Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia irtad hogy miet tegyek belle
de most akkor nekem 12x16x16_os kell?
vagy 12x15x16-os?
Tévedtem, nem is drága . 2 rugó egy liter
http://olajborze.hu/spd/20/Cas...
Én is Castrolt használok, csak Actevo Xtra 10W-40 4T-t. Se hidegen se melegen nem csúszik vele a kuplung veszi a sebességeket. Egyszóval minden tuti vele . De elég drága is asszem.
Az a vilagos szurke 10w40es szintetikus castrol? Nekem az van benne olyan mintha melegen elhigulna nagyon, elejen tokeletes volt de kb 3-4000km utan kezdi erdekes
Egy másik fórumon is a MOL Botondot ajánlották, hogy teljesen jó bele, de amúgy amit én vettem olaj, sem túl drága, vagyis nem annyira. 1960Ft volt egy liter. Egyébként azért választottam ezt, mert a kocsiba is mindíg Castrolt veszek és ez direkt olajos kuplunghoz való.
(Nomeg mert sosem veszek MOL-os terméket, mert csak! )

G.
Szevasztok!
Eladó vagy Cserélhető Yamaha DT 125R mocim 1994 évjárat.
áprilisban lett felújítva (dugó, gyűrű, tűgörgő,lánckerék, lánc) és adok hozzá plusszba egy hengert dugóval ( kaptam haveromtól)
idomok kicsit töröttek,és a spirálokat kell cserélni de lecserélem, minélhamarabb, és a gumikat is, egyébként indexek, lámpák működnek rajta, pöpeckis gép ahoz képest h lassacskán 20 éves.
A motor Borsod-Abaúj-Zemplén megyében található Tiszaújváros melett,
195000Ft
Az ár alkuképes!
Tel: 06 20 456 8313
Név: Molnár Lajos
Én mindig a benzinkutas mol olajat rakom a váltóba DT-nek. Lehet lehurrogni, de nem csúszik a kuplung, nem zörög a váltó, puhán működik vele, olcsó, és nem sz*rt szét még egy váltóm se. Kb ennyi az igénye is. Minek költsek 4000-et azért, ami semmivel sem jobb az én motoromba. Lehet más motor kihasalt volna tőle.
Hát a térfogatát csak nagyon minimálisan befolyásolja A keresztmetszetét váltogatja.
Hát valószínüleg erősebb lenne. Mivel a dolga hogy alacsony fordulaton csökkentse a "kipufogó" térfogatát és így nyomatékosítson alsó tartományban, vagy valahogy így.
Majd a mesterek kijavítanak ha rosszul írtam valamit.
egyértelmű, h nyomatékosabb volna alacsony fordulaton, a power lényege, h alacsony tartományban a kipufogóablak szűkítésével nyomatékot adjon a motornak..
Üdv mindenki!
A 97-es dtből ki lett kötve a power, mert elromlott. Lehet hogy emiatt gyenge alacsony fordulaton? Ha megjavítanám és visszakötném erősebb lenne alacsony fordulaton?
A válaszokat előre is köszi.
Amióta megvetted ilyen? Gyertyát cseréltél? Karbit pucoltál? Membrán jó? Ezeket nézd át elsőnek. Ez a 10 liter gyanús nekem 4 - 4,5 litert eszik 100-on! Nem kéne bedadogjon.
Olajból nekem a Castrol Act Evo -t ajánlották....(kuplung-váltóhoz)

G.
A négy csapágyért (ami a dt 50-esben van) kb nyolcezer valamennyit fizettem, szóval kb kétezer körül lehetett darabja (Most hirtelen nem találom a számlát). Szimeringekre is elment 2500Ft, meg a tömítéskészlet volt 1500.
(Ja, meg olajat is vettem, az már összesen tizensokezer forint...)

G.
Kb valami olaj kell amitől nem sivít a váltócsapágy, és nem csúszik a kuplung, ez a kritárium, ennél komoyabb nem kell a tizen loerőhöz.
(több millio forintos motorokat a gyárak úgy tesznek piacra, hogy a váltóban a fogaskerekek nincsenek megköszrülve, mert az lassú drága és macerás eljárás, csak simán ahogy kigyütt a fogazó alól, azt szevasz. Kap a gép valami hitvány ásványi olajat a gyárban(üzembellító zervízben) ezt viszonylag hamar , az első szervíznél lecserélik, és jobb ha a gazdi azt nem látja, iylankor mi jüön ki a motorból:)
Utűna szokás valami értelmesebb cuccot beletenni
Ezért érdemes kitölteni az adatlapodat, legalább annyival, hogy milyen motorod van, milyen évjárattal, meg egy képet róla. Amúgy mennyi pénz volt a csapágy? 6204-es?
Üdvözlök mindenkit. Nem rég csatlakoztam a Dt-sek csapatához, és egy kis segítséget kérnék. Most augusztusban vettem egy LC2-es 80-ast. Annyi lenne a probléma, hogy alacsony fordulaton megyek a géppel, és ha odahúzok neki, akkor gyorsulgat-gyorsulgat, 4000 fordulat környékén megtorpan, és dadog, majd 4500 fölött nagyon megindul. Ez természetes ezeknél a gépeknél, vagy valami gondja lehet. Ja, és a fogyasztásom olyan 10 liter körüli
Köszönöm, akkor nem kell valami nagyon durva olajakat kutatnom : D
Szép estét mindenkinek. Lenne egy kérésem,aki tud kérem segitsen.yamaha dt50/80 a jelenlegi mocim.Szeretnék a tengelyvégekre bukógombát szerelni,mert "aktuális"/eső után köpönyeg szindróma/Apucinak láttam a gépén és valami hasonlót szeretnék készíteni.A felfogatás érdekel,hogy a temgelyre hogyan van felfogatva.a gomba méretei meg hasonlók.Magyrul egy olyan leírás kellene méretekkel,ami után le tudnám gyártani.Előre is kösz mindenkinek.
legyen bennünk annyi hogy legalább motoros vagy autós boltban veszünk olajat
bemész az első teszkóba, benzinkútra és megveszed a mondtt viszkozitáu legolcsóbb olajat.
Hello.

DT 125 X-hez milyen olaj kell a blokkba?
Kézikönyvben SAE 10w30 SE szerepel.. dee.. nem igazán sikerül rábukkannom mit is jelent az SE jelölés ^^" Elvben valamilyen minősítés.
Milyen olajat kéne beleönteni?
Okké, már kezdtem megijedni, de akkor nincs gond.

G.
125r-ben egyedi méret van... nem tudsz skf töl venni pontosan ugyanakkorát, de ez csak 125R-re vonatkozik oda is írtam