a mozgását is lehetett volna látni. Na majd következőnek.
Sziasztok.
Újra itthon nyaralás után, persze mocizni már voltam.
Hazaértünk tegnap ráadom gyújtást, és a powert alig-alig állítja be...
Először azt hittem az akksi merült le, mert már elég régi. Beleraktam egy jó akksit (még nagyobb is volt mint ami volt benne.), gyújtás úgyanúgy keserves beállítás. Gondolom valahol valamelyik vezeték letestel és emiatt elveszik a feszültség. Ha lesz időm akkor biztos nekiállok bogarászni hogy hol is testelhet.
Mik a főbb helyek ahol szakadhat, letestelhet? Gondolom a kormánynál a kábelköteg, vagy valahol a vázon.
Töltök fel egy videót a hangjáról. Nemsokára azt is linkelem.
Azért kellene, mert ahol dolgozom, az ilyen hegyes, dombos vidék, ráadásul macskaköves is az út, és nincs egy normális hely, ahol meg tudnék állni vele. Az oldalsztender miatt csak hegynek fölfelé , ill merőlegesen a hegynek tudom lerakni, de ilyenkor vagy nem áll meg stabilan, mert túl egyenes, vagy éppenhogy túl meredek lesz a dőlése és félek, hogy felborul. (utálom a macskaköveket!)
Robogóval ugyanitt semmi gondom nem volt soha, ezért gondoltam a kétlábú sztenderre. Illetve láttam az Aprilia RX 50 esnél ilyen megoldást.
Max hegesztesz rá egy tartót, meg egy kart, de nagyon ocsmány lesz vele, meg szerintem teljesen fölöleges is. Ahol oldalsztenderen elborul, ott a középtámasz is megsüllyed. Ahol meg megáll szépen, oda minek?
A Yamaha DT-khez létezik normál sztender, mármint nem az oldalsztender, hanem mint a robogóknál, hogy kitámasztásnál megemeli a hátsó kereket. Vagy valakinek valami infója róla, hogy melyik más típusé lenne jó rá...
erre azt lépjük hogy mivel gyári déjté ezért talán ugyanaz kéne bele mint az itt lévő 1256R tulajok nagy részében vagyis 120-140 közötti főfuvi mert ugye dt-ről van szó és nem suzukiról vagy pannoniáról vagy bármiről
A levegőnek és a benzin-levegő keveréknek lendülete van nagy sebességnél, meg egyébként is. A motor, ahogy szív a levegő nagy sebességgel áthalad a porlasztón, így lesz benzin-levegő keverék. Aztán egyszer csak vége a szívásnak, a dugattyú elindul lefelé, alul megnő a nyomás, és a membrán lezár a nyomáskülönbség miatt. Ettől még a karbin keresztül áramló levegő a lendület miatt menne tovább, de nincs hova, feltorlódik, majd visszaverődik, átmegy megint a karbin a légszűrő felé. Ettől túldúsul a keverék. Sőt még a következő szíváskor megint beszívja.
Ezt kiküszöbölendő találták ki ezt a YEIS kamrát. Amikor a keverék feltorlódik, akkor be tudjon áramolni fentre, ne a karbin menjen vissza... A kamrát úgy méretezték, hogy pont akkor áramoljon ki belőle vissza a keverék, amikor a motor következőleg szívni kezd.
A gázreakció rosszabb lesz, főleg kis köbcenti, nagy karbinál szokott lenni, lásd tuning motorok. Megtorpannak, később indulnak meg.
Fejlemények főfúvóka téren. Megjött a 120-as és a 125-ös főfúvóka. Gyors szétkaptam karbit beletoltam a 120-ast. Próba. Rúgásra indul, veszi a lapot szépen, igaz szerintem egy kicsit lassan esik vissza a fordulat, ez mitől lehet? A tű a legalsó állásban van most majd holnap még próbálgatom egyre feljebb rakni hogy minél kevesebbet kapjon.
Próbakörön ezekkel a beállításokkal se pörgött 7 e.-nél többet (üzemi hőmérsékleten). Sajnos besötétedett így a tű állítgatása marad holnapra.
Javítok: 150-es főfuvi volt csak benne, de a tű itt is legalul volt.
Ez mind d.u történt, délelőtt a kipufogót szedtem le és a powerrel bazseváltam. A kipufogó csonktól benézve eléggé koxos a power tengely, a bovdeneket beolajoztam. Az akksit multiméterrel megnéztem, 12,7-12,9 között volt az érték, így nem testel sehol úgynézki.
De közben volt teljes pucolás is . (légszűrő, lánc, karbi, teljes mosás)
Mozgalmas nap volt de nem vagyok sokkal előrébb.