Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát... engem majd 2 éven keresztül hívogattak mindenféle ajánlattal, meg egyszer egy hirdetésemet szétszórták vagy 30 oldalon... eladtam már rég a cuccot, de még mindig hívtak, mindig kérdeztem hol látták, mindig más oldal... sorban töröltettem mindent...
ezekkel a felmérős emberkékkel én is jól eltudok beszélgetni, játszok gépen leteszem az asztalra kihangosítom aztán néha néha lehet velük sztorizni
Felőlem.......
Majd átadlak a lányomnak.
Úgyis nála végzik, az ilyen telefonos felméréseket végző ügynökök.
Ő szeret velük beszélgetni........
kezdjelek hivogatni?
Na én is kiírtam, mégsem zaklat senki.
Ha nem vagy paraszt, (bár én többnyire az vagyok) nem hívogatnak.
Amikor már ilyen drága a telefon?
40%-os adó terheli.
Internetre sose írd ki a telefonszámod, jártam már én is rosszul emiatt. Annyira konkrét elképzeléseim nincsenek, amiért érdemes lenne telefonálni, de itt többen is tudnak neked segíteni. Ahogy írták a vészleállító, gyertya, és kontaktoknál, kábeleknél néznék szét, tank mellett ahol hajlik a köteg, ott is.
Ha jól emlékszem, a gázkar melletti "motor leállító" kapcsoló normál esetben, vagyis amikor jár a motor, akkor megszakítja az áramkört, majd amikor leállítod a motort ezzel a kapcsolóval, akkor zár és ezzel együtt letesteli a gyújtótrafó jelvezetékét és szikra hiányában a motor leáll.

Nálad, ha a kapcsoló nem szakítja meg az áramkört, akkor valószínüleg folyamatosan le van testelve a trafód és ezért nincs szikra sem.
Próbáld meg ezt a kapcsolót kikötni, vagy húzd le róla az egyik kábel vezetékét és nézd meg, hogy így van e szikra. Ha igen, akkor a kapcsolód ment tönkre.

G.
Megadnám az telefonszámom, ha lennél olyan kedves és megcsörgetnél, akkor visszahívlak, és talán úgy jobban meg tudjuk beszélni. 06302232548 Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
A gyertya jó, mert egy másik motornál ad rendes szikrát. Semmi áram nincs a kábelba. A kormányon, a gázkar mellett lévő gyújtáskapcsolónak meg kell szakítani az áramot? Mert ez egyik állásban sem szakítja meg.
Milyen gyertyával próbáltad még?
helló!

Most vettem egy Yamaha DT 125 R/RE típusú motort. Minden rendben volt vele, azonban a 3. nap nem akart beindulni, nincs gyújtás, szikrát sem ad.
Tud valaki olyan problémát ami tipikus az ilyeneknél?

Előre is köszönöm!
Igaz még nincs itthon a gép de már meg hallgatnék 1-2 jó tanácsot hogy szuperáljam bele a kerekeket 125R-be.
Meg tudod mondani milyen, mekkora szimering van neked benne?
(Enyémet hiába keresőztem, csak pár kérdést találtam szintén erről, hogy ilyet keresnének, de semmi válasz..)
hali
Szétszedtem a dt125x-em sérült első telóját, mivel a krómszár elgörbült, terveim szerint ha az R verzió krómszára passzol, akkor az fog belekerülni, de elötte ki kellene deríteni, h valójában paszli e.
Ha valaki a közeljövőben szétkapná az kérem szóljon, és meghálálnám ha tudna küldeni pár képet, és lemérné a szár hosszát, vagy aki szedte már szét az övét írja már meg, h a képen látható teló hasonlít e az övére.
Értem!Köszönöm, holnap körbenézek.
Nehogymár bontott bowdent vegyél, elmész a boltba, veszel 200Ft/méterért bowden belsőt,(vagy egy mz bowdent, lehet a végén reszelni kell kicsit, hogy beférjen a karba) meg 40Forintért csavarozható véget rá a másik végére
Szia.
Felétek nincs bovden technika? Nekem ott zsír új borítással, kicsit vastagabb erősebb dróttal, tokkal vonóval 1800-ba megcsinálták. Rádaásul másnapra kész is volt.
Köszi, de így sem hiszem h előrébb lennék..3 helyre kell majd biztos szaladgálni alkatrészekért.
Dt50-nek a bowdenje esetleg nem lenne jó ? Mert olyat bontóból talán lehetne szerezni.
Helló! azt lenne a kérdésem hogy yamaha dt 125-re milyen utcai gumit javasoltok ?méretre vagyok kíváncsi..:) előre is köszönöm a válaszokat !
a leg olcsóbb ha veszel babetta vagy simson vagy akárminek a fék bowdenjét, a karhoz kell egy kis átalakító és a végére egy csavaros kis bügyök. Ez kb 2000Ft-ból meg van nekem így van a motoron több mint 1 éve
Sziasztok!
Elszakadt az első kuplung bowdenem pont a kartól 2-3 centire,muszáj az egészet cserélni , vagy van más megoldás is ? Én 3000-ért találtam legolcsóbban, plusz erre még rájön a pk.Esetleg más motorról nem lehet átrakni ?
125R mikuni 28 síktolattyús karbi eladó, kompletten!
Szia. olvasom,mi a terved. Én is azt javaslom,hogy hagyd a fenébe más,vagy akár tipusazonos,de nagyobb hengerürtartalmu blokk beépítését. Eléggé macerás,sokat kell vagni,alakítani,ami persze nyomot hagy a vázon.Nem beszélve arról,hogy egy nagyobb/125-ös /blokkon már nagyon látszik,hogy nem 50-es.Erősebb,szélesebb lánc.lánckerék kell rá,ami már messziről mutatja,hogy nem 50-es.A hangja a következő probléma. Ha nem akarod,hogy a kipu totál lefolytsa akkor azon is alakítani kell,ami növelt hanghatással jár.Amit javasolnék az a következő.Nekem egy 2004-es dt-50 em van. Csináltattam hozzá egy hangolt rezót,+végdobot,kapott egy 73ccm hengert,19-es dellortó karbit,az egészet rábíztam egy ügyes kezű szerelőre,aki tökéletesen belőtte,14-51-es lánckerékosztássa, utazóban 70-80,a világból kimegy,fogyasztás 4l/100 a vége nem tudom mennyi,mert bringaóra van rajta és az 99,6-nál nem mutat többet,de a gép jóval fölötte megy. Egyszóval az említett utazóval gyönyörű a hangja haladok szépenés nem kell majrézni,ha megállít a yard. Állítottak már meg, de csak annyit jegyeztek meg,hogy jó nagy kerék van hátul.130/80X17-es.Szerintem ezzel jobban járnál.igaz nem egy olcsó mulatság,de megéri.
Sziasztok ma eltörtem véletlenül a hátsó kerekembe egyik küllőmet a Yamaha DT 125ös motoromban nincs valakinek valami bele való bontott küllője? vagy hol lehet ilyet be szerezni?
Egy van....