Azon kívül hogy nem pörög 7 ezer fölé a másik problémám a fogyasztás!
Ha rendesen adom neki akkor 100km/7,5l-t eszik!
Majd teszek egy tankpróbát óvatos használattal (lassú kigyorsítás, nem nyúzom, szépen komótosan) hogy úgy mennyit megy egy tankal.
Minden eredeti rajta, kipufogónyaknál fojtás kivéve, csak a végdob más, de az is butít rajta szerintem. Karburátorban 160-as főfúvóka van! Apuci ajánlása hogy 120-assal próbáljam így elvileg tovább pörög, gondolom kevesebbet is fogyasztana. Igaz ezt még nem tudtam kicserélni mert nem vagyok háztájékon .
Ötletek, tippek ,hogy miért fogyaszt ennyit? Nektek mennyi az átlagos fogyasztásotok vegyes használatnál?
Bocsánat!
Csak a félreérthető leírásom miatt még-egyszer: bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5-nél is,-6-nál is,-7-nél is,- és 8 ezernél is ledadog,de mondjuk átlépi ezeket a fordulatszámokat. A max fordulat persze ennél nagyobb, az éppen állított karburátor beállítások szerint. Ami eddig lemaradt, úgy vettem észre hogy, a power szelep is mintha változna hogy, hol nyit ki teljesen. PL.: 6500-8000 Ez sem normális szerintem. Szervómotor könnyű futásra állítva (bowden kellően beállítva), power tárcsa jelre rakva.
Mivel a gyújtás ezeknél a mociknál gázállásra nem változik, 100%, hogy a keverékképzés a rossz. Olajtartály sincs összekapcsolva a gyújtással. Gyertya ha jó, akkor szépen be kell állítani a karburátort. A Yeis megy a szívócsonkra, a kamra megvan? Pont erre találták ki, de ilyen intenzív hibákat nem produkál szerintem. Ha nyélen dadog le, akkor állíthatod naphosszat, mert a fúvóka mérete a mérvadó.
Szevasztok!
Mi van akkor, ha bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5,-6,-7,-8 ezernél ledadog, vagyis ehhez hasonlít, körülbelül ezeken a fordulatokon, amikor teljes gázt adok neki. Próbáltam karbi beállítást, de nem ott van a baj. Minden beállításra reagál rendesen a motor , de a "dadogás" megmarad. Akksi nálkül is elindul, gyanítom akkor a töltő tekercsel, és a jeladóval nincs baj. A cdi-re gyanakszom, a bajom az hogy, le van kopva a felirata, és nem találok infót róla. A motor kódja 4Dk , a hengerfejen 3MB va jelezve, és a motor 125RE típusú.
Még valami, különolajozás ki van kötve, szívócsonkon ledugózva, viszont az olajtartállyal semmi nem lett csinálva. Üres, és világít az olajlámpa. Ez beleszól az elektronika működésébe?
Nagyon gyenge minden tartományban és durrog de néha olyat ránt, hogy majd leszakad a karom, amint kikötöm a powert már nem csinálja eszt, csak power nélkül alapból gyenge.
Hello mindenki
A dt-m powerje ha ráadom a gyújtást a motorrra kettőt csipog ahogy kell, de ha beindítom és bármekkora gázt adok a power maxra kinyit és úgyis marad. Csak akkor zár el újra amikor leállítom a motort.
Mi lehet a baja?
Előre is köszi!
Az úszó az alján van, amit kivettél, az a súber. Ha nagyon nem értesz hozzá, vidd el, olyanhoz, aki érti a dolgát, csak be kell állítani szépen, és olyan lesz, mint szamár után a ló.
Igen, amióta megvettem ilyen. gondolom ez nem normális.sajnos nem nagyon értek a motorokhoz. A gyertyát nem cseréltem, de megnéztem, az elvileg szép barna. a karbit nem pucoltam ki, csak a tetejét csavartam le, és kivettem az úszót, gondolom abból nem lehet megállapítani hogy mocskos. A membrán meg fogalmam sincs hogy milyen. annyira nem szedtem szét. Amúgy mennyit kellene fogyasztaniuk? Az enyém végsebessége olyan 70-80 közötti, és nem nagyon akar 7000 fölé pörögni. ez azt jelenti hogy a kipufogóban van folytás?
Ha rendesen adom neki akkor 100km/7,5l-t eszik!
Majd teszek egy tankpróbát óvatos használattal (lassú kigyorsítás, nem nyúzom, szépen komótosan) hogy úgy mennyit megy egy tankal.
Minden eredeti rajta, kipufogónyaknál fojtás kivéve, csak a végdob más, de az is butít rajta szerintem. Karburátorban 160-as főfúvóka van! Apuci ajánlása hogy 120-assal próbáljam így elvileg tovább pörög, gondolom kevesebbet is fogyasztana. Igaz ezt még nem tudtam kicserélni mert nem vagyok háztájékon .
Ötletek, tippek ,hogy miért fogyaszt ennyit? Nektek mennyi az átlagos fogyasztásotok vegyes használatnál?
Mert a fordítás után se nagyon lehet érteni a szöveget.
Ez a "Yeis" kamra mire szolgál? Mit produkál a motor ha nem jó vagy esetleg nincs a motoron?
Annyit szeretnék kérni, ha tudjátok honnan lehet rendelni, eredeti idomot DT 50 MX-hez, vagy használtat, az kérem írjon!
Csak a félreérthető leírásom miatt még-egyszer: bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5-nél is,-6-nál is,-7-nél is,- és 8 ezernél is ledadog,de mondjuk átlépi ezeket a fordulatszámokat. A max fordulat persze ennél nagyobb, az éppen állított karburátor beállítások szerint. Ami eddig lemaradt, úgy vettem észre hogy, a power szelep is mintha változna hogy, hol nyit ki teljesen. PL.: 6500-8000 Ez sem normális szerintem. Szervómotor könnyű futásra állítva (bowden kellően beállítva), power tárcsa jelre rakva.
én ezért is gyanakodok arra hogy, ez lesz a ludas.
Mi van akkor, ha bizonyos fordulatszámoknál Pl.: 5,-6,-7,-8 ezernél ledadog, vagyis ehhez hasonlít, körülbelül ezeken a fordulatokon, amikor teljes gázt adok neki. Próbáltam karbi beállítást, de nem ott van a baj. Minden beállításra reagál rendesen a motor , de a "dadogás" megmarad. Akksi nálkül is elindul, gyanítom akkor a töltő tekercsel, és a jeladóval nincs baj. A cdi-re gyanakszom, a bajom az hogy, le van kopva a felirata, és nem találok infót róla. A motor kódja 4Dk , a hengerfejen 3MB va jelezve, és a motor 125RE típusú.
Még valami, különolajozás ki van kötve, szívócsonkon ledugózva, viszont az olajtartállyal semmi nem lett csinálva. Üres, és világít az olajlámpa. Ez beleszól az elektronika működésébe?
A dt-m powerje ha ráadom a gyújtást a motorrra kettőt csipog ahogy kell, de ha beindítom és bármekkora gázt adok a power maxra kinyit és úgyis marad. Csak akkor zár el újra amikor leállítom a motort.
Mi lehet a baja?
Előre is köszi!