Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként nem vagyok szakértő, de nekem az 1500-ös Ladámban volt 160-as fúvóka. Szóval lehet, hogy megpróbálhatnád kissebbel.
a 160-as kurva nagy... nem tudom milyen dobod van de egy 130as bőven elég... a gyári 120as
Én sem értem, biztos külföldiül van...
Azon kívül hogy nem pörög 7 ezer fölé a másik problémám a fogyasztás!
Ha rendesen adom neki akkor 100km/7,5l-t eszik!
Majd teszek egy tankpróbát óvatos használattal (lassú kigyorsítás, nem nyúzom, szépen komótosan) hogy úgy mennyit megy egy tankal.
Minden eredeti rajta, kipufogónyaknál fojtás kivéve, csak a végdob más, de az is butít rajta szerintem. Karburátorban 160-as főfúvóka van! Apuci ajánlása hogy 120-assal próbáljam így elvileg tovább pörög, gondolom kevesebbet is fogyasztana. Igaz ezt még nem tudtam kicserélni mert nem vagyok háztájékon .
Ötletek, tippek ,hogy miért fogyaszt ennyit? Nektek mennyi az átlagos fogyasztásotok vegyes használatnál?
Ez csak nekem nem magyar? :S
Mert a fordítás után se nagyon lehet érteni a szöveget.
Szia!
Ez a "Yeis" kamra mire szolgál? Mit produkál a motor ha nem jó vagy esetleg nincs a motoron?
Szép napot!
Annyit szeretnék kérni, ha tudjátok honnan lehet rendelni, eredeti idomot DT 50 MX-hez, vagy használtat, az kérem írjon!
Bocsánat!
Csak a félreérthető leírásom miatt még-egyszer: bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5-nél is,-6-nál is,-7-nél is,- és 8 ezernél is ledadog,de mondjuk átlépi ezeket a fordulatszámokat. A max fordulat persze ennél nagyobb, az éppen állított karburátor beállítások szerint. Ami eddig lemaradt, úgy vettem észre hogy, a power szelep is mintha változna hogy, hol nyit ki teljesen. PL.: 6500-8000 Ez sem normális szerintem. Szervómotor könnyű futásra állítva (bowden kellően beállítva), power tárcsa jelre rakva.
Igen, de köze nincs hozzá, ha csak gázra dadog! Az karbibeállítás. Amúgy én sem mondtam, hogy nem a gyújtásvezérlő vezérli a gyújtást.
Szerintem a gyújtást a cdi vezérli : http://www.sportmotor.hu/motor...
én ezért is gyanakodok arra hogy, ez lesz a ludas.
Mivel a gyújtás ezeknél a mociknál gázállásra nem változik, 100%, hogy a keverékképzés a rossz. Olajtartály sincs összekapcsolva a gyújtással. Gyertya ha jó, akkor szépen be kell állítani a karburátort. A Yeis megy a szívócsonkra, a kamra megvan? Pont erre találták ki, de ilyen intenzív hibákat nem produkál szerintem. Ha nyélen dadog le, akkor állíthatod naphosszat, mert a fúvóka mérete a mérvadó.
Szevasztok!
Mi van akkor, ha bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5,-6,-7,-8 ezernél ledadog, vagyis ehhez hasonlít, körülbelül ezeken a fordulatokon, amikor teljes gázt adok neki. Próbáltam karbi beállítást, de nem ott van a baj. Minden beállításra reagál rendesen a motor , de a "dadogás" megmarad. Akksi nálkül is elindul, gyanítom akkor a töltő tekercsel, és a jeladóval nincs baj. A cdi-re gyanakszom, a bajom az hogy, le van kopva a felirata, és nem találok infót róla. A motor kódja 4Dk , a hengerfejen 3MB va jelezve, és a motor 125RE típusú.
Még valami, különolajozás ki van kötve, szívócsonkon ledugózva, viszont az olajtartállyal semmi nem lett csinálva. Üres, és világít az olajlámpa. Ez beleszól az elektronika működésébe?
Nagyon gyenge minden tartományban és durrog de néha olyat ránt, hogy majd leszakad a karom, amint kikötöm a powert már nem csinálja eszt, csak power nélkül alapból gyenge.
És ez is.
Ja bocsi, ezekre gondoltam.
Még megvannak.
Üdv! 125ös lc2-höz keresek baloldali ülésalatti idomot! Ha valakinek van kérem szóljon.
Köszi a segítséget. Valószínűleg elviszem valami hozzáértőhöz.
Nem nagyon értek az elektronikához,de szerintem a power elektronikáddal lehet valami. Menet közben melyik tartományokban nyomatékos, meddig pörög?
Jókérdés :D Majd nyaraás után adok erre a kérdésre választ :)
Hello mindenki
A dt-m powerje ha ráadom a gyújtást a motorrra kettőt csipog ahogy kell, de ha beindítom és bármekkora gázt adok a power maxra kinyit és úgyis marad. Csak akkor zár el újra amikor leállítom a motort.
Mi lehet a baja?
Előre is köszi!
Az úszó az alján van, amit kivettél, az a súber. Ha nagyon nem értesz hozzá, vidd el, olyanhoz, aki érti a dolgát, csak be kell állítani szépen, és olyan lesz, mint szamár után a ló.
Igen, amióta megvettem ilyen. gondolom ez nem normális.sajnos nem nagyon értek a motorokhoz. A gyertyát nem cseréltem, de megnéztem, az elvileg szép barna. a karbit nem pucoltam ki, csak a tetejét csavartam le, és kivettem az úszót, gondolom abból nem lehet megállapítani hogy mocskos. A membrán meg fogalmam sincs hogy milyen. annyira nem szedtem szét. Amúgy mennyit kellene fogyasztaniuk? Az enyém végsebessége olyan 70-80 közötti, és nem nagyon akar 7000 fölé pörögni. ez azt jelenti hogy a kipufogóban van folytás?
Fekete az olaj a blokkban?