Én is Castrolt használok, csak Actevo Xtra 10W-40 4T-t. Se hidegen se melegen nem csúszik vele a kuplung veszi a sebességeket. Egyszóval minden tuti vele . De elég drága is asszem.
Az a vilagos szurke 10w40es szintetikus castrol? Nekem az van benne olyan mintha melegen elhigulna nagyon, elejen tokeletes volt de kb 3-4000km utan kezdi erdekes
Egy másik fórumon is a MOL Botondot ajánlották, hogy teljesen jó bele, de amúgy amit én vettem olaj, sem túl drága, vagyis nem annyira. 1960Ft volt egy liter. Egyébként azért választottam ezt, mert a kocsiba is mindíg Castrolt veszek és ez direkt olajos kuplunghoz való.
(Nomeg mert sosem veszek MOL-os terméket, mert csak! )
Szevasztok!
Eladó vagy Cserélhető Yamaha DT 125R mocim 1994 évjárat.
áprilisban lett felújítva (dugó, gyűrű, tűgörgő,lánckerék, lánc) és adok hozzá plusszba egy hengert dugóval ( kaptam haveromtól)
idomok kicsit töröttek,és a spirálokat kell cserélni de lecserélem, minélhamarabb, és a gumikat is, egyébként indexek, lámpák működnek rajta, pöpeckis gép ahoz képest h lassacskán 20 éves.
A motor Borsod-Abaúj-Zemplén megyében található Tiszaújváros melett,
195000Ft
Az ár alkuképes!
Tel: 06 20 456 8313
Név: Molnár Lajos
Én mindig a benzinkutas mol olajat rakom a váltóba DT-nek. Lehet lehurrogni, de nem csúszik a kuplung, nem zörög a váltó, puhán működik vele, olcsó, és nem sz*rt szét még egy váltóm se. Kb ennyi az igénye is. Minek költsek 4000-et azért, ami semmivel sem jobb az én motoromba. Lehet más motor kihasalt volna tőle.
Hát valószínüleg erősebb lenne. Mivel a dolga hogy alacsony fordulaton csökkentse a "kipufogó" térfogatát és így nyomatékosítson alsó tartományban, vagy valahogy így.
Majd a mesterek kijavítanak ha rosszul írtam valamit.
egyértelmű, h nyomatékosabb volna alacsony fordulaton, a power lényege, h alacsony tartományban a kipufogóablak szűkítésével nyomatékot adjon a motornak..
Üdv mindenki!
A 97-es dtből ki lett kötve a power, mert elromlott. Lehet hogy emiatt gyenge alacsony fordulaton? Ha megjavítanám és visszakötném erősebb lenne alacsony fordulaton?
A válaszokat előre is köszi.
A négy csapágyért (ami a dt 50-esben van) kb nyolcezer valamennyit fizettem, szóval kb kétezer körül lehetett darabja (Most hirtelen nem találom a számlát). Szimeringekre is elment 2500Ft, meg a tömítéskészlet volt 1500.
(Ja, meg olajat is vettem, az már összesen tizensokezer forint...)
Kb valami olaj kell amitől nem sivít a váltócsapágy, és nem csúszik a kuplung, ez a kritárium, ennél komoyabb nem kell a tizen loerőhöz.
(több millio forintos motorokat a gyárak úgy tesznek piacra, hogy a váltóban a fogaskerekek nincsenek megköszrülve, mert az lassú drága és macerás eljárás, csak simán ahogy kigyütt a fogazó alól, azt szevasz. Kap a gép valami hitvány ásványi olajat a gyárban(üzembellító zervízben) ezt viszonylag hamar , az első szervíznél lecserélik, és jobb ha a gazdi azt nem látja, iylankor mi jüön ki a motorból:)
Utűna szokás valami értelmesebb cuccot beletenni
Ezért érdemes kitölteni az adatlapodat, legalább annyival, hogy milyen motorod van, milyen évjárattal, meg egy képet róla. Amúgy mennyi pénz volt a csapágy? 6204-es?
Üdvözlök mindenkit. Nem rég csatlakoztam a Dt-sek csapatához, és egy kis segítséget kérnék. Most augusztusban vettem egy LC2-es 80-ast. Annyi lenne a probléma, hogy alacsony fordulaton megyek a géppel, és ha odahúzok neki, akkor gyorsulgat-gyorsulgat, 4000 fordulat környékén megtorpan, és dadog, majd 4500 fölött nagyon megindul. Ez természetes ezeknél a gépeknél, vagy valami gondja lehet. Ja, és a fogyasztásom olyan 10 liter körüli
Szép estét mindenkinek. Lenne egy kérésem,aki tud kérem segitsen.yamaha dt50/80 a jelenlegi mocim.Szeretnék a tengelyvégekre bukógombát szerelni,mert "aktuális"/eső után köpönyeg szindróma/Apucinak láttam a gépén és valami hasonlót szeretnék készíteni.A felfogatás érdekel,hogy a temgelyre hogyan van felfogatva.a gomba méretei meg hasonlók.Magyrul egy olyan leírás kellene méretekkel,ami után le tudnám gyártani.Előre is kösz mindenkinek.
DT 125 X-hez milyen olaj kell a blokkba?
Kézikönyvben SAE 10w30 SE szerepel.. dee.. nem igazán sikerül rábukkannom mit is jelent az SE jelölés ^^" Elvben valamilyen minősítés.
Milyen olajat kéne beleönteni?
de most akkor nekem 12x16x16_os kell?
vagy 12x15x16-os?