Hát... engem majd 2 éven keresztül hívogattak mindenféle ajánlattal, meg egyszer egy hirdetésemet szétszórták vagy 30 oldalon... eladtam már rég a cuccot, de még mindig hívtak, mindig kérdeztem hol látták, mindig más oldal... sorban töröltettem mindent...
Na én is kiírtam, mégsem zaklat senki.
Ha nem vagy paraszt, (bár én többnyire az vagyok) nem hívogatnak.
Amikor már ilyen drága a telefon?
40%-os adó terheli.
Internetre sose írd ki a telefonszámod, jártam már én is rosszul emiatt. Annyira konkrét elképzeléseim nincsenek, amiért érdemes lenne telefonálni, de itt többen is tudnak neked segíteni. Ahogy írták a vészleállító, gyertya, és kontaktoknál, kábeleknél néznék szét, tank mellett ahol hajlik a köteg, ott is.
Ha jól emlékszem, a gázkar melletti "motor leállító" kapcsoló normál esetben, vagyis amikor jár a motor, akkor megszakítja az áramkört, majd amikor leállítod a motort ezzel a kapcsolóval, akkor zár és ezzel együtt letesteli a gyújtótrafó jelvezetékét és szikra hiányában a motor leáll.
Nálad, ha a kapcsoló nem szakítja meg az áramkört, akkor valószínüleg folyamatosan le van testelve a trafód és ezért nincs szikra sem.
Próbáld meg ezt a kapcsolót kikötni, vagy húzd le róla az egyik kábel vezetékét és nézd meg, hogy így van e szikra. Ha igen, akkor a kapcsolód ment tönkre.
Megadnám az telefonszámom, ha lennél olyan kedves és megcsörgetnél, akkor visszahívlak, és talán úgy jobban meg tudjuk beszélni. 06302232548 Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
A gyertya jó, mert egy másik motornál ad rendes szikrát. Semmi áram nincs a kábelba. A kormányon, a gázkar mellett lévő gyújtáskapcsolónak meg kell szakítani az áramot? Mert ez egyik állásban sem szakítja meg.
Most vettem egy Yamaha DT 125 R/RE típusú motort. Minden rendben volt vele, azonban a 3. nap nem akart beindulni, nincs gyújtás, szikrát sem ad.
Tud valaki olyan problémát ami tipikus az ilyeneknél?
Meg tudod mondani milyen, mekkora szimering van neked benne?
(Enyémet hiába keresőztem, csak pár kérdést találtam szintén erről, hogy ilyet keresnének, de semmi válasz..)
hali
Szétszedtem a dt125x-em sérült első telóját, mivel a krómszár elgörbült, terveim szerint ha az R verzió krómszára passzol, akkor az fog belekerülni, de elötte ki kellene deríteni, h valójában paszli e.
Ha valaki a közeljövőben szétkapná az kérem szóljon, és meghálálnám ha tudna küldeni pár képet, és lemérné a szár hosszát, vagy aki szedte már szét az övét írja már meg, h a képen látható teló hasonlít e az övére.
Nehogymár bontott bowdent vegyél, elmész a boltba, veszel 200Ft/méterért bowden belsőt,(vagy egy mz bowdent, lehet a végén reszelni kell kicsit, hogy beférjen a karba) meg 40Forintért csavarozható véget rá a másik végére
Szia.
Felétek nincs bovden technika? Nekem ott zsír új borítással, kicsit vastagabb erősebb dróttal, tokkal vonóval 1800-ba megcsinálták. Rádaásul másnapra kész is volt.
Köszi, de így sem hiszem h előrébb lennék..3 helyre kell majd biztos szaladgálni alkatrészekért.
Dt50-nek a bowdenje esetleg nem lenne jó ? Mert olyat bontóból talán lehetne szerezni.
a leg olcsóbb ha veszel babetta vagy simson vagy akárminek a fék bowdenjét, a karhoz kell egy kis átalakító és a végére egy csavaros kis bügyök. Ez kb 2000Ft-ból meg van nekem így van a motoron több mint 1 éve
Sziasztok!
Elszakadt az első kuplung bowdenem pont a kartól 2-3 centire,muszáj az egészet cserélni , vagy van más megoldás is ? Én 3000-ért találtam legolcsóbban, plusz erre még rájön a pk.Esetleg más motorról nem lehet átrakni ?
Szia. olvasom,mi a terved. Én is azt javaslom,hogy hagyd a fenébe más,vagy akár tipusazonos,de nagyobb hengerürtartalmu blokk beépítését. Eléggé macerás,sokat kell vagni,alakítani,ami persze nyomot hagy a vázon.Nem beszélve arról,hogy egy nagyobb/125-ös /blokkon már nagyon látszik,hogy nem 50-es.Erősebb,szélesebb lánc.lánckerék kell rá,ami már messziről mutatja,hogy nem 50-es.A hangja a következő probléma. Ha nem akarod,hogy a kipu totál lefolytsa akkor azon is alakítani kell,ami növelt hanghatással jár.Amit javasolnék az a következő.Nekem egy 2004-es dt-50 em van. Csináltattam hozzá egy hangolt rezót,+végdobot,kapott egy 73ccm hengert,19-es dellortó karbit,az egészet rábíztam egy ügyes kezű szerelőre,aki tökéletesen belőtte,14-51-es lánckerékosztássa, utazóban 70-80,a világból kimegy,fogyasztás 4l/100 a vége nem tudom mennyi,mert bringaóra van rajta és az 99,6-nál nem mutat többet,de a gép jóval fölötte megy. Egyszóval az említett utazóval gyönyörű a hangja haladok szépenés nem kell majrézni,ha megállít a yard. Állítottak már meg, de csak annyit jegyeztek meg,hogy jó nagy kerék van hátul.130/80X17-es.Szerintem ezzel jobban járnál.igaz nem egy olcsó mulatság,de megéri.
Sziasztok ma eltörtem véletlenül a hátsó kerekembe egyik küllőmet a Yamaha DT 125ös motoromban nincs valakinek valami bele való bontott küllője? vagy hol lehet ilyet be szerezni?
Majd átadlak a lányomnak.
Úgyis nála végzik, az ilyen telefonos felméréseket végző ügynökök.
Ő szeret velük beszélgetni........
Ha nem vagy paraszt, (bár én többnyire az vagyok) nem hívogatnak.
Amikor már ilyen drága a telefon?
40%-os adó terheli.
Nálad, ha a kapcsoló nem szakítja meg az áramkört, akkor valószínüleg folyamatosan le van testelve a trafód és ezért nincs szikra sem.
Próbáld meg ezt a kapcsolót kikötni, vagy húzd le róla az egyik kábel vezetékét és nézd meg, hogy így van e szikra. Ha igen, akkor a kapcsolód ment tönkre.
G.
Most vettem egy Yamaha DT 125 R/RE típusú motort. Minden rendben volt vele, azonban a 3. nap nem akart beindulni, nincs gyújtás, szikrát sem ad.
Tud valaki olyan problémát ami tipikus az ilyeneknél?
Előre is köszönöm!
(Enyémet hiába keresőztem, csak pár kérdést találtam szintén erről, hogy ilyet keresnének, de semmi válasz..)
Szétszedtem a dt125x-em sérült első telóját, mivel a krómszár elgörbült, terveim szerint ha az R verzió krómszára passzol, akkor az fog belekerülni, de elötte ki kellene deríteni, h valójában paszli e.
Ha valaki a közeljövőben szétkapná az kérem szóljon, és meghálálnám ha tudna küldeni pár képet, és lemérné a szár hosszát, vagy aki szedte már szét az övét írja már meg, h a képen látható teló hasonlít e az övére.
Felétek nincs bovden technika? Nekem ott zsír új borítással, kicsit vastagabb erősebb dróttal, tokkal vonóval 1800-ba megcsinálták. Rádaásul másnapra kész is volt.
Dt50-nek a bowdenje esetleg nem lenne jó ? Mert olyat bontóból talán lehetne szerezni.
Elszakadt az első kuplung bowdenem pont a kartól 2-3 centire,muszáj az egészet cserélni , vagy van más megoldás is ? Én 3000-ért találtam legolcsóbban, plusz erre még rájön a pk.Esetleg más motorról nem lehet átrakni ?