Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha az új csapágy milliméterre ugyanakkora, mint a régi, akkor mit kéne leköszörülnöm? Komolyan érdekel.
Egyébként DT 50-ről van szó.

G.
ha te skf csapágyat vettél és nem lett belőle leköszörülve, akkor nagyon rövid időn belül újabb generálba kezdhetsz ja igen és ha 125R-röl van szó... ebbe a motorba csak a koyonak van csapágya.
Hali. tegnap óta már 2 db balos tükröm van plusszban. 1db szögletes,dt-re való,1db olyan kissé háromszögleű/robeszokon látni ilyet/10-es menettel.Esetleg,ha valakinek kellene......
Csáó! 2 dolog lenne, 1. : Érdekelne 125-ös csak R-es! Dt. Nógrád, Pest megyében 145 ezer Ft-ig max. Ha van írjatok képpel együtt.

2. : Ha valakit érdekel van egy Giannelli sport rezóm Dt 80-ra!
Hát, (háttal nem kezdünk mondatot, akkor has.....) mondta a boltos (O Ring) , hogy a főtengelyhez jobb szimeringeket ad. Azok is ilyen kék színüek és jó drágák voltak.
A csapágyakból is SKF- et vettem az Üllői úti márkaboltban.
Plusz ma lett kész a két hónapja leadott hengerem, szóval már csak az olajra várok és a hosszú hétvégén pakolom össze a blokkot.

G.
Nagynyomású? Inkább az alapanyaga számít. A Viton a leghasználhatóbb, nem olvad szét és jól kopásálló.
Valaki tuning hengert dt 125 re valót nem tud ?
Igen, miután megbeszéltem magammal, még megnéztem a rajzokat a szerelési leirásban és most már világos. Csak nem emlékeztem, hogy mielött kiszedtem őket, hogyan álltak, de aztán eszembe jutott.
Mellesleg a főtengelyhez nyomásálló (vagy mi) szimeringeket vettem.

Köszi mindenkinek.
Akkor mire volt odaírva, hogy kuplungoldalt fordítva? Eléggé félrevezető, annak aki épp nem tudja, hogy merre kell nézzen a szimering. Én csak próbálok segíteni.
Ezt jól megbeszéled magaddal
A képen egy helyesen beszerelt dupla ajkú szimering van ennyi.
Szóval szerintem jól gondoltad. De az olaj felől, nem illene ott két tömítőélűnek lenni?
A mezei porvédős szimeringet egyféleképpen illik beszerelni, a külsó oldalát, ahol általában a számok vannak, szóval nem a tömítőél felőli, azt kell nyomni, hogy bemenjen a helyére. Ha pedig a beszerelés iránya forgattyús ház felé néz, akkor kívülről kell beszerelni a szimeringet, nem a főtengelysonkák felől még a csapágy előtt. Ebből SZÁMOMRA az következik, hogy a szimering tömítőéle csak a főtengely felé nézhet. Ha két tömítőélű, akkor ha van, forgásirányt kell nézni, amúgy meg mindegy.
az nem egy két tömítőélű szimering, azért áll úgy? Amúgy nem tudom milyen nyomás van ott, ami a forgattyúsház felé nyomna bármit is... a 0,8-0,9bar vákuum sem annyira erős.
Igen a kuplung felől fordítva.
Sziasztok.

Lenne egy egyszerű, (de nekem most nem annyira) kérdésem.
Picit elakadtam, illetve csak elbizonytalanodtam (még nem tartok itt, de hamarosan ez jön) abban, hogy a főtengely szimeringeket hogyan is kell behelyezni. Ha jól gondolom, akkor a rugós, nyitott fele néz a hajtókar felé mindkét oldalon.
A gyújtás oldalon egyértelmű a helyzet, de a kuplung oldalon picit megzavart egy másik leírás, ahol ezt írják:
"a beszerelés iránya a forgattyús ház felé néz"
Na jó, de melyik fele néz a szimeringnek a forgattyúsház, vagyis a hajtókar felé?

Jól gondoltam az elején, vagy nem?

Válaszokat előre is köszönöm.
G.
Üdv

A napokba hengerfej tömítést szeretnék cserélni, sikerült is nyomatékkulcsot beszerezni csak egyetlen kérdésem lenne hogy egy Yamaha Dt125- nek mekkora a lehúzási nyomatéka tehát milyen értékkel állítsunk be hogy megfelelő legyen?

Válaszukat előre is köszönöm.
Ne haragudj, elfelejtettem írni, hogy ez egy régi kép róla :D
amúgy barátomtól vettem, szóval nem ver át, és nem kért felárat. Most keresünk bele hengerfejtömítést.
ami érdekes, hogy lemértük a hengert, és 59-60 körül van.
de elvileg 58as és 61es van nem?
Csak Proxot tegyél bele, rosszabb minőség nem fogja bírni csak 1 hétig!
Talán LC2-ből lett belerakva a blokk. De az is ugyanaz kb.
Várj, a korábban leírtak alapján: azt mondták neked, hogy a blokk egy 125ösé volt, meg is lett fúratva, de most kiderül, hogy a hengert meghagyták a 80-asét? Azért, hogy jobban sűrítsen?! Gondolom a mondott fúrás is ilyen... nem létező. Remélem nem kértek a "tuningért" felárat. Az egy mezei bele való 80as blokk. Gyári hengerrel.
Köszi, örülök. De ettől még nem működik :(
Szia!

A hengert mennyiért adod? Csak a henger kellene meg ha van hozzá dugo akkor az is! Mekkora a henger átmérője?
köszi a választ.
nem értek a motorokhoz sajnos komolyabban, de a tulaj akitől vettem, azt mondta, hogy a henger 80as motorból maradt, hogy jobban sűrítsen.
sziasztok kérdésem lenne mert elakadtam
van yamaha dt80lc2-öm
cserélni akkarom a felsö tűgörgöt de nem lelek és a méretében sem vagyok biztos 12x15x16?vagy 12x16x16?,
Mert nem is mind1.Sztem így is érthető volt de bocsánat.Legközelebb köpj 1 szótárat is.