Miért? "Csak" 200°C alapból egy halogén külseje. És ez még nem emelt fényű. A polikarbonát 230 fokot kibír, pedig az a legellenállóbb hőre lágyuló polimer, a PE 130°C nál már olvad.
Nem tilos véletlenül este sötétített szemüvegben motorozni? Amúgy kár lenne elvakítani mindenkit ezért, megnézted, hogy jó helyre szórja-e a fényt? Meg szétégetni se kéne azt a kis foncsort a lámpában, bár lehet kibírja azt a párszáz fokot. Lefogatáshoz gyárts egy jobb féle lemezből egy kis lapot, amin akkora lyuk van, hogy az izzó háta belemenjen, meg legyen két füle, amin egy-egy lyuk van. Ebbe beleraksz rugót, és odahúzatod. Így hátulról húzza a foncsorra az égőt a gallérjánál fogva.
Szerintetek hogy lehetne megoldani, hogy a sima 12V-os Izzó helyett H4-es Halogén izzót tegyek a motorba?:)
Sötétített a szemüvegem, és sajnos esténként nem sokat látok. Ebből a sima izzóból erősebbet nem tudok már rakni, de Halogénből kipróbáltuk ezt a +90% fényűt és tényleg nagyon jó... de sajnos sehogy nem tudom berakni. Van egy műanyag gyűrű hozzá ami átalakítja és belemegy a foncsorba, csak nem tudom lefogatni. Valakinek valami ötlet?:)
Köszönöm szépen.
Akkor nem készletet fogok keresni, hanem egyenként veszem meg a szimeringeket. Most készülök lecserélni a négy sebességes blokkomat egy öt sebességesre és azt most szétkaptam, mert pár dolog hiányzik belőle, amit majd a másikból fogok átrakni. (berugótengely, váltókar, gyújtás alaplap, meg a motor többi része ... ) A csapágyak jók, de a szimeringek cserések, meg van, ami hiányzik is.
amikor anno kérdeztem az eladótól, azt mondta, hogy ugyanaz a kettő, mindkettő viton anyagú és két tömítési irányú, ami kell bele.
Bal oldali főtengely: 20x35x7-es sima porvédős szimmering, simson méret, bárhol vehetsz, csak viton alapanyagút vegyél, a többi szét fog olvadni, főleg amennyire kisipari sz*rokat sóznak rá az emberre.
Kuplung kinyomórúdhoz méretben csak ez passzol: http://www.szimering.com/advan...
Bár nem a legideálisabb, de megteszi. Amúgy se szokott azzal ott gond lenni, ha nem kell ne cseréld.
Berúgóhoz meg nem tudom a méretet de az se egy ritka méret ha jól emlékszem.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szeretnék szimering készletet venni a léghűtéses DT 50-esemhez, viszont mindenhol csak LC (vízhűtéses) -hez valót találok.
Jó e a vízhűtésesé léghűtéses blokkba?
van egy jó trükk rá :D kb 40-60 centiről le kell ejteni az izzót és utána megint megnézni, akkor már tuti kibújik a szög a zsákból amúgy az hogy ránézésre egyben van a szál még édeskevés, van hogy elég a vetető a szál előtt, van hogy elpárolog a volfrám a szálból és úgy tűnik, mintha ép lenne, de ha megpöckölöd, akkor látszik, hogy elrezonál nagyon.
Sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy folyik a motoromból az olaj a váltókar felől,lehetséges az hogy hogy a váltókarnál kiment a szimeringem és onnan engedi az olajat? Választ előre köszi
Lenne egy körkérdésem minden DT 125 tulajdonoshoz..
Meg tudnátok mondani ki milyen gyertyát használ? Márka-pontos név kéne. Előre is köszönöm, fontos lenne.
Amúgy nem tudom, hogy szabad-e sötétített szemüvegben motorozni, nekem még nem szóltak érte.