Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kéne lenni a motorodon egy fém adatlapnak, ami két szegeccsel van odafogatva. Általában a motorszám, alvázszám, évjáratot szokták beleütni. Ja és a helye: Nemtom hogy magyarázzam el.....A vázadnak az eljén, ahova az első villád van beleállítva... Hát ez nem volt valami értelmes
A dt-knél hogy lehet megállapítani az évjáratot? A felniben a szám jelenthet valamit, mint pl a CR-eknél?
Azért ragaszkodok nagyon hozzá, mert minden kifogástalanul működik rajta( kivéve az 5. fokozat, de lehet, hogy az is csak a hideg miatt). És garantált 20 e km van benne. A motornak meg olyan egészséges hangja van, hogy öröm hallgatni.
Még azt mondd meg nekem , hogy ha cserélni kell valamit, akkor mit kéne cserélni és az mennyibe fájna nekem ? (hogy teljesen jó legyen az 5. fokozat) Aztán mostmár nem fárasztalak a váltómmal, csak nem szeretném ezt a motort eladni. Nyáron leteszem a jogsit A1 korl.-ra és lerendszámozom az rd-t. 2 évet kell 125-össel járnom balesetmentesen, hogy meglegyen a korlátlan. Legalábbis én ezt olvastam...
Hát a 0-fokos hideg nem tesz jót neki :) Sürűbb lesz az olaj, de ez van ilyenkor mindig nehezebben jár a váltó még az autoknál is. Ezt a lekopás dolgot én se értem :D
Kipróbáltam a motorom, jobb lett a váltó, de még mindig nem az igazi. ( állítólag a régi olajnak még le kell kopnia nemtomhonnan :) ) Meg a 0 fokos hideg miatt. ( én nem értek annyira hozzá)
Egyik ismerősöm honda XL ján van ilyen. Kompreszort lehet rányomni valahogy és bár-nyomásal lehet álítani a keménységét a telónak. Azért az durca hogy DTn is van ilyen :D
Én egy "87-es XT-n láttam ilyet. Hogy mire jó, fogalmam sincs, de valószinüleg valami gázt, esetleg levegőt kell belefújni, és keményedik a teló. De ez tényleg csak tipp. Szervízben kérdezz utána...
Van valakinek olyan Dt elsőtelója aminek a tetején van egy szelep? Ez a teló gyári lehet? 95-ös évjáratú.
Egyébként a te motorod is szép. Igazából Dt-t akartam, de 175 centimmel alig ért le róla a lábam...az meg nem valami biztonságos . De a csepeli utak olyan szarok, hogy csak traktorral, meg enduroval lehet közlekedni...
Kösz!

De még mindig nem tudtam kipróbálni, mert csónakázni lehetne az utakon.... Már nagyon izgulok
Nm! Ricsi
Remélem síkerült már kipróbálni és az 5. is jó
Lord89 !

Nagynehezen megtaláltam az olajat :). Körbejártam 3 benzinkutat, mire találtam. Beleöntöttem, de még nem tudtam kipróbálni, mert nagy eső volt. A garázsban beindítottam, váltogattam és sokkal finomabb lett a váltó....Köszi, hogy leírtad az olaj típusát, remélem, hogy holnap ki tudom próbálni az 5. fokozatot is és majd írok.

Egyébként olyan sűrű olaj volt benne, mint a zsír, vagy nem is tudom...alig akart kifolyni
Sziasztok!

Van egy rendes rendszámos AF-1-em, de mostanában mindig van valami baja, így arra gondoltam, hogy begyűjtök mellé egy ilyet: http://www.hasznaltmotor.hu/ha... a nehéz napokra. :)

Mire figyeljek oda vásárlásnál, mik a jószág gyenge pontjai? Igazából sokat járnék vele (munkába-be-vissza) évi 10-15 ezret is megyek, ezt nem bírja az AF-1em se, szóval váltva használnám a kettőt, de azért még így is sokat kéne mennie,

Előre is köszönöm!

Üdv:M.
És a 80as oknál is a rezoban van valami ilyesféle folytás.?
125-ösökben tudom ,h létezik de csak az ujjakban ugy tudom.
1992-ben gondolom még nem nagyon alkalmazták ezt főleg 80asoknál
Nem volt még ilyennel dolgom.
De ha rezonátorban van inkább nem buherálom meg.
Nekem a rezoban valami katalizátor féle cuc volt, fém rosta meg volt aba valami porcelán szerű anyag is, ki szedtük és a hnagja nem sokat változot de a teljesítmény job lett
Hy! Köszi a választ, de akkor inkább nem csinálom meg mert nem akarok belenyúlni az elektronikába.
Hy!
Van egy rossz hírem szerintem ez csak az ujabb DTnél van, amelyiken csak öndinditó van de nem vagyok benne biztos de nagyon valoszinű. A lényege az elektronikában van, nekem a szervizes gyerek oldotta meg,de ellestem a technikát, nemrég itthon visszakötöttem kiváncsiságból hát jelentősen zuhant az ereje, aztán 2 kör után vissza az egészet. Lényegében a fejidom alatt kell keresgélni de igy nem nagyon tudom elmondani mit keressetek, ha vkit érdekelne pontosan vegyen fel MSNen és ott megpróbálhatom elmondani.
Daniel! Engem is érdekelne ez a 2.3. kerék:D Le tudnád írni h mit csináltál rajta hogy ilyen lett? Köszi.
oks köszi a tanácsokat. meg a bontót. sokat segítettél. kössz
Helló! Enyém "92-es, szal jóval öregebb. És fogalmam sincs, h mit kéne neki csinálni. Szerintem ahhoz még nagyon új, hogy szétbabráld. Ha szántani akarsz, vegyél 1 öreget, és azt úgy tuningolod, ahogy nem szégyenled. Ha rájöttél, h mi mire jó, akkor már céltudatosan nekiállhatsz a másiknak. Ha meg sz*rrá hajtottad, eladod alkatrésznek.
Sztem a 100 is elég, az enyém se megy 110nél többet. Az itt leírt eredményeket nem célnak kell kitűzni!
halihó!

egy kis segítséget kérnék tőletek! yamaha Dt hez keresek első gummát, de nem tom milyet vegyek. vegyes használatra kéne(terep, aszfalt) tudnátok segíteni? ti melyiket ajánljátok?
köszi
Most ahogy olvasom a hozzászólásokat.
Akkor a rezonátorban van nagyvalószínűséggel a folytás?
És azért tilt?
Dániel erre én is kiváncsi vagyok :)